قاب آیفون چرمی Waterfield Latigo کاربردی و شیک است – 9to5Mac

قاب آیفون چرمی Waterfield Latigo یک نسخه ارتقا یافته از مدل قبلی Ranger این شرکت آمریکایی است که در اوایل سال آزمایش کردم. این گوشی که برای هر یک از مدل های آیفون 13 طراحی شده است، با سری آیفون 12 نیز سازگار است.

اگرچه این آهنربا عمدتاً با یک کمربند طراحی شده است، اما به اندازه کافی قوی است که می‌توان بدون آن در مواردی مانند شورت و شلوار ورزشی از آن استفاده کرد.

جلوی کیف دارای مارک برجسته است، که ترجیح می‌دهم آنجا نباشم، اما حروف کوچک “Waterfield – Made in SF” بسیار محتاطانه است، بنابراین چیز مهمی نیست.

این کار انجام شد و من در نهایت از قاب تلفن واترفیلد رنجر استفاده کردم.

نگاه کنید و احساس کنید

قاب چرمی آیفون Waterfield Latigo برای iPhone 13 mini، iPhone 13/iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max موجود است. قیمت همه آنها برابر 99 دلار است و همه آنها در سه رنگ چرم صاف انتخاب می شوند: مشکی، قهوه ای تیره و منگوله ای (برنزه تیره).

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

مانند همیشه محصولات Waterfield، درزها بی عیب و نقص هستند.

بسته شدن جلو ترکیبی از ضربه محکم و آهنربا است، بنابراین بستن آن آسان تر نیست، در حالی که باز کردن به تلاش کافی برای اطمینان بخشی نیاز دارد. با این حال، من اتصالی را که شرکت در کیس رنجر استفاده کرده بود ترجیح می‌دهم، زیرا طراحی بسیار هوشمندانه‌ای بود.

قاب چرمی آیفون Waterfield Latigo برای هر اندازه ای 99 دلار است، قیمتی که فکر می کنم به راحتی با کیفیت و مفید بودن محصول قابل توجیه است.

این قاب تمام دکمه‌ها، پورت لایتنینگ و بلندگوها را در معرض دید قرار می‌دهد و در عین حال کاملاً محافظت می‌شود. این بدان معناست که می توانید از هدفون لایتنینگ سیمی استفاده کنید.

قیمت ها و نتیجه گیری

می‌دانستم که بهار، هر زمان که بالاخره تصمیم بگیرد به بریتانیا بیاید، آخرین مشکل را خواهد داشت: پوشیدن آن بدون ژاکت. در حالی که از لحاظ فنی در جیب های شلوار جا می شود، قطعا هنگام نشستن ناخوشایند است و حمل آن در جیب جلویی شلوار جین هنگام دوچرخه سواری هم ناراحت کننده و هم ناامن است.

با این حال، این یک چالش در هنگام حمل و نقل آن ایجاد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بدنه داخلی از Ultrasuede نرم ساخته شده است که در صورت استفاده بدون قاب از گوشی شما در برابر خط و خش محافظت می کند.

استفاده شده

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این سازش به خوبی کار می کند. به اندازه کافی سفت است تا شکل خود را حفظ کند و محافظت عالی از تلفن شما ارائه می دهد، در حالی که به اندازه کافی نرم است که در لمس احساس خوبی داشته باشد.

زمان چقدر تغییر می کند! به یاد می‌آورم زمانی که چیزی که می‌خواستم یک نسخه مدرن از iPhone SE بود – یا چیزی که اپل با نام iPhone 12 mini و سپس iPhone 13 mini عرضه می‌کرد. با این حال، اپل بهترین قابلیت‌های دوربین را به مدل‌های Pro Max محدود کرد، بنابراین این همان چیزی بود که من هر دو بار خریدم.

دوم، رنجر دارای یک جیب مجزا در جلو است که برای کیف پول MagSafe کاملاً عالی است. این یکی نه آن جیب دارد و نه اتاق داخلش. این برای من مشکل بزرگی نیست، زیرا بریتانیا محدودیتی معادل 100 پوند (134 دلار) برای یک تراکنش استاندارد بدون تماس دارد، و بسیاری از مکان‌ها به طور خاص از Apple Pay پشتیبانی می‌کنند که امکان پرداخت سه رقمی یا بیشتر (بسته به بانک شما) را فراهم می‌کند. اما اگر به طور منظم از کارت های پرداخت فیزیکی استفاده می کنید، ممکن است مشکل ساز شود. با این حال، به راحتی می توانید تا سه کارت شل را در قاب گوشی در کنار یک قاب قرار دهید، البته در این صورت باید هنگام درآوردن گوشی مراقب باشید.

شخصاً، قاب را هم شیک و هم مفید می‌دانم، و قطعاً وقتی کت را به نفع آستین‌های پیراهن کنار بگذارم، در هوای گرم از آن استفاده خواهم کرد.

وقتی با آستین کوتاه راه می‌رفتم، گمان می‌کردم که در هوای گرم به نوعی غلاف کمربند نیاز دارم.

محصولات چرمی درجه یک هرگز ارزان نیستند. از اپل بپرسکه برای یک قاب چرمی گوشی 59 دلار یا برای یک کیف گوشی 129 دلار هزینه می گیرد.

گفتم این غلاف است اکثر یک نسخه بهبود یافته از رنجر است، اما دو اشکال دارد. اول از همه – و این کمترین نگرانی است – من اسنپ سریعتر واقعا هوشمند را به نسخه اصلی ترجیح دادم.

آیفون 13 پرو مکس من کاملاً در قاب داخل قاب چرمی اپل جا می‌شود. در ابتدا تناسب کمی سفت بود، اما اکنون به راحتی داخل و خارج می شود، اما بدون خطر افتادن.

قاب آیفون چرمی Waterfield Latigo می باشد در وب سایت شرکت موجود استقیمت 99 دلار

شخصاً به ندرت پیش می آید که چرم مناسبی را ببینم که دوست نداشته باشم. صاف، دانه دار، کهنه – تا زمانی که کیفیت و پرداخت خوب باشد، خوشحالم. اما ظاهر چرم مضطرب به مذاق همه نمی آید، بنابراین واترفیلد این بار چرم سنتی تری را انتخاب کرد، حتی اگر از نظر فنی کمی مضطرب باشد.

این چیزی نیست که من شخصاً در این زمان از سال به آن نیاز داشته باشم، اما در هوای گرم از آن قدردانی می کنم، بنابراین آن را آزمایش می کنم…

پشت جلد دارای یک کمربند مغناطیسی محکم است. همانند مدل قبلی، این از یک آهنربای خاکی کمیاب بسیار قوی استفاده می کند و هیچ نگرانی در مورد شل شدن آن، حتی در حین دوچرخه سواری، ایجاد نمی کند. بسته شدن مغناطیسی همچنین اجازه می دهد تا آن را روی کمربند خود قرار دهید و سپس در عرض چند ثانیه آن را جدا کنید.

چرم لاتیگو ابتدا با کروم دباغی شده و سپس گیاهی دباغی می شود. این روغن با روغن و موم تزریق می شود و در مقایسه با چرم های کروم خالص یا دباغی گیاهی که به ترتیب نرم تر و سخت تر هستند، سفتی متوسط ​​به آن می بخشد.