قاب های آیفون تولید شده در هند 50 درصد رد شدن دارند

THE فایننشال تایمز گزارش ها حاکی از آن است که بازدهی پایین چالش بزرگی است که اپل در تلاش برای تکرار زنجیره تامین چینی خود در هند با آن مواجه است.

امید است که شرکت های هندی استانداردهای مورد نیاز یک تامین کننده اپل را تطبیق داده و یاد بگیرند، اما انتظار می رود این روند طولانی باشد.

او به مهندسانش پیشنهاد کرد که هنر جوگاد را بیاموزند – راهی برای “برخورد” یا عبور از موانع. او گفت: «چون همه چیز در هند یک مانع است.

گرفتن 9to5Mac

با این حال، این گزارش مقیاس چالشی را که اپل تا آن زمان با آن روبرو خواهد شد را نشان می دهد.

این 50 درصد «بازده» با هدف اپل برای صفر کردن نقص قابل مقایسه نیست. دو نفر که در عملیات دریایی اپل کار کرده‌اند، گفتند که کارخانه در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای مهارت‌ها است، اما راه زیادی در پیش است.

کارمندان سابق اپل گفتند که تامین کنندگان چینی نگرش کاملا متفاوتی دارند و هدفشان فراتر از انتظارات شرکت کوپرتینویی است. آنها گفتند که در بیش از یک بار، به یک تامین کننده چینی وظیفه ای داده می شد که انتظار می رفت چندین هفته طول بکشد و اگر آن را به معنای واقعی کلمه روز بعد انجام می داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گفته می‌شود که نگرش تامین‌کنندگان هندی با رویکرد تهاجمی شرکت‌های چینی مقایسه ضعیفی دارد، به طوری که یک مهندس سابق اپل می‌گوید هیچ احساس فوریتی در زنجیره تامین هندی آن وجود ندارد.

عملکرد بسیار ضعیف قاب های آیفون

او همچنین پیشنهاد کرد که اپل نیز باید خود را تطبیق دهد، به خصوص در مورد برخورد با دولت بوروکراتیک.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


او گفت که دولت‌های استانی «برای وارد کردن این صنعت تمام تلاش خود را می‌کنند و همان کاری را که چین انجام داده است، انجام خواهند داد». “اما، اینها مراحل کودکی هستند. اپل اکنون پاهای خود را روی زمین گذاشته و یاد می گیرد که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه. .. سه سال بهش مهلت بدید تا رشدش رو ببینید.

عکس: iFixit

تعجب آور نیست که عملیات منبع یابی جدید اپل در کشورهای دیگر نمی تواند با عملیات هایی که برای دهه ها در چین پالایش شده است برابری کند. احتمالاً مشکلات مشابهی در مورد فروشندگان جدید اپل در کشورهای دیگر نیز رخ خواهد داد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طبق گفته های یک کارخانه تولید قاب آیفون در Hosur که توسط شرکت هندی تاتا، یکی از تامین کنندگان اپل اداره می شود، تقریباً از هر دو جزء که از خط تولید خارج می شود، یک قطعه در شرایط خوبی است که در نهایت به فاکسکان، شریک مونتاژ اپل برای ساخت آیفون ارسال می شود. فردی آشنا به موضوع

ویوک وادوا، کارآفرین فناوری و آکادمیک، گفت که احتمالاً حدود سه سال طول می‌کشد تا تامین‌کنندگان هندی قادر به تولید حجم مورد نیاز برای ایجاد یک ضربه محسوس در تولید چین باشند.

نرخ رد 50 درصدی قاب‌های آیفون تولید شده توسط یک شرکت هندی، مشکلاتی را که اپل در کاهش وابستگی خود به چین داشته است، نشان می‌دهد. هدف اپل برای مواردی که در کنترل کیفیت ناموفق هستند، 0 درصد است و ظاهراً فروشندگان چینی بسیار نزدیک هستند.

چشم انداز انتقال بخش قابل توجهی از تولید آیفون به هند در میان مدت خوب است، با برآوردهای اخیر 25 درصد از تولید جهانی تا سال 2025 و 50 درصد تا سال 2028.