قاب چرمی برای کنترل از راه دور Apple TV با پشتیبانی AirTag – بررسی

در آزمایش من، پینگ AirTag در داخل روکش چرمی به اندازه‌ای بلند است که حتی زمانی که زیر پتو، بالش و غیره است، شنیده می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بین چرم با کیفیت بالا، طراحی ارگونومیک متفکرانه و پشتیبانی AirTag، ارزشش را دارد قیمت 39.99 دلار.

می توانید روکش چرمی را بردارید زنده از Nomad.

تنها چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که اپل Find My ادغام را شامل نمی شود، اگر قبلا AirTag اضافی نداشته باشید، برای شما هزینه خواهد داشت. 29 دلار دیگر برای استفاده کامل از کیف چرمی برای کنترل از راه دور Apple TV.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

نام “جلد چرمی” تأکید می کند که چقدر این لوازم جانبی باعث می شود تلویزیون Apple TV شما در دست راحت باشد – ارگونومی و وزن آن فوق العاده است!

قاب چرمی برای تلویزیون از راه دور Apple TV در دست

یکی دیگر از مزایای طراحی ضخیم تر فراتر از احساس دست و ارگونومی این است که در برابر ریزش بین کوسن های مبل مقاوم تر است.

فکر می‌کنم این به چند انتخابی است که Nomad انجام داده است. روکش چرمی ضخامت را از کمی بیش از 0.25 اینچ کنترل از راه دور به 0.75 اینچ افزایش می دهد. این حس راحت‌تر و قابل توجه‌تری را در کنار چرم درجه یک و لبه‌های گرد زیبا ایجاد می‌کند. اما این زیاده روی نمی کند تا آن را حجیم کند.

نومد شامل دو سال گارانتی و 30 روز بازگشت کالا با محصولات خود می باشد.

استفاده شده

قسمت دیگری که من در مورد طراحی دوست دارم، بریدگی دکمه کناری Siri است که یافتن آن را آسان می کند زیرا انگشت شست یا اشاره گر شما (بسته به چپ یا راست دست بودن شما) به طور طبیعی در آنجا قرار می گیرد.

در حالی که اپل با استفاده نکردن از پشتیبانی از Find My/AirTag به صورت بومی، امتیاز را از دست داد، Nomad واقعاً با جیب AirTag که در روکش چرمی آن تعبیه شده، ارائه می دهد.

و روکش چرمی یک تناسب کامل را فراهم می کند. به اندازه‌ای محکم باشد که کنترل از راه دور شما به‌طور تصادفی بیرون نیاید، در حالی که با بالا کشیدن از بریدگی‌های بالا و پایین به راحتی می‌توان آن را جدا کرد.

کنترل از راه دور Apple TV Siri خود را ردیابی و پینگ کنید

Nomad این روکش چرمی را برای کنترل از راه دور Apple TV Siri طراحی کرده است تا در عین حال به راحتی در صورت نیاز جدا شود.

جلد چرمی Nomad Apple TV Remote داخلی

Nomad اخیراً بالاترین محدوده خود را راه اندازی کرده است کیف چرمی برای کنترل از راه دور Apple TV با پشتیبانی AirTag برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Nomad خود را از رقبا با چرم زیبای Horween و طراحی ارگونومیک متمایز می کند که هر بار که Siri Remote خود را برمی دارید یا گم می کنید، تجربه ای نرم را ارائه می دهد، بخوانید.

قاب چرمی Nomad برای کنترل از راه دور Apple TV با پشتیبانی AirTag – نقد و بررسی

مشخصات فنی

  • چرم هوروین با کیفیت عالی از ایالات متحده آمریکا
  • پوشش داخلی میکروفیبر
  • جیب AirTag مخفی برای پینگ کردن و مکان یابی کنترل Apple TV شما
  • برش های دقیق برای دکمه سیری، پورت شارژ و فرستنده IR
  • می آید در پایان “اشلند براون”.
  • قیمت: 39.99 دلار

مواد و ساخت

پیروی از سنت لوازم جانبی چرمی باکیفیت اپل از Nomad، کیف چرمی برای کنترل از راه دور Apple TV Siri (نسل 2) تناسب عالی و دقیقی را ارائه می دهد.

جیب AirTag تعبیه شده همچنین با مکانیزمی به خوبی طراحی شده برای ردیاب اپل مناسب است تا در صورت نیاز به تعویض باتری AirTag به راحتی آن را بیرون بکشد.

لحظه ای که کنترل تلویزیون سیری اپل را در آن قرار دادم پوشش چرم عشایری، من متوجه شده ام که چه ارتقایی ارائه می دهد – و این حتی برای عملکرد AirTag هنوز در نظر گرفته نشده است.

چرم Horween از جعبه فوق العاده صاف و نرم است. همچنین به مرور زمان پتینه خوبی به دست خواهد آورد.

و اگر به نحوی بیش از حد انتظار از تلویزیون شما فاصله گرفته و خارج از گوش است، ردیابی AirTag در برنامه Find My بسیار مفید است.

کیف چرمی برای پایان بندی از راه دور Apple TV

تعداد زیادی کاور سیلیکونی/پلاستیکی ارزان تلویزیون اپل وجود دارد که از AirTag پشتیبانی می‌کند، اما من فکر می‌کنم Nomad با ساخت چرم ممتاز و طراحی ارگونومیک بسیار عمدی فراتر از آن است.

همانطور که در بالا ذکر شد، در حالی که تعداد زیادی کاور سیلیکونی/پلاستیکی ارزان تلویزیون اپل از راه دور وجود دارد که از AirTag پشتیبانی می‌کند، پیشنهاد Nomad در یک لیگ فوق قرار دارد.

اگر تلویزیون اپل با کنترل از راه دور سیری نسل دوم دارید، نمی‌توانم آن را توصیه کنم روکش چرمی قوی تر پوشش چرمی از آنجایی که به طور مکرر از آن استفاده می کنید، تجربه 10/10 را هنگام استفاده روزانه از آن به ارمغان می آورد و زمانی که شما – یا شخص دیگری – آن را گم کرده اید، پیدا کردن آن را آسان می کند.

قرعه کشی بزرگ برای بسیاری خواهد بود Airtag ادغام با روکش چرمی با وجود اینکه نسل دوم کنترل از راه دور سیری ضخیم تر و بلندتر از مدل های قبلی خود است، اما همچنان یک کنترل از راه دور است که به راحتی گم می شود.

پوشش داخلی میکروفیبر به این معنی است که کنترل آلومینیومی Siri Remote را خراش نمی دهد.

روکش چرمی Nomad برای کنترل از راه دور Apple TV Remote Apple TV

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: