قاب گوشی هواوی Huawei Honor 7S 9to5mac Farsi

این شرکت اولین گوشی موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرد و به سرعت سهم بسیاری را در بازار موبایل چین به دست آورد. گوشیهای موبایل شیائومی به سرعت توانستند با برندهای قدرتمندی مانند اپل و سامسونگ رقابت کنند زیرا علاوهبر ویژگیهای مناسب و سختافزار قدرتمند، قیمتهای بسیار مناسبی دارند. این بهروزرسانیها باعث میشود که کاربران بتوانند تا مدت زیادی از کار کردن با گوشی خود لذت ببرند. گوشی های جدید هواوی به علت تحریمهای وارده بر آن از سال 2020 نمی توانند از سرویس گوگل پشتیبانی کنند و هوآوی برای برطرف کردن این محدودیت به طراحی پلتفرم مخصوص گوشی های خود روی آورد و سرویس موبایل هوآوی (HMS) را طراحی کرد. تکنولوژی همه جا سرک کشیده است؛ از هوا، آب، آموزش و تحصیلات عالیه، تجارت و بیزنس، برق، مارکتینگ، ذخیره سازی دیتا، آفیس، ارتباطات، ماشینها، پارک کردن سفر کردن، غذا، خرید کردن، بانک و هر چیز دیگری که فکر را بکنید. رابط کاربری MIUI جزوه بهترین رابط کاربری های اندروید می باشد که هر ماه چند بروزرسانی دریافت می کند و این باعث می شود تا هر ماه باگ های امنیتی و رابط کاربری بهتری داشته باشد.

اگر فقط کیفیت دوربین و برند سازنده موبایل برای شما مهم است پس موبایل آیفون ۱۲ بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. جدیدترین رندرهای گوشی شیائومی ۱۲ اولترا – Xiaomi 12 Ultra که به تازگی منتشر شده، ماژول دوربین لایکا در پشت قاب این گوشی را تأیید میکنند. خرید گوشی موبایل شیائومی در ایران راحت و آسان است زیرا فروشگاههای بسیاری هستند که در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی گوشی موبایل شیائومی را نیز انجام میدهند. قابلیتهای جذاب این گوشی نظر بسیاری از طرفداران و حتی منتقدان شیائومی را به خود جلب کرده است. در نتیجهی این تحریم تمام شرکتهای آمریکایی از جمله گوگل از همکاری با هواوی منع شدند. برای مثال، اگر گوشی هوشمند خود را در مقابل پلان ساختمان قرار دهید، این تکنولوژی می تواند به شما کمک کند تا پلان سه بعدی ساختمان را ببینید و ساختمان ساخته شده بر روی این پلان را درک کنید. اگر بودجه زیادی برای خرید گوشی ندارید و به دنبال محصول اقتصادی با کیفیتی هستید، ردمی نوت 11 یکی از بهترین مدل های ارزان قیمت بازار است که توانسته نظر کاربران را به خوبی جلب کند.

محبوبیت این برند در زمینه تولید موبایل های هوشمند به دلیل دوربین های با کیفیت و ظاهر زیبای آن ها است. البته اگر جزو کاربران حرفهای هستید، قصد دارید چندین اپ قوی و سنگین را همزمان اجرا کنید، بازیهای ویدئویی با کیفیت بسیار بالا داشته باشید و از تمام قدرت مولتیتسکینگ در گوشی موبایل خود استفاده کنید، پیشنهاد ما انتخاب یک گوشی با رم 6GB الی 8GB است. خصوصا که دقت تشخیص این تکنولوژی خیلی هم بالا نیست. این برند اولین بار در آگوست ۲۰۱۸ بهعنوان گوشی موبایل هوشمند میان رده اعلام شد و در ژانویه ۲۰۲۰ با تولید گوشی های موبایل میان رده، به یک برند فرعی جداگانه از شیائومی تبدیل شد. همین موضوع باعث شده است که خرید گوشی موبایل شیائومی در میان افراد بسیار افزایش داشته باشد.

در کل گوشی های شیائومی تا دو سال بروز رسانی دریافت می کنند و هر سال با این بروز رسانی ها باگ های امنیتی و اختلاف سیستمی حل می شود. حالا به تازگی جمعی از کارشناسان و پژوهشگران با تحقیقات و نظرسنجیهای جدید خود دریافته و اعلام کردهاند که برخی از این فناوریها بسیار تاثیرگذارتر و پایدارتر از سایرین خواهند بود به گونهای که با معرفی آنها در کشورهای مختلف، قادر خواهیم بود نحوه عملکرد و سازوکار بسیاری از سازمانها، نهادها و همچنین شهروندان را تغییر دهیم و زندگی انسان را به گونهای جدید رقم بزنیم. آنها این بازخوردها را به تیم فنی منتقل میکنند و اصلاحها و بهروزرسانیها را مرتب و با سرعت در اختیار کاربران قرار میدهد. برای حل این معضل، فردی به نام کریستوفر لاتام شولز (Christopher Latham Sholes) تغییراتی را در طرح صفحه کلیدهای قدیمی ایجاد کرد تا افراد نتوانند به سرعت حروف مورد نظرشان را پیدا کنند! اگر برخی از هزاران داوطلب انسانی نیازمند به آزمایش واکسنهای ویروس کرونا میتوانستند با نسخههای دیجیتالی جایگزین شوند، واکسنهای کووید ۱۹ حتی با سرعت بیشتری تولید میشدند و جان انسانهای بیشتری را نجات میدادند. برای ساخت اولین شبکه مخابراتی در چین با ارتش آزادیبخش چین همواره در حال مذاکره بود.

با این حال، سری Y جزو پرطرفدارترین سریهای هواوی به ویژه در ایران است. معمولاً گوشیهای ردهبالای سری Mi با چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون و دوربینهای پیشرفته همراه هستند. این گوشیها دارای کیفیت دوربین بسیار مناسبی هستند و میتوانیم بگوییم که گوشی های پرچمدار شیائومی، در لیست بهترین گوشی از نظر کیفیت دوربین قرار دارند. ولی نکته بسیار مهمی که باید در بررسی روند فروش این شرکت در نظر گرفته شود این است که برای بسیاری از کاربران تنها کیفیت مناسبی از سخت افزار و نرم افزار در یک گوشی کافی است. به همین خاطر وقتی به بسیاری از تکنولوژیهای اطرافمان نگاه میکنیم متوجه میشویم قبلا نمونهای از آنها را دیدهایم. آنها میگویند میخواهند یک زندگی سادهتر و آهستهتر داشته باشند. آنها گوشی های موبایل خود را در محدوده قیمتی نزدیک به هزینه تولید میفروشند. میتوانید گوشیهای ارزانقیمتی را برای خرید انتخاب کنید که قابلیتهای خوبی را در اختیار شما میگذارند. برای خریدار مهم است که از پردازنده، جنس و اندازه صفحه نمایش، میزان رم و حافظه داخلی، میزان قدرت باتری و سنسورها و قابلیتهای جدید گوشی اطلاع داشته باشد تا بتواند راحتتر انتخاب کند. در صورت بندیهای اولیة نظریة عمومی این علم، مفاهیمی از قبیل اطلاعات، نظریة بازی، میل به سکون داخلی، طراحی، پیشگویی، خودکاری، ماشینهای آموزشی و غیره به طرق گوناگون تدوین میشود.

در حالی که این گوشی برای بازار چین از تراشه کرین ۹۰۰۰ با مودم ۵G بهره میبرد، نسخه جهانی آن از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم ۴G عرضه خواهد شد. HP1 یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی با اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتری است، در حالی که HP3 یک سنسور ۱/۱.۴ اینچی با اندازه پیکسلهای ۰.۵۶ میکرومتری است. به گزارش تابناک اقتصادی؛ دنیایی رو تصور کنید که کسبوکارها با شناخت نیاز شما، ارتباطی درست و هوشمندانه با شما برقرار میکنند و در زمانی که برای شما مناسب است، پیامی که دقیقا راهحلی برای نیاز شماست را از طریق راه ارتباطی درست به شما میرسانند. شما اطلاعاتی در اختیار دارید، سپس باید با توجه به مهارتی که دارید، این اطلاعات را به مرحله عمل رسانده و برای ارائه خدمات که یکی از کارهای تکنولوژی است، آن را پیاده سازی کنید.

به نظر فروشگاه اینترنتی گندم گوشی های هر دو کمپانی در یک سطح از کیفیت قرار دارند با این تفاوت که گوشی شیائومی قیمت پایین تری دارند. با نگاهی به لیست قیمت گوشی های شیائومی متوجه میشویم که شیائومی در تمام مدت فعالیت خود به ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت متعهد بوده است و بر این عقیده است که افراد باید بتوانند با صرف هزینه کم، گوشی موبایل با کیفیت داشته باشند. برند شیائومی به مرور زمان تولید طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی از جمله اکوسیستم محصولات خانه هوشمند و اینترنت اشیا (IOT) را گسترش داد. از ابتدای انتشار نخستین گوشیهای هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین بدست آورد و آن را به دامنه گستردهتری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.

ضمناً، بازار آن قدر رقابتی شده است- و سرمایهگذاران آن قدر سختگیر- که افراد کمی مایل به گرفتن بروشور راجع به یک تکنولوژی جدید و اثباتنشده هستند. برای مثال شرکت کره ای سامسونگ با تولید گوشی های سری A همچون گوشی گلکسی A72 و A52 که از امکانات و نمایشگرهای با کیفیت عالی برخوردار هستند، توانسته است گوشی هایی پر فروش و با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. تکنولوژی را میتوان تمام دانش، کالاها، فرایندها، ابزارها، روش ها و سیستم هایی تعریف کرد که در جهت خلق و ساخت کالاها و ارائه خدمات به کار گرفته میشوند. عدم وجود قابلیت هایی نظیر ضد آب بودن، کیفیت متوسط بدنه در اکثر این مدل ها و عمر کوتاه تر بیشتر گوشی های اقتصادی این شرکت در مقایسه با سایر برندهای معروف از جمله دلایل ارزانی نسبی مدل های گوشی شیائومی هستند. ارزانی و یا گران بودن موبایلهای شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. حرف ترین گوشی مدل گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ می باشد توانست فروش بسیار بالایی در کشورهای مختلف داشته باشد. وقتی حرف از کیفیت دوربین می شود شیائومی یکی از مدعیان این عرصه است.

یکی از ویژگیهای مثبت این رابط کاربری یکپارچگی و هماهنگ بودن آن است همچنین سادگی و مینیمال بودن این طراحی، آن را جذابتر کرده است. بعد از تحریم های ایالات متحده آمریکا برای شرکت هواوی ، این شرکت شیائومی بود که توانست سهم بازار هواوی را تسخیر کند. در این مطالعه، فناوری از سه بعد تولید، محصول و اطلاعات به عنوان عامل تاثیر گذار بر چابکی بررسی شده بود و نتایج حاصل از این مطالعه نیز نشان داد که تمامی ابعاد فناوری به شکل معنیداری میتوانند تغییرات چابکی را توجیه نمایند. این نمایشگر از بریدگی O شکل استفاده کرده که دوربین سلفی را در خود جای داده است.

این روند و توانایی یادگیری ماشین بر اساس هوش مصنوعی در آینده نه چندان دور، جایگزین بسیاری از مشاغل و کسب وکارهایی خواهد شد که عمدتا توسط انسان ها انجام می پذیرد. گوشی هایی که بدنه پلاستیکی دارند عموما در مقابل آسیب ها و ضربه های جزئی توانایی مقاومت دارند و حتما باید قابی را برای شان انتخاب کنید که جنس سخت یا نیمه سخت داشته وبتواند از فون تان در هنگام ضربه خوردن و حتی افتادن از ارتفاع حمایت کند. اگر به دنبال گوشی های پرچمدار هستید، گوشی های سری می برای شما گزینههای مناسبی خواهند بود زیرا این گوشیها به راحتی توانایی رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ را دارند. در واقع این گوشی پرچمدار کمپانی شیائومی در سال ۲۰۲۱ می باشد که کیفیتی فراتر از انتظار را دارد و توانسته است در بین رقبای خود بسیار با کیفیت عمل کند. وقتی میخواهیم در مورد کیفیت دوربین گوشی های شیائومی صحبت کنیم متوجه میشویم که اینجا جایی است که شیائومی حرفی برای گفتن دارد و بسیار قدرتمند به رقابت با برندهایی مانند اپل و سامسونگ رفته است. همانطور که خودتان میدانید کمپانی شیائومی در کشور چین فعالیت میکند و همین امر و همین اسم باعث میشود که شما متوجه قیمت گوشی های شیائومی شویم یعنی آن قدر در کشور چین هزینه تولید گوشیهای تلفن همراه پایین است که شیائومی توانسته است کمپانی های همچون سامسونگ و اپل را پشت سر بگذارد و دلیل آن هم همین کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد.

این کمپانی به ویژه با تولید گوشی هواوی P10 به یکی از پرفروشترینهای بازار جهانی به ویژه در غرب و خاورمیانه تبدیل شد. البته یکی از گوشی های پرفروش این برند، گوشی POCO X3 است که در میان کاربرانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت و مناسب بازی هستند، بسیار پرطرفدار شده است. در مقایسه با سایر مدلهای گوشی ردمی، گوشی های ردمی نوت مانند ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ در میان کاربران بسیار محبوب شدند. اگر برای خرید گوشی موبایل هوشمند به دنبال مدلهای میانرده هستید حتما به این موضوع دقت کنید. موبایلهای نوکیا اولین مدلهای گوشی همراه بودند که وارد ایران شد. بعد از رونمایی شرکت اپل از آیفون ایکس، هواوی اولین شرکت چینی بود که طراحی تمام صفحهی آیفون ایکس را برروی nova 3e مهندسی معکوس کرد.این گوشی موبایل با استقبال بسیار زیادی به خصوص در ایران روبهرو شد.

هواوی پس از عرضهی مدل Nova 9 و موفقیت قابل انتظار این محصول در بازار میان رده های اندرویدی، تصمیم گرفت یک گوشی ارزانتر از همین خانواده را تحت عنوان نوا 9 اس ای – Huawei Nova 9 SE روانه بازار کند. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. از آنجا که شیائومی گوشیهای سری شیائومی ۱۲ اس را عرضه کرد، بنابراین لقب نخستین گوشی جهان به موتورولا تعلق نگرفت. به جز ماژول دوربین لایکا، دیگر از شیائومی ۱۲ اولترا چه میدانیم؟ هفته گذشته، یک افشاگر چینی مورد اعتماد به نام Digital Chat Station رندرهایی از قاب پشتی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با یک لوگو قرمز رنگ لایکا را منتشر کرد. سال ۲۰۱۴ را تقریبا با همان تعداد کارمند به پایان رساندیم و اکنون قویتر از گذشته پیش میرویم. گوشیهای موبایل سری می نوت (Mi Note) با سخت افزار، پردازنده و باتری قویتر روانه بازار شدند. تکنولوژی ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با 100 حالت ورزشی معرفی شد شیائومی از جدیدترین ساعت هوشمندش در کنار نسل دوم گوشی تاشو خود یعنی میکس فولد 2 رونمایی کرد.

در کل تکنولوژی این گونه تعریف می شود، مجموعه ای از ابزار ها، اطلاعات و تجربه هایی که از علم سایت 9to5mac سرچشمه می گیرد. این تکنولوژی های جدید برنامه نویسی فرصت هایی خلاقانه را برای توسعه دهندگانی که علاقه مند به یادگیری مهارت های جدید هستند فراهم می کند. مفاهیم فناوری فیزیکی مبتنی بر ویژگیهای اساسی مواد، نیروها و انرژی طبیعت و همچنین تعامل بین این دو جنبه استفاده میکند. گوشی های ردمی تنوع بسیار بالایی دارند و در بین مردم هم این مدل گوشی ها بسیار پرطرفدار است ولی گوشی های شیائومی پوکو هم بعد از گوشی های ردمی قرار دارد و همیشه گوشیهای پوکو از روی گوشیهای ردمی ساخته می شود با نامی متفاوت. این مساله اگرچه در برخی موارد به نفع کاربران است اما در موارد دیگر به ضرر آنها خواهد بود. این تنوع توانسته طیف سلیقهای بسیاری از کاربران را پوشش دهد و رضایت آنها را جلب کند.

کیفیت گوشیها واقعا با قیمت آنها رابطه مستقیم دارد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکنندهٔ بزرگ تلفنهای هوشمند در جهان است که رابط کاربری آنها MIUI است. وارد Google Play store شوید و در قسمت My apps & games روی گزینه ­ی Update all کلیک کنید. گوشی های همچون می ۱۱ اولترا چه آخرین گوشی پرچمدار کمپانی شیائومی می باشد از چهار دوربین بسیار قوی در قسمت پشت گوشی استفاده شده است. با وجود اینکه این گوشی پسوند P30 را با خود یدک میکشد، از لحاظ قدرت سخت افزاری هیچ شباهتی به هم خانوادههای خود ندارد و بیشتر از آنکه یک پرچمدار باشد، یک گوشی میانرده محسوب میشود؛ البته یک میانرده خوب و کارآمد.

شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۰ در چین تاسیس شد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید که در تمام بازههای قیمتی مورد نظر در میان انواع گوشی شیائومی، گزینهای برای خرید خواهید داشت. اینها گوشی های میان رده شیائومی به شمار میروند. مدل های گوشی شیائومی با تنوع، زیبایی در طراحی و کیفیت در کارایی خود باعث شده اند که کاربران زیادی به خرید محصولات این شرکت روی بیاورند. شیائومی (انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. شرکتی که فاقد دیدگاه جهانی است کسب و کار داخلی خود را در برابر رقبایی که دارای هزینه های کمتر، تجارت بیشتر و محصولات بهتر هستند به مخاطره می اندازد. همچنین حافظه رم در این گوشیها کاملا جوابگوی نیاز کاربرانی است که از برنامهها و بازیهای زیادی استفاده میکنند. به بیان دیگر فلسفه تکنولوژی خواهان اندیشیدن و پاسخگویی به این پرسش است که تکنولوژی چیست و چه ماهیتی دارد. این برند در سالهای اخیر به یکی از برندهای محبوب و پرفروش در میان خریداران گوشی موبایل تبدیل شده است. گوشی های موبایل سری می (Mi) بسیاری از ویژگیهایی که کاربران حرفهای انتظار دارند را در خود جمع کردهاند.در میان لیست جدیدترین گوشی شیائومی از سری می، نام گوشی می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) به عنوان اخرین مدل گوشی شیائومی دیده میشود.