قاب Incipio DUO MagSafe برای آیفون 13 طراحی مینیمالیستی را با حداکثر محافظت ترکیب می کند

قاب Incipio DUO MagSafe به طور خاص برای آیفون 13 طراحی شده است، بنابراین می توانید به لطف طراحی دقیق آن، انتظار پاسخگویی عالی دکمه ها را داشته باشید. این امر به ویژه زمانی که آیفون‌های جدید عرضه می‌شوند و سایر سازندگان قاب‌ها تلاش می‌کنند تا با ابعاد دقیق مدل‌های جدید مطابقت داشته باشند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

Incipio به لطف محافظ ارائه شده با قاب DUO MagSafe برای آیفون 13، فقط آرامش خاطر را ارائه نمی دهد. مشتریان همچنین می توانند احساس خوبی داشته باشند زیرا این قاب ها از مواد بازیافتی ساخته شده اند که برای ضد میکروبی بودن طراحی شده اند. حتی اینسیپیو از طریق برنامه بازیافت قاب گوشی خود برای افرادی که قاب گوشی قدیمی خود را پس می دهند، کد تخفیف 20 درصدی را برای خریدهای بعدی به مشتریان ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


Incipio طیف وسیعی از قاب های سازگار با MagSafe خود را به موقع برای آیفون 13 به روز کرده است، از جمله مجموعه ای از گزینه های ساخته شده از مواد بازیافتی. Incipio گزینه ای مناسب برای کاربران آیفون 13 است که می خواهند مطمئن شوند قاب آن ها به طور خاص برای آخرین طراحی آیفون و سیستم دوربین بهبود یافته ساخته شده است. Incipio DUO MagSafe Case برای آیفون 13 ضمن پشتیبانی از اکوسیستم لوازم جانبی مغناطیسی اپل MagSafe، محافظت می‌افزاید.

با محافظ سقوط 12 فوتی Incipio DUO از آیفون 13 خود در برابر تخریب تصادفی و قبض جایگزین گران قیمت محافظت کنید. Incipio همچنین قاب آیفون 13 خود را برای محافظت از صفحه نمایش و سیستم دوربین در برابر برخوردهای سطحی طراحی کرده است، با یک قاب برجسته در هر طرف که از کشیده شدن آیفون شما روی میز یا میز شما جلوگیری می کند.

قاب Incipio DUO MagSafe برای آیفون 13 را می توانید از هر دو خریداری کنید Incipio و شریک تجاری آن Verizon هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه محلی شما. قاب Incipio DUO MagSafe برای آیفون 13 با قیمت 39.99 دلار با گزینه های مشکی، آبی جین تیره و قرمز سالسا برای آیفون 13، 13 مینی، 13 پرو و ​​13 پرو مکس عرضه می شود.

قاب Incipio DUO MagSafe آیفون 13 با شارژرها و لوازم جانبی MagSafe مانند پایه، کیف پول و غیره کاملاً سازگار است. این به این دلیل است که Incipio یک سیستم آهنربایی یکپارچه را در داخل قاب آیفون 13 خود طراحی می کند. اگر امسال برای یک قاب جدید خرید می کنید، نمی خواهید این جزئیات را نادیده بگیرید یا یکی از ویژگی های اصلی قاب آیفون 13 خود را محدود می کنید. آیفون 13.