قاضی شکایتی را که به دنبال ایراد گرفتن از اپل در مورد پیام های متنی و تصادفات اتومبیل بود، رد کرد

این پرونده تا حدی بر اساس سابقه ای که توسط یک شکایت در سال 2016 ایجاد شده بود، منتفی شد که همچنین ادعا می کرد اپل مسئول تصادفات رانندگی حواس پرت است. این پرونده مشخص کرد که غیرمنطقی است که فرض کنیم اپل “در واقع مسئول آسیب نهایی است”

به طور مشابه، قاضی فولان در حکم خود گفت که موافقت ریگز برای مقصر دانستن اپل در این حادثه “کم شد”. پرونده با سابقه منتفی شد و بنابراین نمی توان آن را تحت همان درخواست مجدداً تشکیل داد.

اپل با تعداد فزاینده‌ای از شکایت‌ها با محوریت ادعاهایی مبنی بر اینکه مسئول تصادفات ناشی از رانندگی کاربران در حین حواس‌پرتی گوشی‌های هوشمند است، مواجه است. با این حال، یک مورد گزارش شده توسط قانون 360توسط قاضی دادگاه عالی شهرستان سانتا کلارا مورین آ. فولان اخراج شد…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، اپل از ترس اینکه چنین دستگاهی به قیمت سهم بازار ارزشمندش تمام شود، از به کارگیری این فناوری امتناع می ورزد و در عوض اجازه می دهد تا این کشتار عظیم رخ دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این پرونده توسط دیوید ریگز به دادگاه کشیده شد که پسرش در سال 2013 بر اثر زیر گرفتن یک راننده پیامک کشته شد. راننده به دلیل رانندگی در حالی که حواسش به آیفون خود پرت شده بود، به یک جنایت متهم شد، اما ریگز می خواست اپل را به دلیل عدم اجرای سیستم قفل مقصر بداند.

به عنوان بخشی از iOS 11، اپل یک ویژگی جدید Do Not Disturb When Driving را معرفی می کند که اعلان های دریافتی را در حین حرکت خودرو مسدود می کند. برای پیام‌های متنی، گزینه‌ای برای ارسال پاسخ خودکار وجود دارد که به شخص دیگری که در حال رانندگی هستید اطلاع دهید، در حالی که تا زمانی که آیفون به سیستم بلوتوث خودرو متصل باشد، تماس مجاز است. در یک نظرسنجی که در اوایل سال جاری انجام دادیم، اکثر پاسخ دهندگان گفتند که این مسئولیت اپل نیست که یک حالت قفل جامع برای جلوگیری از ارسال پیامک و رانندگی ایجاد کند.


“زنجیره علیت ادعا شده توسط شاکیان در این پرونده برای یک فرد معقول بسیار ضعیف تر از آن است که به این نتیجه برسد که رفتار اپل عامل مهمی در آسیب شاکی بوده یا بوده است.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی در اوایل سال جاری، ما در مورد یک دادخواست گروهی خنده دارتر گزارش دادیم که به دنبال مقصر دانستن اپل برای تصادفات رانندگی پرت شده بود. این پرونده استدلال می‌کند که اپل با امتناع از پیاده‌سازی سیستم قفل برای جلوگیری از ارسال پیامک هنگام رانندگی، سود را بر ایمنی کاربر ترجیح می‌دهد. این پرونده همچنان ادامه دارد.

اپل این توانایی را دارد که آیفون های خود را به یک دستگاه قفل مجهز کند که در صورت استفاده توسط رانندگان گوشی هوشمند را غیرفعال می کند. در واقع از سال 2008 این فناوری را در اختیار داشت و در سال 2014 توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده حق ثبت اختراع آن را دریافت کرد.