قاضی می گوید اپل پس از “فعال سازی های تصادفی” باید با شکایت حریم خصوصی سیری روبرو شود

در سال 2019، اپل در مورد دستیارهای فعال صوتی با نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی روبرو شد. در آن زمان، نگهبان گزارش داد که پیمانکاران اپل به عنوان بخشی از تلاش هایش برای بهبود عملکرد به صداهای Siri گوش می دهند و اغلب مکالمات حساس را می شنوند.

در این گزارش توضیح داده شده است که بسیاری از چیزهایی که توسط این بازبین‌ها شنیده می‌شود، فعال‌سازی تصادفی سیری است – از جمله مکالمات پزشکی خصوصی، تراکنش‌های مجرمانه، و موارد دیگر. همچنین گفته می شود که سوابق شامل مکان و جزئیات تماس و همچنین داده های برنامه است.

اگر می خواهید در مورد این دعوی بیشتر بدانید، پرونده لوپز و همکاران است. شرکت اپل، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه شمالی کالیفرنیا، شماره 19-04577.

سپس این شرکت برنامه را به حالت تعلیق درآورد و در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری، این نگرانی را در مورد اینکه آیا می‌خواهید داده‌های خود را برای کمک به بهبود سیری به اشتراک بگذارید، برطرف کرد.

بر اساس این پست، یکی از کاربران سیری گفت که گفتگوهای خصوصی آنها با پزشکانش در مورد یک درمان جراحی منجر به دریافت تبلیغات هدفمند برای آن درمان شده است. موارد دیگری نیز در این دادگاه وجود داشت.

به غیر از این، حتی اگر سیری گاهی اوقات با کلمات “Hey” و “Siri” تحریک می شود، بعید است که دلیلی برای مشاهده تبلیغات هدفمند در اینستاگرام باشد. به طور کلی، مردم بیشتر از آنچه تصور می کنند قابل پیش بینی هستند.

وایت نوشت: اپل از شاکیان به دلیل عدم ادعای محتوای ارتباطاتشان انتقاد می کند، اما محیط خصوصی به تنهایی برای نشان دادن انتظار معقول از حریم خصوصی کافی است.

به همین دلیل است که اپل راه‌هایی برای جلوگیری از ردیابی شخص ثالث شما در سافاری ارائه کرده است و اکنون به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید برنامه‌ها شما را در چندین پلتفرم ردیابی کنند یا خیر.

یک قاضی فدرال حکم داده است که اپل باید تقریباً با تمام دعاوی دسته جمعی پیشنهادی مبنی بر اینکه دستیار صوتی آن سیری حریم خصوصی کاربران را نقض کرده است، روبرو شود. همانطور که رویترز گزارش داد، جفری وایت قاضی منطقه ای ایالات متحده ممکن است تلاش کند ثابت کند که “سیری به طور معمول مکالمات خصوصی آنها را به دلیل “فعال سازی های تصادفی” ضبط کرده است و اپل این مکالمات را برای اشخاص ثالث فاش کرده است.”

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

قاضی گفت که شاکیان می توانند ادعاهایی مبنی بر اینکه اپل قانون فدرال استراق سمع و قانون حفظ حریم خصوصی کالیفرنیا را نقض کرده است، پیگیری کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.