قانون‌گذاران از FTC می‌خواهند که اپل را در مورد ردیابی تلفن همراه مورد بررسی قرار دهد

آنها می نویسند: «اغلب می توان به راحتی یک مصرف کننده خاص را در مجموعه داده ای از سوابق مکان «ناشناس» با جستجو برای دیدن محل خواب آنها در شب شناسایی کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در چند سال گذشته یک صدای قوی در مورد حفظ حریم خصوصی بوده است، اما این باعث نمی شود که این شرکت از بحث و جدل با ادعای انحصار یا حتی عدم انجام کافی برای اطمینان از امنیت داده کاربران در وب مصون بماند.

گزارشی از روزنامه وال استریت نشان می دهد که چهار قانونگذار دموکرات از کمیسیون تجارت فدرال می خواهند که از اپل و گوگل به دلیل جمع آوری و فروش اطلاعات شخصی کاربرانشان تحقیق کند.

مربوط:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس این نشریه، قانونگذاران در نامه‌ای به لینا کان، رئیس FTC نوشتند که اپل و گوگل “با ایجاد شناسه‌های ردیابی مخصوص تبلیغات در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه خود، آگاهانه این اقدامات مضر را تسهیل کردند.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


روزنامه وال استریت می گوید اپل بیانیه ای ارائه نکرده است. این نشریه همچنین به رهبری خان در کمیسیون تجارت فدرال اشاره می‌کند و خاطرنشان می‌کند که از زمان تصدی FTC در یک سال پیش، این آژانس “به دنبال تقویت قوانینی است که بر نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران توسط دستگاه‌های دیجیتالی مشاغل حاکم است”.

که گفت روزنامه وال استریت همچنین اشاره می کند که هر دو شرکت بهبودهایی را برای محدود کردن جمع آوری داده های کاربر انجام داده اند. به عنوان مثال، اپل چندین رویکرد متفاوت با ورود با اپل، شفافیت ردیابی برنامه و حتی گزارش حریم خصوصی در پیش گرفته است.

با این حال، تا همین اواخر، اپل این شناسه ردیابی را به طور پیش‌فرض فعال می‌کرد و از مصرف‌کنندگان می‌خواست که تنظیمات گیج‌کننده تلفن را برای غیرفعال کردن آن بررسی کنند. Google همچنان این شناسه ردیابی را به‌طور پیش‌فرض فعال می‌کند و تا همین اواخر حتی به مصرف‌کنندگان فرصتی برای انصراف نداده بود. در این نامه آمده است که سناتور ران واین (D.، Ore.)، سناتور الیزابت وارن (D.، ماساچوست)، سناتور کوری بوکر (D.، NJ) و نماینده سارا جیکوبز (D., NJ) امضا کردند. D.، کالیفرنیا). “این اعتبارنامه ها با ایجاد یک قطعه اطلاعات مرتبط با دستگاه واحد که کارگزاران داده و مشتریان آنها می توانند برای پیوند دادن به سایر داده های مصرف کننده از آن استفاده کنند، به بازار کارگزار داده های غیرقانونی دامن زده است.”

اما برای سناتورهای الیزابت وارن، ران وایدن، کوری بوکر و نماینده سارا جیکوبز، اپل و گوگل می توانند ردیابی کاربران از طریق اطلاعات آنلاین آنها را دشوارتر کنند.