قانون بازارهای دیجیتال می تواند اپل را مجبور کند تا بارگذاری جانبی را مجاز کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگرچه DMA هنوز توسط پارلمان اروپا به تصویب نرسیده است، به نظر می رسد این اتفاق بیفتد. در صورت تصویب، قانون بازارهای دیجیتال می تواند اواخر سال جاری اجرایی شود. هر کشور عضو اتحادیه اروپا روش دقیق تفسیر این ماده را در قوانین ملی خود انتخاب خواهد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یوهانس باهرکه، سخنگوی کمیسیون اروپا

اپل در گذشته مخالفت خود را با بارگذاری جانبی اعلام کرده و گفته است که این کار باعث افزایش خطرات امنیتی در iOS می شود. با انبوهی از اطلاعات شخصی که افراد در آیفون خود ذخیره می کنند، این یک خطر امنیتی قابل توجه است. کاربران مک در حال حاضر می توانند برنامه های شخص ثالث را دانلود کنند، اما اپل در تلاش است تا آنها را در iOS غیرقابل دسترس کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل می گوید لبه او نگران است که “برخی مفاد DMA آسیب‌پذیری‌های امنیتی و حریم خصوصی غیرضروری را برای کاربران ما ایجاد کند، در حالی که برخی دیگر ما را از دریافت هزینه برای مالکیت معنوی که در آن سرمایه‌گذاری هنگفتی می‌کنیم منع می‌کنند.”

“ما معتقدیم که صاحب یک گوشی هوشمند باید آزادی انتخاب نحوه استفاده از آن را داشته باشد. این آزادی شامل امکان انتخاب منابع دیگر برنامه های کاربردی در تلفن هوشمند شما می شود. با DMA، صاحب تلفن هوشمند همیشه می تواند از خدمات ایمن و ایمن استفاده کند. فروشگاه برنامه پیش فرض روی آن است [smartphones]. علاوه بر این، در صورت تمایل کاربر، DMA به صاحب گوشی هوشمند اجازه می‌دهد تا فروشگاه‌های اپلیکیشن امن دیگر را نیز انتخاب کند.

قوانین جدید اروپا می تواند اپل را مجبور کند که به کاربران اجازه دهد برنامه های خارج از اپ استور خود را نصب کنند. علاوه بر این، اپل باید به توسعه دهندگان اجازه دهد تا از اپ استور بدون استفاده از سیستم های پرداخت اپل استفاده کنند. همانطور که در مقاله ای توسط لبهبخشی از آن است قانون بازارهای دیجیتال. DMA در شرف تصویب است.

9to5Mac با رخ دادن تحولات به پوشش این داستان ادامه خواهد داد.

درباره قوانین اروپا بیشتر بدانید: