قرارداد Jony Ive LoveFrom احتمالاً هرگز فقط یک داستان روابط عمومی نبود

تنها هدف از این قرارداد جلوگیری از وحشت سرمایه گذاران AAPL به دلیل خروج من بود.

“قرارداد” اکنون به هدف خود رسیده است

سوم، این قرارداد بی سر و صدا تمام می شد. به نظر می رسد موضع اپل در اینجا این است که این سزاوار هیچ اظهارنظری نیست – که احتمالاً تنها چیزی است که ما روی آن توافق داریم.

واقعیت احتمالی قرارداد Jony Ive LoveFrom

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


داستان رسمی اپل در سه قسمت است.

در این صورت، اپل نیازی به حفظ داستان های تخیلی ندارد، و آیو از بند ضد رقابتی که پایگاه مشتریان بالقوه اش را محدود می کرد، مستثنی است.

بنابراین این سازش وجود دارد. آیو دو زیردستان را برای اجرای دو برنامه فوق‌العاده مهم خود جذب می‌کند، سپس زمان معقولی را در بریتانیا با بچه‌هایش می‌گذراند، بچه‌هایی که مجبور نیستند مثل آمریکایی‌ها بزرگ شوند و مانند حیوانات «آلومینیوم» تلفظ کنند.

با این حال، دیدگاه خود من این است که “اخبار” هیچ معنایی ندارد و این قرارداد تنها هدفی را که تا به حال داشته است انجام می دهد: جلوگیری از ترس سرمایه گذاران AAPL هنگام ترک شرکت. شرکت…

داستان رسمی

وقتی او خارج از شهر است روی چه چیزی تمرکز کنم؟ فرای آن را به صراحت بیان می کند. او با فاستر و شرکای مستقر در لندن در طراحی پروژه پردیس سفینه فضایی 2 و فروشگاه‌های خرده فروشی اپل کار خواهد کرد.

عکس: Priscilla Du Preez/Unsplash

همانطور که در زمان دو پیشرفت قبلی گفتیم، واقعیت احتمالاً بسیار متفاوت بود – اینکه Ive خسته شده بود، می خواست روی طیف وسیع تری از محصولات کار کند و می خواست به بریتانیا برگردد. او تا زمانی که ماندگار شد، ماند زیرا اپل دو اسباب بازی جدید به او داد تا با آنها بازی کند: اپل پارک و اپل استور بازطراحی شده.

ست واینتراب در “کلاس” 2015:

Jony Ive اپل چندین سال است که به عنوان معاون ارشد طراحی این شرکت خدمت کرده است، اما اپل امروز اعلام کرد که این مدیر اجرایی به عنوان مدیر ارشد طراحی (موقعیت جدید ایجاد شده) معرفی شده است. علاوه بر این، Ive و در تاریخ 1 ژوئیه زمام رهبری واحدهای طراحی صنعتی و نرم افزاری اپل را به دو مدیر جدید واگذار خواهد کرد.

حتی قبل از سال 2015، آیو یک رهبر طراحی بسیار مهم و چهره عمومی تیم طراحی صنعتی اپل بود، اما این همیشه یک تلاش تیمی بوده است و افراد با استعداد زیادی در آن تیم خواهند بود – اگر نه من استخدام نمی‌کردم یا حفظ نمی‌کردم. آنها . تأثیر و رویکرد متفکرانه او به طراحی از طریق آنها زنده خواهد ماند. بنابراین برای اپل، مانند قبل خواهد بود.

جونی یک شخصیت منحصر به فرد در دنیای طراحی است و نقش او در احیای اپل را نمی توان اغراق کرد، از iMac پیشگام در سال 1998 گرفته تا آیفون و جاه طلبی بی سابقه اپل پارک، جایی که او اخیراً انرژی و توجه زیادی به خود اختصاص داده است. تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت. اپل با همکاری مستقیم با او بر روی پروژه‌های انحصاری، و از طریق ادامه کار تیم طراحی درخشان و پرشور او، به بهره‌گیری از استعدادهای جانی ادامه خواهد داد. پس از سال‌ها همکاری نزدیک با هم، خوشحالم که رابطه ما به تکامل خود ادامه می‌دهد و مشتاقانه منتظر همکاری طولانی مدت با جونی هستم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

(این تصمیم ظاهراً در سال 2017 برعکس شد، اما اپل به معنای واقعی آن ناامید ماند و نشانه‌های کمی از تغییر واقعی وجود داشت.)

دوم، در سال 2019، آیو اپل را ترک کرد تا شرکت طراحی خود، LoveFrom را راه اندازی کند، اما به عنوان مشاور به همکاری نزدیک با اپل ادامه داد.

من کاملاً موافقم که جانی آیو اپل را ترک کرد واقعاً در سال 2015 اتفاق افتاد. من فکر می کنم ایده طراح مستقل برای اپل یک استراتژی روابط عمومی است، درست مانند ارتقای اولین بار او.

داستان رسمی جواب داد. سرمایه گذاران وحشت نکردند، و سه سال بعد همه می توانند ببینند که این کار طبق معمول در اپل انجام می شود. یا در واقع، در دوران طراحی پس از آیو، فرم کمتر از عملکرد وجود داشته است.

دیروز گزارش شد که قرارداد Jony Ive LoveFrom با اپل به پایان رسیده است، به این معنی که مدیر قدیمی طراحی این شرکت اکنون کاملاً از سازنده آیفون جدا شده است.

ریچارد هاوارث معاون طراحی صنعتی و تمرکز بر سخت افزار خواهد شد. هاوارث از زمانی که اولین نسل این دستگاه در حال توسعه بود، بخشی از تیم آیفون بوده است.

Alan Dye اکنون به عنوان معاون طراحی رابط کاربری، که هم دستگاه های دسکتاپ و هم دستگاه های تلفن همراه را پوشش می دهد، خدمت خواهد کرد. او نقشی کلیدی در طراحی مجدد اصلی iOS 7 و همچنین کار بر روی رابط کاربری جدید Watch OS داشت. از این دو مدیر اجرایی به عنوان کارمندان اصلی اپل در پروفایل New Yorker و WIRED Apple Watch در اوایل سال جاری نام برده شد.

تنها چیزی که به پایان رسید یک داستان روابط عمومی بود که اکنون به هدف خود رسیده است.

اپل امروز اعلام کرد که سر جونی آیو، مدیر ارشد طراحی اپل، اواخر سال جاری میلادی شرکت را به عنوان کارمند ترک خواهد کرد تا یک شرکت طراحی مستقل تشکیل دهد که اپل را در میان مشتریان اصلی خود قرار دهد. همانطور که او پروژه های شخصی را دنبال می کند، آیو در سرمایه گذاری جدید خود به همکاری نزدیک و روی طیف وسیعی از پروژه ها با اپل ادامه خواهد داد.

ابتدا، آیو در سال 2015 به سمت مدیر طراحی ارتقا یافت. او مسئولیت مدیریت تیم‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار را تغییر می‌داد تا بتواند بیشتر روی کار طراحی واقعی تمرکز کند.

من در قرارداد LoveFrom: