قطع برق در چین می تواند بر تولید آی پد در میان موج گرما تأثیر بگذارد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگرچه در حال حاضر ارزیابی اثرات بر تولید دشوار است، اما اگر قطع برق در 20 آگوست پایان یابد، تأثیرات آن باید محدود شود. علاوه بر این، برنامه ریزی تولید انعطاف پذیر توسط مونتاژکنندگان نیز باید به کاهش تأثیر قطع برق کمک کند.

این آیپدها می‌توانند در کنار مک‌های جدید با پردازنده‌های سریع‌تر معرفی شوند. در حالی که مشخص نیست این موج گرما چگونه بر برنامه‌های اپل تأثیر می‌گذارد، ما تحولات چین را با دقت بیشتری تماشا خواهیم کرد – و چگونه بر تولید iPad تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

به گفته تحلیلگر سوزان زو از ریستاد انرژی که با رویترزقیمت لیتیوم ممکن است افزایش یابد و زنجیره تامین تحت تاثیر قرار گیرد زیرا “دمای بالا در استان سیچوان در هفته آینده کاهش قابل توجهی نخواهد داشت.”

شایعاتی وجود دارد که اپل در حال آماده سازی چند مدل جدید آیپد برای رویداد اکتبر است. 9to5Mac نسل دهم مدل پایه آی پد جدید در کنار دو نسخه جدید آیپد پرو گزارش شده است.

— 郭明錤 (Ming-Chi Kuo) (@mingchikuo) 15 آگوست 2022

تولید آی‌پد ممکن است تحت تأثیر بدترین موج گرما در چین در 60 سال گذشته باشد. به گزارش رویترز، تولیدکنندگان لیتیوم و سایر فلزات “پس از سهمیه بندی مصرف برق صنعتی” به دلیل موج گرما “کارخانه ها را در استان سیچوان در جنوب غربی کشور تعطیل کردند یا تولید خود را کاهش دادند”.

این گزارش ها همچنین حاکی از آن است که «کاربران صنعتی در 19 شهر از 21 شهر استان دستور توقف تولید از 15 مرداد تا 20 مرداد به منظور اولویت دادن به تامین برق منازل را صادر کرده اند.»

پس از این گزارش، تحلیلگر مینگ چی کو نوشت این قطعی موقت برق در سیچوان می‌تواند بر تولید آی‌پد در کارخانه‌های مونتاژ آن در چنگدو (فاکسکان) و چونگ کینگ (کامپال) تأثیر بگذارد. این تحلیلگر می نویسد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


خبر خوب این است که به نظر می رسد تولید آیفون تغییری نکرده است، زیرا مینگ-چی کو، تحلیلگر هفته گذشته گزارش داد که همه چیز طبق برنامه بود.