قفل‌های هوشمند فعال در راه: محدوده Yale Assure 2

ییل اعلام کرده است که خط جدیدی از قفل‌های هوشمند با قابلیت Matter را در پاییز راه‌اندازی می‌کند – که نسخه‌های ارتقا یافته خط فعلی Assure Lock هستند.

پس از اتمام نصب سخت افزار، می توانید برنامه Yale Secure را نصب کنید، صفحه کلید را پیکربندی کنید و HomeKit را پیکربندی کنید. […]

یکی از مزایای بزرگ HomeKit این است که می توانید تمام دستگاه های خانه هوشمند خود را از طریق برنامه Home و همچنین از طریق سیری کنترل کنید.

ما قبلاً تحت تأثیر نسخه موجود قرار گرفته بودیم که در سال 2018 آن را بررسی کردیم.

دستگاه‌های ماده همچنین می‌توانند مستقیماً با یکدیگر صحبت کنند، بنابراین اگر پوشش وای‌فای خانه‌تان لکه‌دار باشد، دستورات شما می‌تواند از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل شود.

مدل‌های جدیدتر زیباتر به نظر می‌رسند و پشتیبانی از Matter یک امتیاز خوب برای کسانی است که دستگاه‌های خانه هوشمند زیادی دارند، به خصوص اگر پوشش Wi-Fi در اطراف درب ورودی شما ضعیف باشد.

برخی از محصولات خانه هوشمند موجود برای پشتیبانی از Matter قابل ارتقاء سفت‌افزار خواهند بود.

قفل‌های هوشمند بعدی Yale با قابلیت Matter

Yale Assure Lock SL تقریباً همه چیزهایی را که برای نصب قفل هوشمند روی درب نیاز دارید ارائه می کند. شما به یک پیچ گوشتی نیاز دارید و بسته به درب خود ممکن است به ابزارهای دیگری نیاز داشته باشید، اما در بیشتر موارد این کار باید ساده باشد. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنگامی که همه چیز نصب شد (برای راهنمای نصب گام به گام، ویدیوی ما را در بالا تماشا کنید)، تنظیم رمز عبور اصلی و فعال کردن ماژول شبکه iM1 از طریق صفحه‌کلید صفحه لمسی خارجی فقط چند دقیقه طول می‌کشد. در حالی که صفحه کلید فاقد بازخورد لمسی است، بلندگوها یک صدای شنیداری برای کمک به تأیید ورودی صحیح صفحه کلید منتشر می کنند. بلندگوها همچنین دستورالعمل هایی در مورد استفاده و راه اندازی Assure Lock SL ارائه می دهند […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک ایده خوب این است که قفل ها پس از خرید قابل ارتقاء سیستم عامل خواهند بود. بنابراین، برای مثال، اگر یک مدل فقط بلوتوث را انتخاب کردید، می‌توانید قابلیت Wi-Fi را بعداً (با پرداخت هزینه) اضافه کنید.

به هر کسی که یک قفل هوشمند را برای خانواده‌ای با ساکنان فن‌آوری آشنا و کمتر اهل فناوری نصب می‌کند، به خوبی توصیه می‌شود که مدل‌هایی با شکاف کلید انتخاب کنند، بنابراین هر کسی که نسبت به فناوری جدید بدخلق است می‌تواند به باز کردن قفل درب با کلید ادامه دهد. با این حال، اگر مدل بدون کلید را انتخاب می کنید، لازم نیست نگران باتری مرده باشید که شما را قفل می کند: می توانید یک باتری 9 ولتی را روی مخاطبین پایین قفل اعمال کنید تا ورود بدون کلید دوباره فعال شود.

ییل می‌گوید قیمت مدل‌های بدون کلید از 160 دلار شروع می‌شود، اگرچه این شرکت قیمت تمام خط را اعلام نکرده است. می‌توانید بین مدل‌های فقط بلوتوث و وای‌فای انتخاب کنید که مدل دوم برای ادغام کامل HomeKit توصیه می‌شود.

قفل ها طراحی جدیدی دارند. Yale می‌گوید نسخه‌های جدید 30 درصد کوچک‌تر هستند، اما همچنان به اندازه‌ای بزرگ هستند که با اکثر اندازه‌های درب مورد استفاده در ایالات متحده مطابقت داشته باشند.

شما می توانید دو مدل را با صدای خود باز کنید، آیفون، اپل واچ، کد صفحه کلید یا کلید فیزیکی. دو مدل دیگر شیار کلید فیزیکی ندارند…

تجدید مواد

در حالی که طراحی جدید ظاهری شیک‌تر و مدرن‌تر دارد، قفل‌ها در سه رنگ مشابه مدل‌های موجود در دسترس خواهند بود: جیر مشکی، برنز روغنی و نیکل ساتن.

پشتیبانی HomeKit دقیقاً همانطور که انتظار می رود کار می کند و به کاربران امکان می دهد با استفاده از برنامه Home، از طریق دستورات Siri یا از طریق اتوماسیون، قفل را کنترل کنند.

Matter استاندارد جدیدی است که دقیقاً همان مزایا را برای دستگاه‌ها به ارمغان می‌آورد، نه فقط در پلتفرم اپل، بلکه در سایر اکوسیستم‌ها مانند گوگل، سامسونگ و آمازون. برای کاربران اپل، این بدان معناست که اگر دستگاهی با Matter سازگار است، با HomeKit نیز سازگار است.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی