قفل درب Aqara A100 با HomeKit و Home Key کار می کند

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

قفل A100 Zigbee با طراحی مدرن و زیبا به طور کامل به آخرین فناوری های موجود در بازار مجهز شده است. این شامل پشتیبانی از Apple HomeKit و Google Assistant می‌شود، بنابراین کاربران می‌توانند از سیری یا دستیار مجازی Google بخواهند قفل در را باز کنند یا بررسی کنند که آیا درب قفل است.

اما علاوه بر ارائه اقدامات اتوماسیون، A100 Zigbee با Apple Home Key نیز کار می کند – یک ویژگی مبتنی بر NFC که با iOS 15 معرفی شد و به کاربران اجازه می دهد تا قفل درب را با قرار دادن آیفون یا اپل واچ خود در نزدیکی آن قفل باز کنند. حتی می توانید از کلیدهای خود با Face ID، Touch ID یا رمز عبور در برنامه Wallet محافظت کنید.

ویژگی های دیگری نیز برای تضمین امنیت قفل A100 Zigbee وجود دارد، مانند قفل خودکار پس از بسته شدن درب، پد لمسی ضد پیپ، هشدار باز بودن درب و 18 ماه عمر باتری داخلی. و اگر ترجیح می دهید، قفل دارای یک اسکنر اثر انگشت سه بعدی با تشخیص زنده بودن است.

تامین کننده محصولات خانه هوشمند آقارا قفل هوشمند درب هوشمند A100 Zigbee را روز دوشنبه معرفی کرد که شامل فناوری‌های پیشرفته احراز هویت و پشتیبانی از پروتکل‌های اصلی اتوماسیون خانگی است. برای کاربران اپل، با HomeKit و Home Keys در برنامه Wallet کار می کند.

یکی دیگر از ویژگی های خوب، امکان تنظیم رمزهای عبور یک بار مصرف برای استفاده پراکنده توسط اعضای خانواده، مهمانان و ارائه دهندگان خدمات است. این گذرواژه‌ها همچنین می‌توانند برای کار در روزها و زمان‌های خاص پیکربندی شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


را Aqara A100 Zigbee ابتدا در مالزی و سنگاپور عرضه خواهد شد و در اواخر سال جاری به کشورهای آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه گسترش خواهد یافت. قیمت و در دسترس بودن در ایالات متحده در حال حاضر فاش نشده است.

همچنین بخوانید: