قفل شهر آیفون کامل شد. طبق گزارش ها هفته ای یک میلیارد دلار برای اپل هزینه دارد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در مورد کارخانه فاکسکان، زمانی که شیوع COVID-19 در خود دانشگاه رخ داد، اوضاع بسیار بدتر شد. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت داشتند. تعداد قابل توجهی تصمیم به ترک کارخانه و بازگشت به شهر خود گرفتند.

در تلاش برای کاهش اثرات اقتصادی تعطیلی، کارخانه‌های بزرگ اجازه دارند با حرکت به سمت تولید حلقه بسته باز بمانند، جایی که کارگران به صورت 24 ساعته در محوطه دانشگاه باقی می‌مانند تا یک ماه در یک زمان و در خوابگاه‌های مشترک بخوابند. این بدیهی است که برای کارگرانی که از خانواده خود جدا شده اند و فرصت های فراغت بسیار محدودی دارند سخت است.

عکس: Hao Zhang/Unsplash

قرنطینه شهر آیفون به پایان رسیده است و امکان رفت و آمد آزادانه ساکنان و کارگران در ژنگژو چین را فراهم می کند. این اقدام به کاهش فشارها در کارخانه فاکسکان پس از تعطیلی گسترده تولید کمک می‌کند که طبق گزارش‌ها، هفته‌ای یک میلیارد دلار از دست دادن فروش آیفون برای اپل ضرر داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پایان دادن به محدودیت‌های شهر COVID-19 به فاکسکان اجازه می‌دهد از فرآیند تولید حلقه بسته خارج شود، که یک عامل کلیدی در مسائل اخیر کارخانه بوده است.

زمینه

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


سیاست کووید صفر چین – که تلاش می کند به طور کامل شیوع ویروس را ریشه کن کند – پس از تعداد کمی از آزمایش های مثبت، کل شهرها در قرنطینه قرار گرفتند. ژنگژو که به دلیل داشتن بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان به عنوان شهر آیفون شناخته می شود، هفته گذشته در قرنطینه قرار گرفت.

CNN گزارش می دهد که قرنطینه ژنگژو اکنون به پایان رسیده است.

علاوه بر این، این شرکت به کارمندان جدیدی که دیگر نمی‌خواستند بمانند، دستمزد اخراج ارائه کرد – و گزارش‌ها نشان می‌دهد که بیش از 20000 کارگر آن را پذیرفتند و کارخانه را ترک کردند.

قفل پایان شهر آیفون

کارگران تازه استخدام شده از دریافت نکردن پاداش های وعده داده شده شکایت داشتند که منجر به اعتراضاتی شد که به خشونت تبدیل شد. فاکسکان بعداً اعتراف کرد که یک “خطای فنی” در پاداش ها مرتکب شده است و قول داد آن را برطرف کند.

تخمین های مختلفی از ضرر تولید آیفون وجود دارد که از حدود 6 میلیون دستگاه تا بیش از 20 میلیون دستگاه متغیر است. سخت ترین ضربه آیفون 14 پرو بود، جایی که شکاف بین عرضه و تقاضا آنقدر زیاد است که تضمین تحویل به موقع برای کریسمس غیرممکن شده است، حتی برای سفارش هایی که در اواسط نوامبر انجام می شود.

این بدان معناست که کارخانه آیفون فاکسکان از نیاز به تولید حلقه بسته رها می شود و به کارگران اجازه می دهد کارخانه را ترک کنند. این باید تا حد زیادی تنش ها را کاهش دهد و به شرکت کمک کند تا کارگران جدیدی را برای جایگزینی کسانی که ترک کرده اند استخدام کند.

فاکسکان ابتدا پاداش هایی را برای متقاعد کردن کارگران به ماندن ارائه کرد، سپس در صورت عدم موفقیت آنها را ده برابر کرد. گسترش عفونت ها ادامه یافت و کارخانه تحت کنترل شدیدتری قرار گرفت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.