قفل هوشمند Home Key جدید Level می تواند توسط هر کسی “در چند ثانیه” با “حملات کم مهارت” باز شود.

امنیت بسیار فراتر از موارد کلیدی است و شامل دوام ساخت و ساز، عملکرد دستگاه و امنیت دیجیتال قوی است. کسانی که محصولات ما را کنترل و آزمایش کرده اند، می توانند کیفیت و مهارتی را که در سرتاسر اجرا شده است، تایید کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من فرض می‌کنم کیفیت بازخرید استفاده از یک کلید استاندارد و یک استوانه دستگیره است، بنابراین می‌توانید چیزی کمی محکم‌تر معامله کنید. اما با قیمت 329 دلار، این نباید ضروری باشد.

بیانیه ای از سطح:

با این حال، مدت کوتاهی پس از بیانیه اولیه Level Home، این شرکت Level Lock+ را منتشر کرد با پشتیبانی از کلید خانه این به طور انحصاری در فروشگاه های اپل فروخته می شود و به قیمت 329 دلار به فروش می رسد. از نظر طراحی شبیه قفل های هوشمند قبلی این شرکت است که باعث می شود Home Key از ویژگی برجسته پشتیبانی کند.

اگرچه عنوان هیجان انگیزی را ایجاد می کند، خانه ها اغلب از طریق درها و پنجره های باز یا ورود اجباری به آن ها وارد می شوند. محصولات سطح با تنظیمات قفل خودکار تحت کنترل شما به به حداقل رساندن خطر شکستگی کمک می کنند – ویژگی که هیچ قفل آنالوگ نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد.

Level دسترسی راحت، محافظت از درهایی را که فراموش کرده‌اید از هر کجای دنیا قفل کنید، و تشخیص زمانی که وضعیت قفل شما تغییر کرده است، فراهم می‌کند. ما به جای برخورد با کلیدهای گمشده یا کلیدهایی که در زیر فرش قرار داده شده اند برای دوستان (اولین جایی که هر متجاوز به نظر می رسد) راحتی استفاده از چیزی به سادگی تلفن شما را برای دسترسی ایمن به خانه شما فراهم می کنیم. ما روی چیزهایی تمرکز می کنیم که واقعاً بر تجربه زندگی روزمره مشتریان ما تأثیر می گذارد.

3 نوامبر 2022: Level Lock بیانیه ای در رابطه با ویدیوی LockPickingLaywer منتشر کرد. آن را در زیر پیدا کنید.


ویدیوی کامل LockPickingLawyer را در زیر تماشا کنید تا آسیب‌پذیری‌ها را در عمل ببینید. آیا این روی تصمیم شما برای خرید Level Lock+ تاثیر می گذارد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

به روز رسانی 3 نوامبر 2022:

پس از بحث در مورد برنامه های این شرکت برای پشتیبانی از ویژگی Home Key اپل، سازنده لوازم جانبی خانه هوشمند Level ماه گذشته رسماً Level Lock+ جدید خود را منتشر کرد. در حالی که قفل هوشمند جدید از کلید Home پشتیبانی می‌کند، به نظر می‌رسد که طراحی فیزیکی قفل در قفل نگه داشتن درب شما بسیار ضعیف عمل می‌کند.

باید اعتراف کنم که این مفهوم طراحی واقعا تمیز است. من عاشق این هستم که چگونه همه وسایل الکترونیکی کنار گذاشته شده اند. گفته می شود، بیش از همه یک قفل است. و در عین حال یک مورد بسیار گران قیمت. شکست در کاهش آسیب پذیری در برابر این حملات کم مهارت واقعا ناامید کننده است. حداقل می‌توانستند سنجاق‌های ایمنی بیندازند، اما حتی این کار را هم نکردند.

برای سازگاری، Level از یک سیلندر قفل معمولی نوع C از یک فروشنده بزرگ صنعتی استفاده می کند و معمولاً در صدها مارک قفل در بازار موجود است. بر کسی پوشیده نیست که هر سیلندر قفل مصرفی را می توان به راحتی توسط افرادی که دارای تخصص و ابزار هستند انتخاب کرد. تنها راه برای محدود کردن آسیب‌پذیری‌های اطراف کلید، حذف کامل آن است. این ایده ای است که ما همچنان به دقت بررسی می کنیم، حتی اگر اکثریت قریب به اتفاق مشتریان راحتی کلیدهایی را که برای چندین دهه به آن عادت کرده اند ترجیح می دهند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

ویدئویی که توسط کانال محبوب LockPickingLawyer در یوتیوب منتشر شده است نشان می‌دهد که Level Lock+ چندان امن نیست. در این ویدیو می توانید چندین روش مختلف برای به خطر انداختن آسان Level Lock+ را مشاهده کنید. LockPickingLawker می گوید اینها “حملات کم مهارت” هستند که قفل 329 دلاری نباید در برابر آنها آسیب پذیر باشد.

ما امنیت را بسیار جدی می‌گیریم و اطمینان می‌دهیم که قفل‌های Level به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بالاترین استانداردهای صنعتی را برای قفل‌های مسکونی رعایت کرده یا از آنها فراتر رود. ما رتبه BHMA AAA را برای استحکام، دوام و پایان دریافت کرده ایم. این گواهینامه مستلزم آن است که Level تحت تعدادی آزمایش ANSI دقیق قرار گیرد و در یک مرکز آزمایش تایید شده ایالات متحده انجام شود.

راه اندازی Level Lock+ از همان ابتدا گیج کننده بود. در ابتدا، یکی از نمایندگان Level گفت که این شرکت هیچ برنامه ای برای پشتیبانی از عملکرد Home Key اپل ندارد. ادغام کلید خانه به سازندگان قفل هوشمند اجازه می دهد تا قفل خود را در برنامه کیف پول ادغام کنند تا کاربران بتوانند با ضربه زدن آیفون یا اپل واچ خود به قفل، درها را باز کنند. با Home Key، افراد همچنین می توانند به راحتی کلیدهای خود را با سایر کاربران آیفون به اشتراک بگذارند.

برداشت قفل تنها 4 درصد از سرقت ها را تشکیل می دهد. طبق آمار FBI Uniform Crime Reporting در سال 2019، بیشترین خطر تقریباً 38٪ از کل سرقت هایی است که شامل “ورود غیرقانونی” غیرقانونی است. .