قفل هوشمند Home Key جدید Level می تواند توسط هر کسی “در چند ثانیه” با “حملات کم مهارت” باز شود.

ویدیوی کامل LockPickingLawyer را در زیر تماشا کنید تا آسیب‌پذیری‌ها را در عمل ببینید. آیا این روی تصمیم شما برای خرید Level Lock+ تاثیر می گذارد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

ویدئویی که توسط کانال محبوب LockPickingLawyer در یوتیوب منتشر شده است نشان می‌دهد که Level Lock+ چندان امن نیست. در این ویدیو می توانید چندین روش مختلف برای به خطر انداختن آسان Level Lock+ را مشاهده کنید. LockPickingLawker می گوید اینها “حملات کم مهارت” هستند که قفل 329 دلاری نباید در برابر آنها آسیب پذیر باشد.

پس از بحث در مورد برنامه های این شرکت برای پشتیبانی از ویژگی Home Key اپل، سازنده لوازم جانبی خانه هوشمند Level ماه گذشته رسماً Level Lock+ جدید خود را منتشر کرد. در حالی که قفل هوشمند جدید از کلید Home پشتیبانی می‌کند، به نظر می‌رسد که طراحی فیزیکی قفل در قفل نگه داشتن درب شما بسیار ضعیف عمل می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من فرض می‌کنم کیفیت بازخرید استفاده از یک کلید استاندارد و یک استوانه دستگیره است، بنابراین می‌توانید چیزی کمی محکم‌تر معامله کنید. اما با قیمت 329 دلار، این نباید ضروری باشد.

با این حال، مدت کوتاهی پس از بیانیه اولیه Level Home، این شرکت Level Lock+ را منتشر کرد با پشتیبانی از کلید خانه این به طور انحصاری در فروشگاه های اپل فروخته می شود و به قیمت 329 دلار به فروش می رسد. از نظر طراحی شبیه قفل های هوشمند قبلی این شرکت است که باعث می شود Home Key از ویژگی برجسته پشتیبانی کند.

راه اندازی Level Lock+ از همان ابتدا گیج کننده بود. در ابتدا، یکی از نمایندگان Level گفت که این شرکت هیچ برنامه ای برای پشتیبانی از عملکرد Home Key اپل ندارد. ادغام کلید خانه به سازندگان قفل هوشمند اجازه می دهد تا قفل خود را در برنامه کیف پول ادغام کنند تا کاربران بتوانند با ضربه زدن آیفون یا اپل واچ خود به قفل، درها را باز کنند. با Home Key، افراد همچنین می توانند به راحتی کلیدهای خود را با سایر کاربران آیفون به اشتراک بگذارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

باید اعتراف کنم که این مفهوم طراحی واقعا تمیز است. من عاشق این هستم که چگونه همه وسایل الکترونیکی کنار گذاشته شده اند. گفته می شود، بیش از همه یک قفل است. و در عین حال یک مورد بسیار گران قیمت. شکست در کاهش آسیب پذیری در برابر این حملات کم مهارت واقعا ناامید کننده است. حداقل می‌توانستند سنجاق‌های ایمنی بیندازند، اما حتی این کار را هم نکردند.