قوانین ضعیف حریم خصوصی که توسط گروه مورد حمایت اپل اعمال شده است

کالیفرنیا با یک قانون قوی حفظ حریم خصوصی که از GDPR اروپا الگوبرداری شده است، پیشتاز است. با این حال، قوانین تدوین شده توسط سایر ایالت ها از نظر اثربخشی متفاوت است.

غول های فناوری برای قوانین ضعیف حریم خصوصی تلاش می کنند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک گروه لابی که اعضای آن شامل اپل و گوگل می‌شوند، متهم هستند که برای جلوگیری از اقدامات سخت‌گیرانه‌تر از سوی ایالت‌ها، قوانین ضعیف حریم خصوصی را تحت فشار قرار داده‌اند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، کنگره در مورد اینکه تا کجا باید چنین قانونی پیش برود، اختلاف نظر دارد، در حالی که تلاش ها در حال حاضر متوقف شده است. نتیجه این است که دولت ها قوانین خود را با قدرت های متفاوت تصویب می کنند.

با این حال، منتقدان می گویند این قانون بسیار ضعیف است.

برای غول‌های فناوری مانند اپل، اولویت شماره یک این است که تا آنجا که ممکن است در سراسر کشور سازگاری داشته باشند تا انطباق را تسهیل کنند. در برخی ایالت‌ها در برابر حمایت‌های قوی از حریم خصوصی مقاومت وجود دارد، بنابراین شاید تعجب‌آور نباشد که رویکرد عمل‌گرایانه صرفاً حمایت از قوانینی است که بیشترین شانس را برای تصویب در ایالت‌های بیشتر دارد.

یوتا آخرین ایالتی است که قانون حفظ حریم خصوصی را ایجاد کرده است – فقط منتظر است تا امضای فرماندار اجرایی شود. Axios گزارش می دهد که گروه لابی فناوری State Privacy and Security Coalition (SPSC) آن را به عنوان الگویی برای سایر ایالت های ایالات متحده تبلیغ می کند. اعضای SPSC شامل اپل، گوگل، آمازون و فیسبوک متا مادر هستند.

در حالی که کنگره در حال پیشرفت اندکی به سمت قانون فدرال حفظ حریم خصوصی است، ایالت های جداگانه در حال اجرای قوانین خود هستند…

زمینه

اپل همچنین آزاد است که فراتر از الزامات قانونی عمل کند تا حمایت های قوی تری برای مشتریان خود ارائه دهد.

عکس: فیلیپ کاتزنبرگر/پاشیدن

آنها برای تصویب قوانین بر سر اعتراض گروه های مصرف کننده ضعیف تر و ضعیف تر می شوند.

دیدگاه 9to5Mac

مورین ماهونی، تحلیلگر ارشد سیاست در Consumer Reports، به Axios گفت: «آنچه که ما شاهد آن هستیم این است که این رقابت به سمت پایین است که صنعت تأثیر عمده‌ای بر این صورت‌حساب‌ها دارد.

گروه های مصرف کننده می گویند که مشخص نیست مصرف کنندگان چه کنترلی بر استفاده از اطلاعات خود برای تبلیغات هدفمند خواهند داشت و مکانیسم اجرایی ضعیف است. […]

با این حال، با توجه به اینکه اپل از موضع قوی در مورد حریم خصوصی به عنوان بخش کلیدی پیام‌های خود استفاده می‌کند و شرکتی بسیار تأثیرگذار است، بهتر است ببینیم که این شرکت از نفوذ خود برای اعمال قوانین بیشتر در مورد محرمانگی استفاده می‌کند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که شهروندان و غول های فناوری طرفدار یک قانون فدرال حفظ حریم خصوصی هستند. شهروندان زیرا تضمین می کند که همه از حقوق یکسانی برخوردار شوند. غول های فناوری، زیرا پیروی از یک قانون بسیار ساده تر از 50 قانون مختلف است.

آنتون ون سونتر، وکیل SPSC و وکیل DLAPiper، در یک جلسه استماع درباره این لایحه در یوتا گفت: «من واقعاً می‌خواهم در این مورد صحبت کنم و امیدوارم که یک مدل از یوتا بتوان در ایالت‌های دیگر کپی کرد. “این می تواند به عنوان به روزترین و ساده ترین مدل برای قانون حفظ حریم خصوصی ایالتی در ایالات متحده امروز باشد.”

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی