قیمت، خرید، مشخصات آیفون 14 پرو 512 گیگ اپل کوک موبایل

آیفون 14 پرو 512 رم 6 گیگابایت اپل به احتمال خیلی زیاد مهر و یا آبان ماه در کشورمان عرضه خواهد شد. Apple iPhone 14 Pro 256 گیگ قرار است در اپل استور با قیمت پایه 1399 دلار فروش رود. آیفون 14 پرو به لطف تراشه و امکاناتی که دارد یکی از جذاب‌ترین محصولاتی محسوب می‌شود که اپل در سال 2022 وارد بازار می‌کند.

حافظه و رم

این تلفن‌های هوشمند با بهره‌گیری از سنسور تخیص تصادف می‌تواند برخورد خودرو را تشخیص داده و حتی از طریق ماهواره با سرویس‌های اضطراری تماس برقرار کند. دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس را سه لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید را تشکیل می‌دهند. گزینه‌های فیلمبرداری متعددی نظیر ProRes و حالت سینمایی در اختیار کاربران قرار دارد. دوربین اصلی آن می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۲۴، ۲۵، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند و تصاویر HDR و پانوراما به ثبت برساند.

  • گزینه های مختلف اتصال در Apple iPhone 14 Pro 512GB 6GB RAM شامل وای فای بله،Wi-Fi 802.11، b/g/n، هات اسپات موبایل، بلوتوث نسخه 5.0 و 5G پشتیبانی شده توسط دستگاه باشد.
  • آیفون 14 پرومکس با توجه به حدس ها و گمانه زنی هایی که وجود دارد یک گوشی کاملا مدرن و بسیار پیشرفته است.
  • در کنار این تراشه هم از ۶گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 استفاده خواهد شد در حالی که در نسل قبل این میزان همین ۶ گیگابایت اما از نوع LPDDR4X بود.
  • اپل می‌گوید این تراشه بر روی یک برد 4 نانومتری ساخته شده است و در حال حاضر سریع‌ترین تراشه موجود در بازار است.
  • برای مثال یک تماس تلفنی، این بریدگی کپسولی شکل را به شکل یک نوتیفیکیشن در می‌آورد.

اپل هم به خاطر همین رقابت سنگین پیش رو، تا جایی که امکان داشته این دو را به قابلیت‌های بسیار خوب مجهز کرده است. قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باعث شده این مدل در لیست گوشی‌های گران‌قیمت بازار قرار گیرد. با این حال این قیمت در محدوده‌ای اقتصادی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت تعیین شده است. هرچند برخی خبرگزاری‌ها هم پیش‌بینی کرده بودند که بعیدست قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس با نسل قبل تفاوت چشمگیری داشته باشد و انتظار می‌رفت که کارشناسان اپل سعی کنند تا قیمت‌ها را فعلاً در همین رنج نگه دارند.

قیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۱ مهر)

در پردازنده گرافیکی نیز اتفاقات جالبی رخ داده که باعث می‌شود A16 از نظر پردازش داده‌های گرافیکی نیز بی‌رقیب باشد و بتواند 17 تریلیون عملیات را در هر ثانیه انجام دهد. این یعنی آیفون 14 پرو از آنچه که فکر می‌کنیم نیز گزینه‌ای جذاب‌تر برای خرید خواهد بود. وزن گوشی جدید اپل به 206 گرم می‌رسد و از امکاناتی مانند گواهی IP68 برخوردار است که اجازه می‌دهد در برابر نفوذ ذرات 9to5mac گرد و خاک و قطرات آب تا عمق 6.5 متر برخوردار شود. برای طراحی نیز اپل به سراغ ترکیب ساندویچی رفته است؛ به این صورت که دو پنل از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس توسط فریمی از جنس استیل ضد زنگ احاطه می‌شوند. در اپل آچار برای تعمیرات اپل از تکنسین های متخصص استفاده می شود که با دقت و سرعت بالا دستگاه معیوب را عیب یابی و مشکل به وجود آمده برای آن را برطرف می کنند.

گوشی اسنشیال

لنز 12 مگاپیکسلی این گوشی APPLE 2022 به دیافراگم f/1.9 ارتقا پیدا کرده است و امکان ثبت عکس هایی حرفه ای تر را در محیط هایی با نوردهی پایین فراهم آورده است. اپل با به کار بردن سنسور TrueDepth در دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس 256 امکان فوکوس همزمان بر روی چندین سوژه را نیز ایجاد کرده است. برای خرید ایفون ۱۴می توانید مدل های آیفون ۱۴ پرو مکس رجیستر شده را از فروشگاه آی تی سیتی در رنگ های مختلف و با بهترین قیمت آیفون 14 پرو مکس نات اکتیو خریداری کنید.