قیمت، خرید، مشخصات آیفون 14 پرو 512 گیگ اپل کوک موبایل

آیفون 14 پرو یک سیستم دوربین معرفی می‌کند که به هر کاربر – از کاربر معمولی گرفته تا حرفه‌ای – این امکان را می‌دهد تا بهترین عکس‌ها و فیلم‌های خود را بگیرد. با این حال انتظار می‌رود عملکرد باتری iPhone 14 Pro در مقایسه با نسل گذشته با بهبود همراه باشد؛ زیرا تراشه به کار رفته در این گوشی می‌تواند مدیریت بهتری در مصرف انرژی داشته باشد. اپل برای آیفون 14 پرو به سراغ تراشه‌ای جدید به نام A16 بیونیکی رفته که از پردازنده‌هایی به مراتب توانمندتر نسبت به A15 برخوردار شده است.

  • شرکت اپل، علاوه بر این محصولهدفون اپل ایرپاد پرو و اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE را معرفی کرد.
  • Photonic Engine این افزایش چشمگیر کیفیت را با اعمال Deep Fusion در مراحل اولیه فرآیند تصویربرداری برای ارائه جزئیات فوق‌العاده، حفظ بافت‌های ظریف، ارائه رنگ بهتر و حفظ اطلاعات بیشتر در یک عکس، امکان‌پذیر می‌سازد.
  • بیاد داشته باشید که شایعه انتشار یک هدست واقعیت مجازی هم توسط اپل برای سال ۲۰۲۲ مطرح شده است.
این تراشه با استفاده از قابلیت TrueDepth تشخیص چهره و احراز هویت را امن تر کرده است و کاربران را از امنیت گوشی آیفون 14، مطمئن ساخته است. اپل از نمایشگر Super Retina XDR OLED در ایفون 14 پرومکس 256 بهره برده است که با ارائه روشنایی حداکثر 2000 نیت از جمله برترین گوشی ها از نظر روشنایی تلقی می شود. کل سری آیفون 14 قابلیت های ایمنی پیشگامانه ای را معرفی می کند که می تواند در مواقع ضروری کمک های اضطراری را ارائه دهد. این قابلیت‌ها بر روی اجزای موجود، مانند فشارسنج، که اکنون می‌تواند تغییرات فشار کابین را تشخیص دهد، GPS برای ورودی اضافی برای تغییرات سرعت، و میکروفون، که می‌تواند صداهای بلندی را که در تصادفات شدید خودرو مشخص می‌شود، تشخیص دهد، ساخته شده‌اند. الگوریتم های حرکتی پیشرفته طراحی شده توسط اپل که با بیش از یک میلیون ساعت رانندگی در دنیای واقعی و داده های رکورد تصادف آموزش داده شده اند، دقت بهتری را ارائه می دهند.

گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس ۵۱۲ گیگابایت اپل | Apple iPhone 12 Pro Max 512GB

یکی از ویژگی‌های بارز در گوشی‌ های اپل کیفیت بالا دوربین است که امکان ثبت تصاویری به مراتب بهتر را نسبت به آیفون 13 پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تراشه A16 مجهز شده به پردازنده‌ای 6 هسته‌ای که متشکل می‌شود از دو هسته Avalanche با فرکانس 3.46 گیگاهرتز و 4 هسته Blizzard که میزان فرکانس آن هنوز مشخص نیست. برای پردازنده گرافیکی نیز اپل از پردازنده اختصاصی خود استفاده کرده که متشکل از 5 هسته می‌شود و وظیفه پردازش داده‌های گرافیکی را به عهده خواهد داشت.

خرید ایفون 14 پرو مکس 256 با بهترین قیمت

در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. در واقع نسخه‌ی با ظرفیت پایه آیفون ۱۴ پرو مکس قیمت حدودی 1099 دلاری خواهد داشت؛ یعنی حدود 100 دلار از آنچه انتظار داشتیم ارزان‌تر خواهد بود. البته به مراتب 9to5mac با افزایش حافظه داخلی قیمت این گوشی هم افزایش می‌یابد به شکلی که قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس در نسخه‌ی یک ترابایتی حدود 1699 دلار تعیین شده است. اپل برای دوربین اصلی دیگر از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده نمی‌کند؛ بلکه به سراغ دوربینی 48 مگاپیکسلی رفته که لنز واید 24 میلی‌متری دارد و از امکاناتی مانند فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز استفاده می‌کند.

قیمت گوشی‌ شیائومی + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۱ مهر)

این موبایل فریمی از جنس استیل ضد زنگ داشته و جنس قاب پشتی و جلویی آن شیشه‌ای محافظت شده با پوشش Gorilla Glass است. اپل موفق به دریافت تأییدیه IP68 شده که باعث می‌شود دستگاه در برابر آب و خاک مقاومت داشته باشد. در قاب پشتی این تلفن همراه ماژول دوربین اصلی چهارگانه، چراغ فلاش LED و لوگوی اپل مشاهده می‌شوند. آیفون 14 پرو و پرمکس، قدرتمندترین و اصلی‌ترین پرچمداران اپل هستند که دقایقی پیش در رویداد فار اوت این شرکت رونمایی شد و آپدیت‌های عمدتا نرم‌افزاری نسبت به نسل قبل خود دریافت کردند. هم چنین پردازنده گرافیکی 5 هسته ای به کار رفته در این مدل‌ها 50٪ پهنای باند حافظه را افزایش می‌دهد.