قیمتگوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 pro Max ZA ظرفیت 256 گیگابایت دو سیم

4 گیگابایت رم در کنار پردازنده گرافیکی قدرتمند اپل، تمام نیاز های شمارو در زمینه اجرای بازی و انواع نرم افزار مرتفع میکنه و شما به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که صاحب یک گوشی ضعیف هستید. پردازنده مرکزی آیفون 11 تغییرات چشمگیری داشته و با لیتوگرافی 7 نانومتری پلاس عرضه شده. در کل کیفیت این صفحه نمایش واقعا بالاست و هیچ کم و کسری نداره که بخواهم بهش اشاره کنم. چون دارای سیستم پشتیبانی 5G نیست دلیل نمی‌شود که ضد آینده است.اگرچه در تست های اولیه نشونه های ناچیز 5G مشاهده شد. حتی دوربینآیفون 11 پرو با ویژگی Deep Fusionکه در آپدیت IOS 13.2 در گوشی بوجود آمد،عکس های بهتری هم بدلیل تاثیر در جزئیات بیشتر و بافت های بهتر به همراه نویز کمتر ثبت کرد.

  • با توجه به تلفیق شرکت بیتس با اپل، ارتقاء کیفیت بلندگوها و همچنین قدرت تفکیک صدا در سری 11 به خوبی قابل لمس خواهد بود.
  • به‌طور خلاصه، خروجی فیلم‌برداری در آیفون‌های جدید، یک سروگردن بالاتر بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار است.
  • کیفیت تصاویر نایت مود مثال زدنی است، آنها جزئیات زیادی دارند، به اندازه کافی واضح هستند، رنگ‌ها عالی‌اند، کنتراست درجه یک و نوردهی بسیار متعادل است.
  • اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است.
  • پنل جلو و عقب توسط محافظ قدرتمند Gorilla Glass پوشیده شده که‌یکی از سخت‌ترین شیشه‌های موجود در دنیای موبایل‌هاست.
این عالیه ولی باید بدانید سامسونگ Galaxy note 10 پلاس 65% را در 30 دقیقه به لطف شارژر 25 واتی ثبت کرد. جالب است بدانید سامسونگ Galaxy note 10 plus زمان 11 ساعت و 9 دقیقه را ثبت کرد. در ios 13 حالا شرایط بهتر شده و مشکلات فیلمبرداری در حرکت برطرف شده است. من شیشه مات پشتش رو خیلی دوست دارم و در مقایسه با فبلت های براق و لکه دار مانند سامسونگ Galaxy note 10 و هوآوی P30 pro، طراوت و حس بیشتری داره.

حافظه

اپل روی پیشرفت در فیلمبرداری گوشی خیلی تمرکز کرده و خب این پیشرفت هم کاملا مشخص است.در حال حاضر محدوده دینامیکی گسترده به همراه حالت تثبیت سینمایی برای ثبت جزئیات بهتر در دوربین گوشی وجود دارد. دوربینآیفون 11 پرو مکس از ویژگی smart HDR برخوردار است که به دوربین کمک می‌کند که شناخت افراد و اطمینان از جزئیات چهره ها به بهترین شکل انجام گیرد. در این تست آیفون بهتر از سامسونگ عمل کرد و عکس های Galaxy note 10 plus کاملا غلیظ بودند، در حالی که رنگ ها در آیفون 11 پرو مکس واقع بینانه تر به نظر می‌رسیدند. صدا در ایفون 11 پرو مکس بسیار شفاف است چون امکان پشتیبانی با صدای Dolby Atmos وجود دارد و صداهای ریز را به وضوح می‌شنوید.

گوشی آیفون 11 پرومکس مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی و و حافظه کوتاه مدت برابر با 4 گیگابایت می باشد. ایفون 11 پرومکس از Dolby Vision و HDR 10 پشتیبانی می کند که آخرین فرمت های کیفیت بالای وبلاگ 9to5mac.ir تصویر هستند. این گوشی توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و از صفحه نمایش IPS بهره گرفته است. در این گوشی تکنولوژی های نمایش رنگ Widw Colour Gamut و True-Tune بهره گرفته شده است.

شاید در مقایسه با‌سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به‌خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد. گوشی ایفون‌۱۱ به‌لطف ضمانت نامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار کاملاً ایمن است و با‌خیال راحت تا عمق 2 متری زیر آب به‌مدت 30 دقیقه دوام خواهد داشت. گوشی آیفون‌۱۱ از‌نظر حافظه‌ی داخلی‌در 3 نسخه‌ی 128/4، 254/4 و 64/4 گیگابایتی وارد بازار شده که طبق معمول دیگر آیفون‌ها از کارت حافظه‌ی خارجی برای افزودن فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل های جدید اپل همراه با آیفون های جدید معرفی می شوند و بیشترین کاربرد آنها هم با این دستگاه ها قابل بهره برداری است.

گوشی بلو