قیمتگوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 pro Max ZA ظرفیت 256 گیگابایت دو سیم

بخش پشتی این گوشی هوشمند از جنس شیشه و فریم اطراف آن از جنس آلمینیوم است. با نگاه به قسمت جلوئی صفحه نمایش مدل ناچ اولین موردی است که توجه را به خود جلب می‌کند. ایفون ۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد.

این تراشه دارای یک CPU و GPU است که هردو 20% سریعتر از A12 سال گذشته است. دفترچه راهنما، کابل شارژر لایتنینگ و سوزن خارج کردن سیم کارت از اقلامی هستند که 9to5mac درون جعبه اسمارت فون iPhone 11 قرار دارند. پرچمدار شرکت اپل به اسپیکرهای استریو مجهز شده است و به واسطه میکروفن دوم، قابلیت حذف صداهای مزاحم را دارد.

لیست فروشندگان این کالا

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سنسور بزرگ نور که در طراحی این دستگاه استفاده شده است امکان را به کاربران میدهد در نور شب بتوانند ویدئوهایی با کیفیت فوق العاده ضبط کنند و لذت ببرند. در این تاریخ برای خرید گوشی آکبند باید حدود 27 تا 28 میلیون هزینه بفرمایید. وقتی با دوربین در حالت استاندارد عکس برداری می‌کنید، دوربین عکس های زنده رو به شما پیش نمایش می‌دهد تا بتوانید بهترین عکس را بگیرید. دوربینآیفون هنچنین فیلم های4k با ظاهری زیبا و دامنه گسترده، تصویر پویا و تثبیت کننده فیلمبرداری، فیلم های فوق العاده ای را ثبت می‌کند. مثلا خودم به شخصه دوربین سه گانه پرومکس رو ترجیح می‌دم تاآیفون 11 که دوگانه است.

گوشی اپل iPhone 8 ظرفیت 64 گیگابایت

در قسمت بالایی نمایشگر، شیشه ضد خش به کار رفته است که از آسیب محافظت می کند. قاب پشت و پنل جلو نیز از شیشه های بسیار محکم که پوشش oleophobic دارند و کمترین مقدار چربی را به خود جذب می کند، تشکیل شده اند و زیبایی ظاهری مضاعفی به آیفون 11 بخشیده است. قاب پشتی علاوه بر فلش LED چهارگانه Dual-Tone، محل قرار گیری دوربین اصلی دوگانه هم می باشد همچنین لوگوی اپل در وسط پنل پشت خودنمایی می کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت رنگ Silver

همین باعث شده است که اپل تمام توان و منابع‌اش را برای بهبود عملکرد دوربین‌های سری گوشی‌های آیفون 11 به کار بگیرد. آیفون 11 پرو مکس اپل iPhone 11 Pro Max دارای اولین سیستم دوربین سه گانه است که دوربینها Wide, Ultra Wide و Telephoto نام دارد. این سیستم دوربین سه گانه فریم های بیشتر و تا 4 برابر زوم اپتیکال به شما می دهد. دوربین سلفی دستگاه هم از 7 به 12 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده و علاوه بر عکاسی بسیار شفاف تر و با کیفیت تر؛ حالا میتونه با کیفیت 4K توی نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنه.

  • در کنار جذاب‌تر شدن نوتیفیکیشن‌ها و تغیر فونت در رابط کاربری جدید ios، بدون شک شاهد تغییرات بسیار کاربردی و مهمی‌تری نیز هستیم.
  • تنوع رنگی در این گوشی زیاد است و شامل مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و سفید می باشد که می تواند رضایت کاربران با سلایق مختلف را جلب کند.
  • منتظر پاسخ باشید، به دلیل تعداد بالای پیام ها و جلوگیری از افت کیفیت پاسخ دهی کمی تاخیر در پاسخ دهی هست.
  • تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …