قیمتگوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 pro Max ZA ظرفیت 256 گیگابایت دو سیم

نسل سوم Neural Engine دارای 8 هسته (20٪ سریعتر، 15٪ کارآمدتر) است و ویژگی‌های پردازش تصویر مانند Deep Fusion و Night Mode را بر عهده دارد. Deep Fusion به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری اواخر امسال منتشر خواهد شد و نسخه HDR+ اپل به حساب می‌آید. این قابلیت قبل از اینکه شاتر را فشار دهید 4 عکس می‌گیرد، زمانی که این کار را می‌کنید 4 عکس و سپس 1 نوردهی طولانی و در نهایت بهترین عکس‌ها را انتخاب می‌کند و آنها را با هم ترکیب 9to5mac می‌کند. در کنار جذاب‌تر شدن نوتیفیکیشن‌ها و تغیر فونت در رابط کاربری جدید ios، بدون شک شاهد تغییرات بسیار کاربردی و مهمی‌تری نیز هستیم. در بخش maps شما به کل با اپلیکیشن جدیدی مواجه خواهید شد؛ تمامی بخش‌های این اپ آپدیت شده‌اند و بسیار متفاوت‌تر از همیشه در مسیریابی در کنار شما خواهد بود. آپدیت بزرگ دیگر این سیستم‌عامل جدید در مرورگر safari است که اگر از کاربران قدیمی اپل باشید، قطعاً در ابتدا شما را گیج می‌کند.

ارزش خرید گوشی آیفون ۱۱

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. به لطف Smart HDR جدید، در همه حالت‌های فیلمبرداری مثل فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه شاهد ارتقاء محدوده داینامیکی هستیم.

گوشی موبایل اپل مدل iphone13 دوسیمکارت ظرفیت 128 گیگ و رم 4 گیگابایت نات اکتیو قرمز گارانتی شرکتی و رجیستر شده

عکس‌های دوربین اصلی از نظر جزئیات بسیار غنی هستند، سطح نویز بسیار پایینی دارند و از نظر محدوده دینامیکی هم عالی هستند. رنگ‌ها بسیار دقیق به تصویر کشیده شدند و با آنچه با چشم مشاهده می‌کنید کاملاً مطابقت دارند. کنتراست مطمئناً می‌توانست بهتر از این باشد، ولی با این حال نمره خوبی هم می‌گیرد. وضوح عکس‌ها بیش از انتظار برآورد می‌شود؛ در کل، عکس‌ها بطور فوق‌العاده‌ای واضح هستند و جزئیات پیچیده را هم به نمایش در می‌آورند.

  • گوشی آیفون ۱۱ می‌تواند انواع ویدیوها را در انواع رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌ها با همه snapperها ضبط کند و حتی در صورت داشتن برنامه مناسب می‌تواند این کار را همزمان هم انجام دهد.
  • آیفون 11 با صفحه نمایش OLED و با اندازه ی 6.1 اینچ و تمام صفحه طراحی شده است.
  • مثلا با 128 گیگ شروع می‌کرد و روی ظاهر جلوی گوشی بیشتر کار می‌کرد چون خیلی شبیه به نسل قبلیش یعنی آیفون x بنظر میاد.
  • در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات ایفون ۱۱ را به صورت کامل و تخصصی بررسی کنیم.
  • اپل روی پیشرفت در فیلمبرداری گوشی خیلی تمرکز کرده و خب این پیشرفت هم کاملا مشخص است.در حال حاضر محدوده دینامیکی گسترده به همراه حالت تثبیت سینمایی برای ثبت جزئیات بهتر در دوربین گوشی وجود دارد.

آیفون 11 کوچکترین عضو این خانواده جدید میتونه بهترین انتخاب برای اون دسته از افرادی باشه که میخوان با پرداخت هزینه ای کمتر از بهترین امکانات موجود در گوشی های اپل استفاده کنند. آیفون 11 مطمئنا میتونه همه انتظارات شمارو از یک گوشی فوق العاده مرتفع کنه. دوربین دوم که وظیفه زوم دوبرابری رو در گوشی عهده دار بود، حالا جای خودش رو به حالت فوق عریض داده . دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم. تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن.

گوشی آیفون 11، از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره گرفته است و عکاسی به طور حرفه ای را برای شما ساده تر و آسان تر از قبل کرده است. اضافه شدن قابلیت Wide و Ultra Wide به شما سه برابر و چهار برابر فضای بیشتری را برای عکاسی در اختیارتان قرار می دهد. این قابلیت بسیار کاربردی است چرا که به شما کمک می کند تمامی سوژه ها را در لنز دوربین شکار کنید. دوربین های 12 مگاپیکسلی این گوشی تمامی صحنه ها را با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می کند. ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی گوشی آیفون ۱۱ از مدل Pro بزرگ‌ترست و با حداکثر روشنایی 625 نیت در زیر نور آفتاب نیز خوانایی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. علاوه بر ویژگی‌های اصلی صفحه نمایش، قابلیت‌ true tone و البته قابلیت نرم‌افزاری night mode در کنار شما خواهند بود.