قیمتگوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 pro Max ZA ظرفیت 256 گیگابایت دو سیم

گوشی ایفون ۱۱ به لطف گواهینامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار کاملاً ایمن است و با خیال راحت تا عمق 2 متری زیر آب به مدت 30 دقیقه دوام خواهد داشت. شاید در مقایسه با سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد. نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو 256 گیگایفون ۱۳ پرو مدل مورد بحث ما در این نقد و بررسی است که یکی از پیشرفته‌ترین آیفون‌های ساخته شده تا به امروز و یکی از غول‌های بازار در سال 2021 است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. البته مسلماً آیفون 13 پرو در کلاس گران قیمت‎‌های بازار قرار می‌گیرد و باید دید می‌.. خبر خوب این است که بالاخره اپلfast chargeرا در جعبه قرار داد و شما میتوانید 48% رو در 30 دقیقه گوشی را شارژ کنید و درحالیکه ایفون 11 پرو 55% را در 30 دقیقه بخاطر باتری کوچکتر ثبت کرد.

سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین موضوع به‌تنهایی تمامی نگرانی‌ها از‌بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از‌بین می‌برد. پرچمدار جدید شش هسته ای اپل از چیپست Apple A13 Bionic بهره می برد که نسبت به Apple A12 Bionic پیشرفت چشمگیری داشته است. این پردازنده قدرتمند دارای دو هسته با سرعت 2.65 گیگاهرتز به نام Lightning و چهار هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز تحت عنوان Thunder می باشد. این پردازنده جدید بر مبنای لیتوگرافی 7 نانومتری تولید می شود و طبق اعلام شرکت اپل به طور کلی از لحاظ عملکرد، کارایی و بهره وری بهبود یافته است. این گوشی به حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت مجهز شده است و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ندارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

قابلیت های Dolby Atmos و Dolby Digital Plus از دیگر ویژگی های اسپیکر گوشی هوشمند آیفون 11 می باشند. در ضمن در طراحی این گوشی جک 3.5 میلیمتری صدا حذف شده است و به ناچار باید از مبدل جک 3.5 به لایتینگ استفاده کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. ۵.تنها فروشگاه‌های دارای مجوز اینماد در زومیت فعالیت می‌کنند با این حال زومیت مسئولیتی در قبال جعل مجوز و اتمام اعتبار آن نمی‌پذیرید؛ لطفا پیش از انجام خرید مجوزهای فروشگاه را بررسی کنید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

نقد و بررسی گوشی موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس 256GB طلایی

این گوشی محبوب و پرطرفدار مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین تراشه اپل یعنی A13 Bionic است که هم در عملکرد کلی گوشی فوق‌العاده است و هم در زمینه محدوده دینامیکی، تثبیت دیجیتال در ویدیوها و حالت شب جدید، از نظر سرعت و کیفیت شگفتی ایجاد 9to5mac می‌کند. همچنین گوشی آیفون ۱۱ دارای یک دوربین دوگانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت مدل‌های قبلی پیشرفت محسوسی داشته است. عکس‌های سلفی نسل گوشی آیفون ۱۱ بالاخره یک آپدیت برای دوربین جلو به ارمغان آورد.

دوربین گوشی آیفون ۱۱

نکته ی حائز اهمیت و بسیار مهم این حالت آن است که از فلاش برای عکسبرداری استفاده نمی شود. قابلیت Night mode به شما کمک می کند تا حتی در مکان های با نور کم نیز عکس های واضح و روشنی را به ثبت برسانید و بدون دغدغه عکاسی کنید. آیفون 11 پرو مکس می تواند به طور خودکار جزئیات را در پس زمینه تصاویر تنظیم کرده و نمایش دهد که حتی بعضی از دوربین های حرفه ای DSLR هم نمی توانند این کار را انجام دهند.

  • آیفون 11 پرو مکس 4 ثانیه زودتر از سامسونگ Galaxy note 10 plus که 8 ثانیه بود، انجام داد.
  • این گوشی اپل توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4k با 30، 60 و 24 فریم در هر ثانیه دارد؛ همچنین در کیفیت 1080 نیز می‌تواند 30، 60، 120 و 240 فریم‌در‌هر‌ثانیه را ثبت کند.
  • اپل بالاخره fast charge رو در جعبه گوشی هاش گذاشت و شما می‌تونید تقریبا 50 درصد شارژ رو فقط در 30 دقیقه به دست بیارید.
  • آیفون ۱۱ به همراه نسخه گران‌تر آن یعنی آیفون ۱۱ پرو در اپل پارک توسط تیم کوک رونمایی‌شد.
  • این دستگاه با ابعاد کلی 8.3 × 75.7 × 150.9 میلیمتر دارای 194 گرم وزن می باشد.