قیمت آیفون تاشو 2500 دلار خواهد بود. آی پد تاشو در سال 2024 – تحلیلگر

اما آنچه CSS پیش‌بینی می‌کند در واقع یک آی‌پد با اندازه متوسط ​​است که به شکل یک آی‌پد بزرگ باز می‌شود. او می گوید اپل این رویکرد را برای جلوگیری از خطر فاجعه ای مشابه سامسونگ با پرچمدار خود در پیش خواهد گرفت. CNBC گزارش ها:

خطر آشکاری وجود دارد که مصرف کنندگان تصمیم بگیرند به جای دو دستگاه فقط به یک دستگاه نیاز دارند، اما این در حال حاضر اتفاق افتاده است. آیفون‌های بزرگ‌تر بدون شک از آی‌پد مینی سود می‌برند و آی‌پد پرو با کیبورد جادویی نیز برای فروش مک‌بوک هزینه‌های زیادی را برای این شرکت به همراه دارد. اما اپل همیشه گفته است که اگر مایل به آدمخواری محصولات خود نباشد، شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

همانطور که در مفهوم Luna Display در بالا دیده می شود، تاشوها همچنین می توانند مرز بین iPad و Mac را بیشتر محو کنند.

پیش بینی iPad تاشو

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، در اوایل سال جاری گفت که هیچ نشانه ای از کارکرد زنجیره تامین در یک آیفون تاشو وجود ندارد و او تا سال 2025 انتظار چنین کاری را نداشت. پس از آن توسط مینگ-چی کو، او همچنین پیشنهاد کرد که اولین دستگاه می تواند وجود داشته باشد. یک آیپد تاشو باشید

آیفون چیست؟ آی پد چیست؟ مک چیست؟

این به طور کلی با گزارش‌های قبلی راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل مطابقت دارد – با CSS که می‌گوید ابتدا رفتن به آیفون بسیار خطرناک است…

پس زمینه آیفون تاشو

تا کنون، اپل رویکرد معمول خود را برای فناوری‌های پیشرفته در پیش گرفته است: بنشینید و تماشا کنید، اجازه دهید شرکت‌های دیگر اشتباه کنند، و تنها زمانی وارد عمل شوند که احساس کند می‌تواند چیزی به‌طور قابل توجهی بهتر از رقبای خود خلق کند.

اولین مورد معادل Fold است: آیفونی که در یک iPad باز می شود. دومی شبیه Motorola Razr است: یک آیفون بزرگ که به یک آیفون کوچک تا می شود. به نظر می رسد بیشتر آنها انتظار رویکرد اول را دارند.

این تلفن در نهایت راه اندازی شد، اما آسیب به شهرت گسترده بود – و سایت خواهر ما 9to5Google متوجه شدیم که بزرگترین نقص هنوز در جدیدترین نسخه، یعنی Galaxy Z Fold 4 وجود دارد:

این شرکت همچنین پیشنهاد می‌کند که یک آیفون تاشو احتمالی حتی از مدل‌های رده بالای پرو مکس بسیار گران‌تر خواهد بود و قیمت آن ۲۵۰۰ دلار است.

یکی از سوالات کلیدی در مورد برنامه های تاشو اپل این است که این شرکت کدام یک از این دو رویکرد را در پیش خواهد گرفت.

این شرکت استدلال کمتر قانع‌کننده‌ای دارد مبنی بر اینکه اپل نگران یک دستگاه تاشو است که فروش‌های دیگر را آدم‌خوار می‌کند.

بن وود، مدیر ارشد فناوری می گوید: “در حال حاضر، منطقی نیست که اپل یک آیفون تاشو بسازد. ما فکر می کنیم که آنها از این روند دوری می کنند و احتمالا انگشت پا را با یک iPad تاشو در آب فرو می کنند.” تحقیق در CCS Insight، با CNBC در یک مصاحبه.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سامسونگ در حال حاضر خطر بزرگ عرضه زودهنگام را نشان داده است، با عرضه اولین مدل گلکسی فولد که ثابت شد یک فاجعه کامل است. اگرچه پیش‌سفارش‌ها به خوبی انجام شد، اما تنها 48 ساعت طول کشید تا مشکلات اصلی پیدا شود زیرا بازبین‌ها دستگاه را آزمایش کردند. سامسونگ ابتدا اعلام کرد که عرضه را تا ماه می به تعویق انداخته و پیش‌سفارش را لغو کرد. این شرکت سپس به عرضه در ماه جولای اشاره کرد، قبل از اینکه آن را نیز لغو کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یک آیفون تاشو ریسک بسیار بالایی خواهد داشت […] اگر اپل هر گونه مشکل فنی با گوشی تاشو داشت، در آن صورت این یک «دیوانگی تغذیه» با انتقاد منتقدان اپل به خاطر این مشکلات بود.

سامسونگ هیچ تغییری در جایی که مهم است ایجاد نکرده است. بزرگ‌ترین نقصی که من شخصاً هنوز در دوام گلکسی زد فولد 4 دارم، مقاومت در برابر گرد و غبار است – هیچ‌یک وجود ندارد. برس هایی در لولا وجود دارد که قرار است گرد و غبار را از بین ببرد، اما در Fold 3 من خیلی خوب کار نکرد. گرد و غبار در طول دو ماه اول استفاده من وارد لولا شد و در تمام طول سال در لولا گیر کرد و تا به امروز همچنان وجود دارد و باعث ایجاد یک فرورفتگی کوچک در صفحه نمایش شد. […]

حتی در حال حاضر، تنها چند روز پس از ورود Fold 4s به آستانه در، موضوع چین و شکاف ظاهر شده است.

CCS Insight که اکثر غول های فناوری را در لیست مشتریان خود دارد، پیش بینی کرد که آیفون تاشو تا سال 2025 عرضه نخواهد شد و قیمتی در حدود 2500 دلار خواهد داشت. می‌گوید اپل ابتدا یک آی‌پد تاشو عرضه می‌کند و می‌توان انتظار داشت که این دستگاه در سال 2024 عرضه شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اما، همانطور که اپل پیشنهاد می کند، آی پد این سوال را مطرح می کند که “کامپیوتر چیست؟” رویکرد Fold سوالات مشابهی را مطرح می کند. آیا چنین دستگاهی آیفونی است که در آی پد باز می شود یا آی پدی که در آیفون تا می شود؟