قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل + مشخصات و عکس Apple iPhone 14 Pro Max زومیت

سایز پیکسل این دوربین به 1.22 میکرومتر می‌رسد و دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال سنسور شیفت است. چنین امکاناتی باعث می‌شود دوربین اصلی آیفون 14 پرو بتواند تصاویری به مراتب بهتر از آیفون 13 پرو ثبت کند و یکی از بهترین کیفیت‌های حال حاضر را در میان گوشی‌های هوشمند ارائه دهد. در کنار دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، دو دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو نیز به چشم می‌خورند که هر یک قادر به ثبت تصاویری با کیفیت فوق‌العاده خواهند بود. البته اپل تاکید کرده که دوربین اولتراواید از توان بیشتری در ثبت تصاویری باکیفیت‌تر نسبت به نسل گذشته یعنی آیفون 13 پرو برخوردار است. ایفون ۱۴ پرو مکس در بحث طراحی تفاوت های بیشتری با نسخه عادی آیفون 14 دارد اما تنها در مقابل آیفون 14 پرو است که متوجه بزرگتری بودن آن می شوید. در حقیت آِفون 14 پرو مکس در مقابل آِفون ۱۴ پرو، حکم آیفون ۱۴ پلاس را در مقابل آیفون 14 عادی دارد و تنها در بحث ابعاد صفحه نمایش و حجم باتری متفاوت است.

  • در این حالت رفرش ریت نمایشگر گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس به 1 هرتز می‌رسد که باعث می‌شود در مصرف انرژی هم تا اندازه‌ی زیادی صرفه جویی شود.
  • از آنجایی که ماهواره‌ها به سرعت در فضا حرکت می کنند، آیفون به شما نشان می ‌هد که برای حفظ گوشی را به کدام سمت بگیرید و از موانعی مانند کوه‌ها و شاخ و برگ‌های درختان پرهیز کنید.
  • صفحه قفل دارای یک صفحه نمایش «همیشه روشن» است با نرخ تازه‌سازی ۱ هرتز است و با حفظ رنگ‌های عکس‌های پس زمینه به طور هوشمند کل صفحه قفل را کم نور می‌کند.
  • در زمان هایی که گوشی را در جیب خود می گذارید برای کاهش بیشتر مصرف باتری، روشنایی صفحه را پایین می آورد تا بتوانید در طول شبانه روز بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی خود استفاده نمایید.

در نهایت مدل‌های پرو از ویژگی نمایشگر همیشه روشن یا Always-On Display بهره می‌برند. آیفون 14 پرو و آيفون 14 پرو مکس در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و یک بنفش تیره جدید عرضه می‌شوند. قاب این مدل‌ها از جنس استیل ضد زنگ و صفحه نمایش آن‌ها از جنس سرامیک شیلد اپل است.

تماس با ما

اما اپل این تکنیک حرفه ای را در گوشی آیفون 14 پرو مکس فراهم آورده است و امکان ضبط فیلم در حالت سینمایی را ایجاد کرده است. از تفاوت های بسیار مهم این گوشی با نسخه قبلی خود، قابلیت ضبط فیلم با کیفیت تصویر 4K و نرخ 24 فریم در ثانیه است و این به معنای یک نمایش سینمایی است که در تلویزیون های خانگی و سینماها مشاهده می کنیم. تراشه A16 Bionic در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسل‌ها جلوتر از رقبا است و تجربه‌های بی‌نظیری مانند جزیره دینامیک ، عمر باتری تمام روز را تامین می‌کند و قابلیت‌های عکاسی محاسباتی چشمگیری را ارائه می‌کند.

قیمت تبلت امروز ۱۱ مهرماه + دانلود لیست سامسونگ و لنوو

در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد.

این مدل علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، نوآوری‌های خارق‌العاده‌ای را هم ارائه می‌دهد که پیش از این در هیچ گوشی دیگری شاهد آن نبوده‌ایم. البته آیفون 14 پرو مکس کار سختی در مقابل رقبا دارد و پس از عرضه این سری باید دید آیا اپل مثل همیشه می‌تواند کاربران خود را راضی نگه دارد یا در این زمینه شکست خواهد خورد؟ با ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید. در ادامه بررسی خواهیم کرد که قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس چند دلار خواهد بود و با چه مشخصاتی عرضه می‌شود. آیفون ۱۴ پرو مکس از نظر وبلاگ 9to5mac.ir ظاهری تغییرات قابل قبولی نسبت به نسل پیشین داشته است، اما از بزرگترین‌ آن‌ها می‌توان به طراحی ناچ در پنل جلویی و تبدیل آن به Dynamic Island اشاره کرد. اپل پس از مدت‌ها سنسور دوربین اصلی را از ۱۲ مگاپیکسل به ۴۸ مگاپیکسل افزایش داد که به کمک پردازنده A16 Bionic می‌تواند تصاویر خارق‌العاده‌ای را ثبت کند. آیفون 14 پرو مکس به عنوان پرچمدار تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2022 میلادی مجهز به قوی‌ترین دوربین دنیا با کیفیت 4K برای فیلم‌برداری سینمایی و سریع‌ترین پردازنده تلفن‌های هوشمند شده است.

‎بازرگانی سیب اولین مجموعه تخصصی فروش اقساطی محصولات اپل