قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل مشخص شد آی‌ تی‌ رسان

لنز 12 مگاپیکسل تله فوتو با دیافراگم f/2.8، در فضاهایی که نور به شدت پایین است امکان ثبت عکس هایی با وضوح بالا را ایجاد می کند. زوم اپتیکال 3x از دیگر قابلیت های این لنز تله فوتو 12 مگاپیکسل، که امکان زوم بدون افت کیفیت را تا 3x فراهم می آورد و می توان با جزئیات دقیق تری بر روی سوژه ها زوم کرد. اواخر پاییز امسال، برای اولین بار، Apple Fitness+ برای همه کاربران آیفون در دسترس خواهد بود تا در 21 کشوری که در آن ارائه می شود، مشترک شوند و از آن لذت ببرند، حتی اگر اپل واچ نداشته باشند. کاربران آیفون به کل سرویس شامل بیش از 3000 تمرین و مدیتیشن به سبک استودیویی دسترسی خواهند داشت که همگی توسط یک تیم متنوع و فراگیر از مربیان هدایت می شوند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max

گویا اپل امسال می‌خواهد از LG Display و BOE هم به‌عنوان تامین کننده صفحه نمایش در کنار سامسونگ استفاده کند. جان پراسر آن زمان رندرهایی از آیفون ۱۴ را منتشر کرده و طرفداران می‌توانند ببینند که دستگاه‌های آینده از لبه‌های تیتانیومی در طراحی استفاده کرده و پوشش سخت‌تری هم خواهند داشت. در ماه آوریل سال ۲۰۲۲، کاربری 9to5mac در توییتر، یک سری طرح از CAD را هم منتشر کرد که نشان می‌داد، آیفون 14 پرو مکس از نازک‌ترین فریم‌ها در دور خود برخوردار خواهد بود. گویا قرار است که این ضخامت در حدود حدود ۰.۵ میلی‌متر از آیفون ۱۳ پرو مکس کمتر باشد. در این مطلب شما را بطور کامل با مشخصات فنی ، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ پرو آشنا می‌کنیم.

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 14 Pro Max ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.

مشخصات آیفون 14 پرو مکس از نظر سخت‌افزار

نوار قاب گوشی از جنس فولاد ضد زنگ است و بر روی این نوار فولادی، اسلات سیم کارت دکمه های تنظیم صدا، نوار لغزنده بی صدا و پاور (برای قفل کردن گوشی یا خاموش/روشن) به اضافه درگاه شارژر، درگاه های میکروفون و دریچه های بلندگو نیزطراحی شده اند. ابعاد گوشی آیفون 14 پرو مکس 256 گگیابایت برابر با 147.5 × 71.5 × 7.9 میلی متر و وزن 240 گرم است که با نگاهی به نسخه پرومکس 2021 می توان متوجه افزایش مویی ضخامت 14 پرو مکس شد. مجهز بودن آیفون پرومکس 2022 اپل به استاندارند IP68، کمک می کند تا در آب هایی با اعماق 6 متر به مدت 30 دقیقه نیز سالم بماند. مشتریان ما هر روز روی آیفون خود حساب می کنند و با آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، پیشرفت های بیشتری نسبت به هر آیفون دیگری ارائه می دهیم. «قابلیت‌های ایمنی پیشگامانه بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و در مواقع ضروری به آنها کمک می‌کند.

سنسور چهار پیکسلی همچنین گزینه 2x Telephoto را فعال می کند که از 12 مگاپیکسل وسط سنسور برای عکس های با وضوح کامل و ویدیوهای 4K بدون زوم دیجیتال استفاده می کند. این کیفیت نوری را در فاصله کانونی آشنا ارائه می‌کند، که برای ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره عالی است. سنسور چهار پیکسلی همچنین مزایایی را برای گردش کار حرفه ای به ارمغان می آورد و برای جزئیات در ProRAW بهینه می شود. و با یک مدل یادگیری ماشینی جدید که به طور خاص برای سنسور چهار پیکسلی طراحی شده است، آیفون اکنون ProRAW را با وضوح 48 مگاپیکسل با سطح بی سابقه ای از جزئیات فیلمبرداری می کند و جریان های کاری خلاقانه جدیدی را برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. این قیمت ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل پایه است که در ازا نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بهتر آن را خواهید پرداخت. با توجه به بالا بودن قیمت آیفون 14 پرو مکس انتظار داریم که اپل بهترین امکانات خود را به این گوشی آورده و تفاوت آشکاری با سری استاندارد خودش ایجاد کند.

  • گویا اپل امسال می‌خواهد از LG Display و BOE هم به‌عنوان تامین کننده صفحه نمایش در کنار سامسونگ استفاده کند.
  • پردازنده‌ای که از لحاظ فناوری ساخت تفاوتی با نسل قبل ندارد اما اپل ادعا می‌کند که عملکرد آن به مراتب بهتر از A15 است.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.
  • اطلاعات تصویر سریع‌تر به‌روزرسانی شده و در نتیجه، تاری صفحه هم کمتر خواهد شد.