قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

در واقع هرچقدر هم که یک پانچ-هول کوچک باشد، باز هم از نقاط منفی در طراحی است چراکه باعث می‌شود نمایشگر یک دست نباشد و همیشه یک نقطه‌ی اضافی در آن به چشم بخورد. اما این بار اپل از این قسمت اضافی بهترین استفاده را برده و آن را به یک ویژگی هیجان انگیز تبدیل کرده است. شاید بپرسید Face ID چه می‌شود؟ در واقع سخت‌افزار مربوط به فیس آیدی ۱۴ پرو مکس در همین پانچ-هول قرصی شکل قرار می‌گیرند و دوربین سلفی هم در کنار آن جای داده می‌شود. دیگر لنز 12 مگاپیکسل به کار رفته در این گوشی iPhone 14 Pro Max 256GB، از نوع اولتراواید است که برای عکاسی از سوژه هایی مانند یک آپارتمان آسمان خراش که در فاصله چند متری آن قرار دارید و می خواهید تمام سوژه را در کادر خود جای دهید، استفاده می شود. این لنز 12 مگاپیکسل آیفون ۱۴ پرو مکس ۲۵۶ با ارائه زاویه دید 120 درجه امکان عکاسی حرفه ای از مناظر طبیعی و سوژه های مختلف فراهم می آورد. ظاهراً تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که اپل در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ایجاد کرده، مشکلات متعددی را برای کاربران این گوشی‌ها به همراه داشته است.

  • در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد.
  • لازم است بدانید این دوربین در نور کم، تصاویری با دو برابر کیفیت بیشتر ثبت می‌کند.
  • امکان اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری و تشخیص تصادف‌های خودرویی نیز وجود دارد.
  • پانچ کپسولی iPhone 14 Pro max علاوه بر مزایای ذکر شده باعث بهبود فضای 31 درصدی دوربین سلفی TrueDepth شده تا فضای نمایش آزادتر و بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد.
  • با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است.
جزیره پویا بدون ایجاد مانع در محتوای صفحه، حالت فعال را حفظ می کند تا کاربران با یک ضربه و نگه داشتن ساده به کنترل ها دسترسی آسان تری داشته باشند. فعالیت‌های پس‌زمینه مداوم مانند نقشه‌ها، موسیقی یا تایمر قابل مشاهده و تعاملی باقی می‌مانند و برنامه‌های دیگر در iOS 16 که اطلاعاتی مانند امتیازات ورزشی و اشتراک‌گذاری سواری با فعالیت‌های زنده را ارائه می‌دهند، می‌توانند از مزیت جزیره پویا استفاده کنند. تغییر طراحی در بخش ناچ نمایشگر شاید بزرگترین وجه تمایز آیفون ۱۴ پرو با آیفون ۱۳ پرو باشد. با بهینه‌سازی بسیار خوب iOS 16 برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس می بینیم که این سوراخ نمایشگر خاص خیلی جذاب شده است. این سه دوربین میتوانم فیلمبرداری با کیفیت فورکی و 1080 پیکسل و 10 بیتی و HDR و Dolby vision و حالت سینمایی و حالت ضبط صدای استریو با سرعت‌های مختلف را انجام دهند.

مینگ چی کو می‌گوید که هر چهار آیفون ۲۰۲۲ از قابلیت ضبط فیلم 8K پشتیبانی می‌کنند. علیرغم اینکه اپل در این زمینه از گوشی‌های گلکسی سامسونگ عقب مانده است، اما بالاخره می‌توانیم فیلم‌برداری 8K را در گوشی‌های جدید اپل هم داشته باشیم. برای فعال کردن تصویربرداری با فرمت خام کامل 48 مگاپیکسلی، باید تنظیمات را جستجو کنید و گزینه “raw” را به رابط کاربری دوربین اضافه کنید.

گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس ۵۱۲ گیگابایت اپل | Apple iPhone 12 Pro Max 512GB

توجه کنید که این قابلیت به هیچ عنوان امکان اتصال دائمی به ماهواره و یا دریافت اینترنت ماهواره ای (مانند استارلینک) را نداشته و کاربران امکان استفاده از این اتصال را فقط برای شرایط اضطراری دارند. هیچ عقل سلیمی گوشی آمریکایی اپل رو با گوشی های فیک و هنگی کره ای و چینی مقایسه نمی کنه واس من که هر دو رو دارم تفاوت اپل با بقیه مثل تفاوت بنز با پژو هست. این قسمت بیضی شکل قابلیت تغییر شکل دارد و همان طور که اپل نام آن را جزیره‌ی پویا گذاشته می‌تواند 9to5mac به تناسب محتوا بزرگ یا کوچک شود و مطابق به آنچه در پس زمینه اتفاق می‌افتد انیمیشن و محتواهایی را نمایش دهد. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد. ی ترکیب عملکرد و صرفه جویی در انرژی، عملکرد بیشتری را با کسری از قدرت در مقایسه با رقبا ارائه می دهد. ماهواره ها اهداف متحرکی با پهنای باند کم هستند و ارسال پیام ها ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

آیفون ۱۴ پرو مکس اپل – ۱۲۸ گیگ

این تخمین ها از قیمت 799 دلار امریکا شروع می شود که البته بیشتر مربوط به آیفون 14 معمولی است. اما قیمت آیفون 14 مربوط به گوشی های پرو و پرومکس نسخه یک ترابایتی قدری متفاوت است. برخی معتقدند که آیفون 14پرومکس می تواند گران ترین گوشی تاریخ اپل و کلیه گوشی های دنیا باشد. استفاده از لنزهای مایع یکی دیگر از گمانه زنی هایی است که در گوشی آیفون 14 پرومکس و پرو وجود دارد. در این نوع لنزها فوکوس با سرعت بالایی انجام می شود و این عمل با عبور جریان الکتریسیته صورت می گیرد.

گوشی کت