قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس Apple iPhone 14 Pro Max فروش اقساطی و ویژه

در حالی که حالت سینمایی ۴K را با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد. حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است. از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید. مزایای عکاسی محاسباتی قدرتمند مانند حالت شب، هوشمند HDR 4، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW. با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و …

‎بازرگانی سیب اولین مجموعه تخصصی فروش اقساطی محصولات اپل

بر طبق حدس هایی که زده می شود آیفون 14 از قابلیت AOD بهره مند می شود و نیازی به روشن کردن صفحه برای مشاهده اطلاعات و اعلان ها نیست. گمانه زنی های متعددی برای طراحی آیفون 14 زده می شود که خبر از نمایشگر LTPS و OLED دارد. این پیش بینی درباره حداقل یکی از نسخ آیفون 14 زده می شود که احتمالا طراحی آیفون 14 پرو است. برخی از صاحبنظران حدس می زنند که در میان نسخ آیفون 14، نسخه مینی حذف می شود و این در حالی است که پنل های 4/5، 1/6 و 7/6 اینچی برای نسخه های گوشی معمولی، پرو و پرومکس آیفون 14 در نظر گرفته می شود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی که در دوربین سلفی آیفون 14 پرومکس 256 ارتقا و بهبود پیدا کرده قابلیت Face ID است. در ارتقا و بهبود عملکرد Face ID باز هم ردپای تراشه A16 Bionic به چشم می خورد.

  • درواقع تفاوت چندانی در طراحی آیفون 14 پرو نسبت به نسل گذشته نمی‌توان مشاهده کرد.
  • اپل هم به خاطر همین رقابت سنگین پیش رو، تا جایی که امکان داشته این دو را به قابلیت‌های بسیار خوب مجهز کرده است.
  • «ویژگی های ایمنی جدید حیاتی که امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید» این همان تیتری است که اپل برای قابلیت جدید گوشی های آیفون 14 خود به کار برده است.
  • با توجه به رونمایی شرکت کوالکام و گوشی‌های اندرویدی از تراشه جدید اسنپدراگون که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده بود، بعید به نظر می‌رسید متخصصان اپل رقابت را ببازند و باز هم از فناوری 5 نانومتری استفاده کنند که دقیقاً همین طور هم شد.
در ادامه‌ی این روند، برخی کاربران آیفون ۱۴ پرو گزارش داده‌اند که گوشی هوشمند آن‌ها هنگام شارژ با مگ‌سیف یا کابل لایتنینگ، به طور متناوب ری‌استارت می‌شود و فرآیند شارژ شدن گوشی به درستی صورت نمی‌گیرد. ستاره دوربین‌های سه گانه این مدل لنز 48 مگاپیکسلی است که با امکانات متنوع و جذابی که برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، دست شما را برای عکاسی باز می‌گذارد. همچنین، عملکرد این دوربین در نور کم و حالت شب نیز به شکل چشمگیری بهبود یافته است. در واقع شما با خرید آیفون ۱۴ پرو مکس تا سال 2027 آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهید کرد و از نظر به‌روز بودن نرم‌افزار مشکلی نخواهید داشت. همچنین نکته قابل‌توجه، برطرف شدن باگ‌های احتمالی، مصرف بهینه‌تر و افزایش سرعت در هر آپدیت است که نسبت به رقبای اندرویدی قطعاً برتری و طول عمر استفاده بیشتری برای کاربر دارد.

با دو هسته با کارایی بالا و چهار هسته با کارایی بالا، CPU 6 هسته ای جدید تا 40 درصد سریعتر از رقبا است و به راحتی از عهده کارهای سخت بر می آید. A16 Bionic دارای یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای شتاب‌دار با 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر – مناسب برای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی فشرده – و یک موتور عصبی 16 هسته‌ای جدید که قادر به انجام نزدیک به 17 تریلیون عملیات در ثانیه است. این تراشه با استفاده از بهترین معماری فیوژن در کلاس اپل برای ترکیب عملکرد و صرفه جویی در انرژی، عملکرد بیشتری را با کسری از قدرت در مقایسه با 9to5mac رقبا ارائه می دهد. طرفداران آیفون روز‌به‌روز در حال بیشتر شدن هستند و با وجود پیشرفت اندرویدی‌ها، این غول آمریکایی همچنان پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند است. بالاخره در سال 2021 شاهد تغییرات ظاهری در آیفون بودیم و انتظار می‌رفت در سال 2022 این تغییر و تحولات در گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس بیشتر هم شود. گوریلاگلس وظیفه حفاظت از پنل‌های این مدل را خواهد داشت و همچنین آخرین گواهی ضدآب و گرد و غبار نیز در مشخصات گوشی آیفون 14 پرو مکس به چشم می‌خورد؛ یعنی IP68 دارد و می‌تواند تا عمق 6 متری زیر آب تا 30 دقیقه دوام بیاورد.

خرید گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل به چه کسانی توصیه می‌شود؟

یک موتور نمایشگر جدید نیز قابلیت Always-On Display و نرخ نوسازی 1 هرتز را فعال می‌کند. آيفون 14 پرو و پرو مکس از تراشه A16 Bionic با 16 میلیارد ترانزیستور برخوردار هستند. اپل می‌گوید این تراشه بر روی یک برد 4 نانومتری ساخته شده است و در حال حاضر سریع‌ترین تراشه موجود در بازار است. سیستم دوربین جدید اپل، باعث بهبود عملکرد در نور کم را تا دو برابر در دوربین اصلی، تا سه برابر در دوربین Ultra Wide، تا دو برابر در دوربین تله فوتو و تا دو برابر در دوربین TrueDepth می‌شود. اگر برای خرید ایفون 14 پرو مکس 256 به دنبال بهترین قیمت بازار و خرید بدون واسطه هستید، می توانید از آترین کالا با ضمانت سلامت، تحویل فوری و گارانتی 18 ماهه اقدام کنید.