قیمت خرید گوشی آیفون 11 11 مهر ظرفیت 128 GB

یکی از اسپیکرها در قسمت ناچ گوشی و دیگری در کنار درگاه شارژر قرار دارد که در کنار هم یک صدای استریو بسیار قوی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته بجز یکی از اسپیکرها، دوربین سلفی و سنسور Face ID نیز در ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۱ قرار دارند. از کاربران عزیز خواهشمندیم قبل از خرید گوشی موبایل اپل آیفون 11 حتما در مورد صحت و کیفیت جنس مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل از جانب فروشنده مراتب را به مااطلاع دهند. مقاومت بیشتر، پنل‌های شیشه‌ای محکم‌تر، باتری بزرگ‌تر، ارتقاء صدا و دوربین سلفی نیز همگی از جمله مواردی هستند که در این آیفون جدید به چشم می‌خورند. با این حال، کیفیت صفحه نمایش ثابت مانده و با اینکه وضوح متن و ویدئوها عالی هستند، اما برای سال 2019 چیز بیشتری انتظار می‌رفت. همانطور که گفتیم، گوشی آیفون ۱۱ سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمندی دارد که منجر به ثبت عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیزی می‌شود، در بخش صدا و باتری هم عملکرد عالی است و تنها یک دوربین زوم و یک فست شارژ با مدل‌های Pro فاصله دارد.

گوشی ریلمی

اپل برای ایفون‌۱۱ نیز، برخلاف سری‌های قبلی خود عمل کرده و یک باتری 3110 میلی‌آمپری که قابلیت شارژ شدن با فست شارژ 18 واتی دارد را در آن قرار داده است. در واقع آیفون‌11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. جالبه بدانید که این مدل از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند اما ورژن آن اعلام نشده است. با وجود ظرفیت نسبتاً پایین باتری، شارژدهی گوشی اپل ۱۱ بسیار خوب بوده و می‌تواند به مدت 17 ساعت برای تماشای فیلم و 65 ساعت برای گوش دادن به موسیقی دوام بیاورد که به طور کلی برای استفاده روزمره تقریباً تا 1 روز و نیم شما را همراهی خواهد کرد.

مشخصات ایفون ۱۱ کارکده از نظر نرم افزار

استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید. بنظر می‌رسه که رکرود جهان رو بشکنه چون اپل به خاطر عملکرد A13 Bionic، حالا سریع ترین گوشی هستش.

آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با P.. نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB اکتیواپل در سپتامبر 2021 از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت. آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین 9to5mac حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMo.. نقد و بررسی تخصصی و کامل ایفون ۱۱ ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GBایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. هدف از ایجاد این فروشگاه اینترنتی تخصصی تلفن همراه عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت و اصلی، با گارانتی معتبر، با بهترین قیمت به همه هموطنان عزیز می‌باشد.

قیمت گوشی موبایل

شاید در مقایسه با‌سری قبل وزن این گوشی کمی بالاتر باشد، اما خوش دست‌تر بودن گوشی به‌خوبی این ایراد را پنهان خواهد کرد. گوشی ایفون‌۱۱ به‌لطف ضمانت نامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار کاملاً ایمن است و با‌خیال راحت تا عمق 2 متری زیر آب به‌مدت 30 دقیقه دوام خواهد داشت. گوشی آیفون‌۱۱ از‌نظر حافظه‌ی داخلی‌در 3 نسخه‌ی 128/4، 254/4 و 64/4 گیگابایتی وارد بازار شده که طبق معمول دیگر آیفون‌ها از کارت حافظه‌ی خارجی برای افزودن فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل های جدید اپل همراه با آیفون های جدید معرفی می شوند و بیشترین کاربرد آنها هم با این دستگاه ها قابل بهره برداری است.

  • به نظرم اپل بهتر بود فضای ذخیره بیشتری برای شروع، در گوشی ها قرار می‌داد.
  • در کنار این موارد باید به پردازنده گرافیکی مخصوص اپل هم اشاره کرد که چهار هسته مخصوص انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد.
  • چون دارای سیستم پشتیبانی 5G نیست دلیل نمی‌شود که ضد آینده است.اگرچه در تست های اولیه نشونه های ناچیز 5G مشاهده شد.
  • این یعنی پردازنده گوشی به کمک این لنز قدرتمند اومده و همه نیاز های شمارو برای ضبط انواع ویدئو و مکالمات تصویری رفع میکنه.
  • فریم آلومینیمی و طراحی جدید ماژول دوربین ها تقریبا تنها تفاوت این گوشی با نسل گذشته است.