قیمت و خرید اقساطی آیفون ۱۴ پرو مکس شرایط ویژه بازرگانی سیب

گوشی iPhone 14 Pro Max لبه‌های صاف آیفون ۱۳ پرو مکس را حفظ کرده اما کمی متفاوت به نظر می‌رسد. این موضوع سبب شده تا هم یک گوشی نسبتاً بزرگ به شمار بیاید و هم وقتی آن را در دست می‌گیرید، متوجه سنگینی آن شوید. برای اولین بار، سری Pro دارای یک دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی با سنسور چهار پیکسلی وبلاگ 9to5mac.ir است که با عکس گرفته شده سازگار می شود و دارای تثبیت کننده اپتیکال با تغییر سنسور نسل دوم است. برای اکثر عکس‌ها، سنسور چهار پیکسلی هر چهار پیکسل را در یک چهار پیکسل بزرگ معادل 2.44 میکرومتر ترکیب می‌کند، که منجر به ثبت شگفت‌انگیز در نور کم و حفظ اندازه عکس در 12 مگاپیکسل عملی می‌شود.

ساعت هوشمند

از دیگر قابلیت های گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس در سطح نمایشگر باید به صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد که از آن به عنوان یکی از جذابیت های خرید آیفون 14 پرو مکس 256GB در نزد کاربران نام برده می شود. هنگامی که گوشی ایفون 14 پرو مکس شما در حالت لاک اسکرین قرار دارد، صفحه نمایش در حالت روشن باقی می ماند و با استفاده از IOS 16 می توانید صفحه نمایش را شخصی سازی کنید و کاربردی ترین ویجت ها را برای خود قرار دهید. در زمان هایی که گوشی را در جیب خود می گذارید برای کاهش بیشتر مصرف باتری، روشنایی صفحه را پایین می آورد تا بتوانید در طول شبانه روز بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی خود استفاده نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این قابلیت باعث مصرف انرژی باتری نمی شود و اپل ترخ صفحه نمایش را در حالت لاک اسکرین به 1 هرتز می رساند و این به معنای مصرف بسیار پایین باتری خواهد بود. همان طور که در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیداست، بالاخره اپل دست به یک طراحی جدید زده و ظاهر پنل جلوی این گوشی را تا اندازه‌ای تغییر داده است!

  • پشتیبانی از 5G در آیفون اکنون به بیش از 250 شریک اپراتور در بیش از 70 بازار گسترش می‌یابد.
  • یکی از بارزترین این مشکلات، لرزش زیاد دوربین هنگام استفاده از اینستاگرام است.
  • این پنل از ویژگی True-tone پشتیبانی می‌کند تا وضوح رنگ‌ها و مقدار روشنایی را با توجه به نور محیط تغییر دهد.
  • گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس که پرچمدار اصلی امسال اپل در مارکت موبایل است، همراه با دیگر مدل‌های این سری در 7 سپتامبر 2022 معرفی و به بازار عرضه شد.
  • آیفون ۱۴ پرو مکس صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی LTPO Super Retina XDR OLED دارد و محتواها را با رزولوشن ۲۷۹۶ × ۱۲۹۰ پخش می‌کند.

صدای بلندگوها به اندازه کافی بلند هستند تا موسیقی را در یک مهمانی پخش کنید. پیش از معرفی رسمی، قابل پیش‌بینی‌ترین قسمت در این مدل نرم‌افزار آن بود، چرا که هر ساله گوشی‌های اپل با ورژن جدید سیستم عامل انحصاری‌اش عرضه می‌شود. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز با iOS 16 معرفی شده که چندین قابلیت جدیدتر نسبت به iOS 15 به آن اضافه شده است. شیشه های قرار گرفته روی صفحه نمایش و لبه پشت دستگاه نیز در مقابل نسل قبلی مقاومت بیشتر از خود نشان داده و به خوبی در مقابل ضربات از خود مقاومت نشان می دهد.

اپل می‌گوید پردازنده مرکزی تراشه جدید این شرکت در مقایسه با تراشه‌های رقیب تا 40 درصد سریع‌تر است و این یعنی A16 توانمندترین تراشه‌ای محسوب می‌شود که برای گوشی‌های هوشمند ساخته و استفاده می‌شود. ابعاد صفحه نمایش به 6.1 اینچ می‌رسد و دارای پنلی از نوع LTPO Super Retina XDR است که می‌تواند وضوح تصویری بالغ بر 1179 در 2556 پیکسل را ارائه دهد. همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم دیگر خبری از بریدگی نیست و اپل از طراحی جدیدی استفاده می‌کند. در واقع آیفون 14 پرو مانند مدل پرو مکس از حفره‌ای کپسولی شکل برخوردار شده که اپل به آن حفره داینامیک جزیره‌ای می‌گوید.

بررسی گوشی آیفون 14 پرو مکس

اطلاعاتی مانند یادآورها، رویدادهای تقویم و آب‌و‌هوای روی نمایشگر همیشه روشن دستگاه نمایش داده خواهند شد. حتی یک حالت خواب برای تصاویر پس زمینه iOS 16 وجود دارد که با تیره کردن آن‌ها، مصرف باتری را کاهش می‌دهد. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.

سوالات متداول درباره آیفون 14 پرو