قیمت و مشخصات iPhone 14 Pro Max خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برتر دیجیتال

با سنسور چهار پیکسلی و Photonic Engine، یک خط لوله تصویر پیشرفته معرفی می‌کند که به طور چشمگیری عکس های در نور کم را بهبود می بخشد. برای شارژ باتری گفته شده که تنها اتصال آن به مدت 30 دقیقه به شارژ می‌تواند میزان باتری را از صفر به پنجاه درصد برساند. محصول شرکت آمریکایی دارای ویژگی‌هایی ازجمله شارژ بی‌سیم 7.5 وات است که البته در حالت شارژ با مگ سیف، این سرعت به 15 وات می‌رسد. از نظر حافظه با ظرفیت‌های مختلفی مواجه هستیم که شامل گزینه‌های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی دسترسی خواهید داشت. البته تنها یک حافظه رم برای محصول جدید اپل در نظر گرفته شده و آن نیز حافظه 6 گیگابایتی است.

  • ابعاد صفحه نمایش به 6.1 اینچ می‌رسد و دارای پنلی از نوع LTPO Super Retina XDR است که می‌تواند وضوح تصویری بالغ بر 1179 در 2556 پیکسل را ارائه دهد.
  • ستاره دوربین‌های سه گانه این مدل لنز 48 مگاپیکسلی است که با امکانات متنوع و جذابی که برای عکاسی در اختیارتان قرار می‌دهد، دست شما را برای عکاسی باز می‌گذارد.
  • این مدل علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، نوآوری‌های خارق‌العاده‌ای را هم ارائه می‌دهد که پیش از این در هیچ گوشی دیگری شاهد آن نبوده‌ایم.
  • اگر تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌اید، حتی با اسکرول کردن در منوها هم چنین امری‌ برای‌تان ملموس خواهد شد.
  • او می‌گوید که برای رسیدن به بهترین وضوح برای واقعیت افزوده و ترکیبی از 8K و 16K، اپل از چنین سنسوری استفاده خواهد کرد.

برای تعمیر دستگاه معیوب خود می توانید به اپل آچار نمایندگی تعمیرات اپل اعتماد کنید. نمایندگی تعمیرات اپل خدمات عیب یابی و تعمیرات دستگاه های اپل را به صورت حضوری ارائه می دهد. اگر گوشی اپل شما در زمینه های مختلف با مشکل مواجه شده است ، پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تعمیرات آیفون تماس بگیرید تا مشکلات برطرف شود. همچنین یک لنز تله فوتو بهبود یافته وجود دارد که زوم اپتیکال وبلاگ 9to5mac.ir سه برابری را ارائه می‌دهد و دوربین جدید TrueDepth دارای یک لنز با دیافراگم f/1.9 برای مقابله بهتر با موقعیت‌های کم نور است. دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro Max

این گوشی اپل پرو مکس 2022 به چیست A16 بیونیک 4 نانومتر، رم 6 گیگابایت، پردازنده شش هسته ای و پردازنده گرافیکی 5 هسته ای است که در ادامه مطلب توضیحات کامل درباره قدرت و عملکرد این سخت افزارها ارائه می شود. باتری 3200 میلی آمپر گوشی ایفون 14 پرو 256 گیگابایت، از جمله مشخصه های مهم دیگر در این گوشی آیفون است که می تواند عملکرد پایداری را به مدت 24 ساعت ارائه کند. برای آشنایی با مشخصات و دلایل خرید ایفون ۱۴ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت پیشنهاد می کنیم تا پایان این پست با همراه باشید. امکان اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری و تشخیص تصادف‌های خودرویی نیز وجود دارد. سایز نمایشگر این مدل همانند آیفون ۱۳ پرو مکس ۶.۷ اینچ است و همان نرخ نوسازی خودکار ۱۲۰ هرتز برای آن در نظر گرفته شده است.

Apple iPhone 14 Pro Max

تحلیل‌گران به‌شکل سرسختی معتقد هستند که خانواده آیفون ۱۴ نسبت به سری آیفون ۱۳ تغییرات بیشتری خواهد داشت. نظرات ممکن است که در یک سری جزئیات با همدیگر متفاوت باشد، اما همه آن‌ها از تغییرات بزرگ خبر می‌دهند. داستان از سپتامبر سال ۲۰۲۱ و چند روز پس از رونمایی رسمی آیفون ۱۳ شروع شد.

هنوز نقد و بررسی و امتیازی توسط کاربران برای این محصول ثبت نشده است، شما میتوانید اولین نقد و بررسی یا امتیاز این محصول را در وبسایت ثبت نمائید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در مورد دوربین، آیفون 14 پرو 512 گیگ احتمالا با یک دوربین دوگانه در پشت عرضه خواهد شد.

قیمت تبلت امروز ۱۱ مهرماه + دانلود لیست سامسونگ و لنوو