قیمت و مشخصات iPhone 14 Pro Max خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برتر دیجیتال

کمپانی های مختلف برای عقب نیفتادن از کورس رقابتی گوشی، هر ساله از گوشی های خود با یه سری از فناوری ها و تکنولوژی های جدید رونمایی می کنند. اپل نیز از جمله شرکت های ممتاز در عرضه گوشی های هوشمند به حساب می آید که در تاریخ 7 سپتامبر از غول های پرچمدار خود رونمایی کرد که در این پست به معرفی آیفون 14 پرومکس 256 گیگابایت خواهیم پرداخت. گوشی iphone 14 pro max 256GB مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچ Super Retina XDR OLED با فناوری های HDR 10 و Dolby Vision است که نرخ بروزرسانی صفحه آن برابر با 120 هرتز است.

بررسی کیفیت اسپیکر iphone 14 Pro Max :

اپل توانست با معرفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس تحسین فعالان بازار گوشی‌های هوشمند برانگیزاند. مشخصات آیفون 14 پرو مکس اپل از همه‌نظر نسبت به نسل پیش بهبود یافته و ارتقاهای فراوانی به خود دیده است. نوآوری‌های صفحه نمایش، سخت افزار و دوربین، خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برای طرفداران گوشی‌های رده‌بالا واجب می‌کند. اگر می‌خواهید از این تلفن هوشمند و قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل بیشتر بدانید، با ما همراه شوید. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس که پرچمدار اصلی امسال اپل در مارکت موبایل است، همراه با دیگر مدل‌های این سری در 7 سپتامبر 2022 معرفی و به بازار عرضه شد.

  • بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره اپل از قدرتمندترین گوشی‌های خود رونمایی کرد؛ آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس.
  • عاشقان عکاسی قطعاً لحظات جذاب و خوشایندی با دوربین iPhone 14 Pro Max تجربه خواهند کرد.
  • ابعاد ایفون ۱۴پرو 147.5 × 71.5 × 7.9 میلی متر و وزن آن تقریباً 206 گرم است.
  • اپل همچنین ادعا می‌کند که حفره بالای نمایشگر جدید نسبت به قبل 30 درصد کوچک‌تر شده است.
  • برای دوربین سلفی نیز اپل از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که البته دارای ویژگی فوکوس خودکار است و می‌تواند تصاویری به مراتب بهتری را به ثبت برساند.

ESIM به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی برنامه های موجود خود را به صورت دیجیتالی متصل یا سریع انتقال دهند. قابلیت Emergency SOS از طریق ماهواره در آیفون از کاربر می خواهد تا تلفن خود را در جهت ماهواره قرار دهد. راه‌های جدیدی را برای تعامل با آیفون، با طراحی که خط بین سخت‌افزار و نرم‌افزار را در هم می‌آمیزد.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس 128 گیگابایت اپل اکتیو | Apple iPhone 14 Pro Max 128GB

نمایشگر واضح OLED و نرخ بروزرسانی صفحه 120 هرتز در ثانیه از مشخصات بسیار مهم گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس به شمار می رود. آیفون 14 پرو هم به همراه نسخه های دیگر آیفون در 16 شهریور 1401 معرفی شده است. آیفون ۱۴ پرو از ظاهری کمی متفاوت با نسل قبلی وبلاگ 9to5mac.ir خود معرفی شده است ، این تغییرات کوچک همه را به وجد آورده است. اپل در نسخه های پرو و پرو مکس ناچ بالای صفحه نمایش را حذف کرده است و به جای آن از ناچ بیضوی شکل استفاده کرده است و اسم این قسمت از ناچ را جزیره هوشمند قرار داده است.

محافظ لنز دوربین آیفون‌ 13 پرو پک سه تایی

برخلاف پردازنده M2 که شاهد بهبود چشمگیر و قابل توجه ای در مقابل M1 بودیم، پردازنده A16 یک بهبود نسبی در مقابل A15 است. البته نمی توان به این موضوع خرده گرفت، زیرا خود اپل نیز عنوان کرده که A15 هنوز یک پردازنده قدرتمند و کاربردی است که از رقبا جلوتر بوده و به نوعی یک پردازنده تمام عیار است. حفره‌ای که شامل دوربین سلفی و سنسورهای مربوط به فناوری تشخیص چهره می‌شود. این طراحی باعث شده بخش بیشتری از پنل جلو را نمایشگر قابل استفاده تشکیل دهد که این خبر بسیار خوبی است. اما نکته‌ی قابل توجه اینجاست که این حفره، متحرک است به این صورت که اعلانات و هشدارها در اطراف آن به نمایش در خواهند آمد. حتی می‌توان از آن به عنوان پنلی برای کنترل رسانه استفاده کرد که در گیف زیر می‌توانید دقیقا منظورمان از متحرک بودن حفره‌ها را متوجه شوید.