قیمت گذاری آنلاین گوشی دست دوم و نو + کارنامه سلامت بهمن 1401 تانک تانک | 9to5mac Farsi

گوشی سامسونگ در حال حاضر از جایگاه مناسبی بین مردم جهان برخوردار است و این توانایی را دارد که از رقیب های خود سبقت بگیرد و سهم بیشتری از بازار جهانی را به دست بیاورد. یک گوشی هوشمند برای انجام کارهای باقی مانده از روز قبل، تماشای ویدیوهای یوتیوب، بازی کردن و چندین موقعیت‌ مختلف، بسیار مفید خواهد بود. از گشت و گذار در اینترنت گرفته تا خرید آنلاین، گرفتن عکس و فیلم، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید با گوشی هوشمند انجام دهید. بسته به چیزی که شما ترجیح می دهید، می توانید حافظه گوشی اپل خود را 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت یا حتی یک ترابایت انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های آیفون های اپل، در دسترس بودن این گوشی های هوشمند در طیف گسترده ای از رنگ ها و رویه شیشه ای تقویت شده با یون است که از گوشی ها در برابر خط و خش و آسیب محافظت می کند.

قیمت گوشی موبایل – خرید و لیست قیمت روز گوشی (18 بهمن)

سایر مشخصات مانند شارژ بی‌سیم، حس‌گر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شارژ معکوس (استفاده از گوشی همانند پاوربانک)، نسخه بلوتوث و انواع امکانات مختلف، موارد دیگری هستند که در هر گوشی متفاوت است اما نقش مهمی و ضروری در کارایی نهایی گوشی ندارد. در انواع گوشی‌ها حداقل 6 ساعت استفاده با صفحه نمایش روشن در گوشی‌های میان‌رده به کاربر ارائه شده و میزان باتری بیشتر یعنی 8 الی 10 ساعت صفحه روشن نیز، در پرچم‌دارها و حتی گوشی‌های میان‌رده قابل دستیابی است. اندازه و کیفیت صفحه نمایش فاکتور مهم دیگری است که باید در زمان خرید انواع گوشی هوشمند به آن توجه کنید.

رابط کاربری سامسونگ

فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است. سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. باتوجه‌به زیادشدن مشغله‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خرید آنلاین، این نوع خرید در بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده و همچنین نسبت به گذشته اطمینان بیشتری به خرید آنلاین دارند. قطعاً همه مردم تمایل دارند تا با پایین‌ترین قیمت، گوشی خود را خریداری کنند.

کره‌ای‌ها پس از تاچ ویز در سال ۲۰۱۸ از Samsung Experience رونمایی کردند و از سال ۲۰۱۹ با کمی ارتقا رابط کاربری سامسونگ به One UI تغییر نام داد. این رابط کاربری که بر پایه‌ی اندروید است در جدیدترین به‌روزرسانی که برای گوشی های جدید سامسونگ ارائه شده، به نسخه‌ی ۳.۱ با اندروید ۱۱ آپدیت شده است. روان بودن منوها و در دسترس بودن گزینه‌های پرکاربرد از قابلیت‌های مهم One UI به شمار می‌رود؛ استفاده راحت‌تر با یک دست و سادگی در دسترسی به تنظیمات موردنظر کاربر از ویژگی‌های این رابط کاربر است.

http://1gamer.ir

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندهای معروف تولید گوشی بهترین هستند و شما را با قیمت روز گوشی و نکاتی که هنگام خرید آن ها باید در نظر بگیرید، آشنا کنیم. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G ظرفیت 256 و رم 8

شما می‌توانید برای مشاهده زمان دقیق به‌روزرسانی، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت فروشندگان مختلف یا پیگیری قیمت روز گوشی موبایل، بر روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید. ایمالز یک بازار رقابتی است و قیمت‌های درج‌شده کمترین قیمتی است که یک فروشنده مجله خبری محصولات اپل کالا در نظر گرفته است. همچنین همه قیمت‌ها از سوی فروشنده‌ها درج می‌شوند و ایمالز هیچ‌گونه دخالتی در قیمت‌گذاری و فروش محصولات ندارد. شما می توانید انواع گوشی های هوشمند شیائومی با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید.

برندهای معتبری که این روزها در بازار موبایل ایران طرفدار دارند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. آیا قصد دارید یک گوشی هوشمند جدید به همسرتان هدیه دهید؟ یا اگر برای خود یک گوشی مقرون به صرفه میخواهید، میتوانید موبایل های فروشگاه اینترنتی دارسو را به صورت آنلاین خریداری کنید. برندهای برتر موبایل مانند سامسونگ، اوپو، ویوو، اپل، شیائومی و بسیاری دیگر در فروشگاه ما با تخفیف در دسترس هستند. جدای از اینها، آخرین روند در اتصال به شبکه نیز در تلفن های همراه 5G از برندهای برتر قابل دسترسی است. در فروشگاه اینترنتی دارسو انواع گوشی موبایل که از VOLTE پشتیبانی کند را می توانید تهیه کنید.

  • کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.
  • همچنین فروشندگان بازارهای سنتی چون هزینه‌های بیشتری هم متحمل هستند، قیمت‌های بالاتری هم دارند.
  • فروشگاه اینترنتی دارسو بهترین انتخاب را به شما برای قیمت انواع گوشی هوشمند سامسونگ، گوشی هوشمند شیائومی، گوشی هوشمند ردمی، گوشی هوشمند ریلمی، گوشی هوشمند اوپو و گوشی هوشمند اپل یا همان گوشی اپل ارائه می دهد اگر در بازار به دنبال یک گوشی موبایل جدید هستید.
  • اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگین‌تری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام می‌دهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشید.

هم وارد بازار شده‌اند، سایت کالاتیک سعی کرده بیشتر گوشی‌های موجود در بازار را موجود کند تا شاهد تنوع محصولات باشید. دو فناوری LCD و OLED گرچه می‌توان گفت هر دو کیفیت خوبی دارند اما تفاوت‌های قابل‌توجهی هم دارند. کیفیت نمایش رنگ‌ها، کنتراست و طراوت رنگ از ویژگی‌های OLED است که سبب اختلاف آن با LCD شده است. علاوه بر این موارد صفحه نمایش های اولد مصرف بهینه‌تری دارند و با باتری گوشی شما رابطه بهتری خواهند داشت.

چه برای ارتباط با دوستان و خانواده و چه برای اطلاع از تحولات مهم در سراسر جهان، گوشی های موبایل دیگر برای ارسال پیامک یا برقراری تماس نیستند. بهترین قیمت گوشی های هوشمند پیشرفته؛ برند‌های کوچک تا برند های بزرگ جهانی دنیای کاملی از موبایل‌ها در فروشگاه اینترنتی دارسو منتظر شما هستند. سعی کنید قبل از خرید، قیمت سایت‌ها و فروشگاه‌‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و از بروز بودن قیمت گوشی مطمئن شوید. اگر قصد خرید اینترنتی داشتید حتماً توجه کنید که سایت موردنظر نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد، سعی کنید از سایت‌های مطمئن خرید گوشی خود را انجام دهید. شما می‌توانید نماد اطمینان و دیگر مجوزهای کالاتیک را در پایین سایت مشاهده کنید. اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید بهتر است بدانید فروشگاه‌های آنلاین به سبب رقابتی که با یکدیگر دارند سعی بر قیمت‌گذاری مناسب‌تری نسبت به بازارهای سنتی دارند.