قیمت گوشی آیفون – امروز 21 مرداد 1401 9to5mac Farsi

نسخه بالاتر این گوشی، در سال 2012 با تکنولوژی LTE همراه شد و فروش بسیار خوبی را برای شرکت سامسونگ سایت 9to5mac رقم زد. تولید چیپ جدید هزینه بر است، مخصوصاً وقتی که بر پایه جدیدترین تکنولوژی و بهینهترین نود موجود باشد و گویا شرکت اپل قصد دارد این افزایش هزینه را به کاربران منتقل کند. اما آغاز به کار شرکت اپل برای تولید گوشی های هوشمند در سال ۲۰۰۷ بود. گوشی های آیفون هر سال مسیر صعود و نوآوری را به خوبی طی می کنند و روز به روز قوی تر می شوند. این شرکت همواره طی مراسمی که به طور سالیانه برگذار میشود از یک تا چند گوشی آیفون رونمایی میکند. لازم به ذکر است طی سالیان متمادی، برند آیفون به قدری قوی و معتبر ظاهر شده است که صرفنظر از قیمت موبایل اپل، قابلیت و کیفیت بسیار مناسبی دارد. همونطور که اشاره کردیم این گوشی از نظر طراحی هیچ فرقی با نسل قبلی خودش یعنی آیفون 3 جی نداشت ولی خب تغییرات درونی زیادی داشت ، این گوشی اولین آیفونی بود که قابلیت فیلم برداری داشت!

همچنین آیفون 8 در برابر آب مقاومت زیادی دارد و این خیال شما را برای استفاده از این گوشی در محیطهای مرطوب راحت می نماید. این یک صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد ، بنابراین نسبت به گوشی های بزرگتر موجود در این لیست از یک دست راحت تر است اما از نظر مشخصات هنوز هم یک مشت دارد. این گوشی از لحاظ طراحی فرقی با آیفون 2 جی نداشت و صرفا بدنه آلومینیومی به بدنه پلاستیکی تبدیل شده بود که این گوشی رو سبک تر و دست گرفتنش رو راحت تر میکرد! آیفون 11 پرو یک گوشی هوشمند پیشرفته تر از آیفون 11 پایه است ، اما فقط به این دلیل که قیمت آن نیز یک پیشرفت بزرگ است ، بهترین آیفون نیست. آیفون ۱۳ پرو مکس که جدیدترین محصول شرکت اپل می باشد قویترین و بزرگترین گوشی اپل به حساب می آید که دارای دوربین بسیار فوق العاده است و می تواند تصاویر را بسیار با کیفیت ثبت کند. سری آیفون معمولا به عنوان محصول شاخص و جدید کمپانی اپل وارد بازار میشود. یک گوشی با صفحه نمایش 5.5 تا 6 اینچی HD یا QHD معمولا گزینه ایده آلی است. فقط باید هزینه کنی و otg مخضوص ایفون رو بگیری و معمولا کم تر مغازه ای داره از اون نو otg ها و بهتره که از سایت های اینترنتی سفارش بدی .

این دو گوشی اولین گوشی هایی بودن که به صفحه نمایش 1080 مجهز شدن و نگاه کردن به نمایشگر این گوشی ها حس بی نظیری داشت! برای رفع این مشکل فقط یک راه حل پیش رویتان قرار دارد و آن هم مربوط به پاک کردن اطلاعاتی میشود که دیگر نیازی به آن ها ندارید. با در نظر گرفتن این روش ها احتمالا مشکل پر شدن حافظه آیفونتان برطرف خواهد شد. علاوه بر این استفاده از روکش سرامیکی تعبیه شده روی نمایشگر نیز به آیفون جدید کمک کرده تا در زمان ورود ضربههای فیزیکی سخت به روی نمایشگر، مقاومت دستگاه افزایش داشته باشد و از شکسته شدن نمایشگر تاحدودی جلوگیری کند. دومین روش این است که با ورود به سایت اپل و وارد نمودن شماره سریال گوشی آیفون، پیامی برای کاربر نمایش داده میشود که با استفاده از آن، میتوان به ریفربیشد بودن یا نبودن گوشی پی برد. شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدلهای محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. در ادامه به سیر پیشرفت این شرکت و تولید گوشی آیفون اشارهای خواهیم کرد. تلفن هوشمند 12 Pro Max را میتوان به عنوان بهترین گوشی آیفون 2021 معرفی کرد.

در مجموع میتوان گفت که اپل در زمینه دوربین به خوبی میتواند رضایت کاربرانش را در ثبت تصاویر جذاب جلب کند. اپل با استخدام 1000 نیروی کار در زمینه سختافزار، نرمافزار و طراحی با نام پروژه بنفش (Project Purple) در سال 2004 شروع شد. نقطه شروع قوی آیفون از آیفون ۴ بود که به دوربین سلفی نیز مجهز شده بود و از طرفی هم با افزایش مقدار رم ۵۱۲ مگابایت و بهرهگیری از صفحه نمایش Retina و دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه بود، که عده زیادی برای خرید گوشی اپل اقدام کردند و فروش ۴ میلیون دستگاه ظرف یک هفته را برای گوشی های آیفون رقم زدند. کمپانی اپل از همان ابتدای شروع به کارش تصمیمی مبنی بر بالا بردن ظرفیت باتریهای خود نداشت و معتقد بود که با قرار دادن شرایط بهتر نرم افزاری و سخت افزاری میتواند مصرف انرژی را در گوشیهای خود به حداقل برساند. آیفون 13 نماینده شرکت اپل و گامی فراتر از طرف این کمپانی در دنیای تلفنهای هوشمند است که با بهبودهای ویژه از لحاظ قدرت سخت افزاری و کیفیت، در سال ۲۰۲۱ آماده تولید و عرضه شده است. قابلیت عالی نمایش تصاویر در این محصول ، آن را تبدیل به یک گوشی منحصر بفرد نموده است که فقط شرکت اپل توانایی تولید آن را دارا می باشد.

استیو وازنیک 21 ساله و استیو جابز 16 ساله بنیان گذاران اپل در سال 1977 اولین محصول اپل را که رایانه ای شخصی بود با نام اپل I طراحی و روانه بازار کردند. شرکتهای وابسته به آن حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می کنند. شرکت اپل در طراحی و تولید تلفنهای همراه خود مدل آیفون SE را با قیمتی مناسب نیز در نظر گرفته است تا افرادی که نمیخواهند هزینه بالایی برای خرید تلفن همراه خود داشته باشند بتوانند یک گوشی iphone مقرونبهصرفه در اختیار داشته باشند. خیلی زود به دلیل عدم رضایت اپل از طراحی این گوشی، این شرکت به همکاری خود با موتورولا پایان داد. اگر با مشکل خاموش شدن ناگهانی آیفون خود مواجه هستید، ابتدا باید بگوییم که این مشکل میتواند ریشه نرم افزاری و یا سخت افزاری داشته باشد. این گوشی از لحاظ سخت افزاری فرقی با آیفون 6 اس نداشت ، اما توی طراحی، اپل فیلش یادش هندستون کرد و طراحی دقیقا شبیه به آیفون 5 اس رو روی این گوشی پیاده کرد! بنابراین، در صورت انتخاب صفحهنمایش کوچکتر امکانات مدل Pro Max را از دست نخواهید داد. اگر دوربین را به حالت عمودی بگیرید تصاویر با سنسور ۷ مگاپیکسلی، و اگر دوربین را به صورت افقی در دست بگیرید میدان دید افزایش یافته و تصاویر به صورت ۱۲ مگاپیکسل ثبت میشوند.

از نظر من بهتره که قیمت گوشی آیفون از چندتا سایت رو باهم بزارید که دست کاربرا باز باشه. کمپانی اپل در واقع یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان اسمارت فون در جهان است که گوشیهای خود را با نام آیفون در سراسر جهان عرضه می کند. آیفون برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز کاربران خود باشد و طیف مشتریان خود را گسترش دهد، اقدام به تولید محصولات با قیمت مناسبتر نموده است. خرید گوشی آیفون در این روزها میتواند انتخابی بسیار مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یک گوشی با قابلیتهای کاربردی هستند؛ اگرچه قیمت گوشی های آیفون نسبت به سایر برندها بیشتر است؛ اما این موضوع نه تنها سبب کاهش فروش برند اپل نشده است بلکه نشان از برتری محصولات این تولیدکننده پرطرفدار نسبت به سایرین دارد.

آیفون 11 گوشی بسیار خوبی است مانند اکثر گوشی های اپل. این برای اکثر افراد ، به خصوص کسانی که اصرار زیادی به صفحه نمایش OLED چشمگیر ندارند ، کافی است. البته خیلی ها برای خرید گوشی های آیفون کمی به مشکل میخورند اما سیستم عامل به خصوص این برند علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشیده است. همچنین بدون شک در این سال ها شما نیز با انواع قاب های گوشی آیفون برخورد کرده اید که همگی دارای حفره ای هستند تا نماد اپل یعنی سیب گاز زده، در پشت قاب گوشی پنهان نشده و سایرین متوجه آیفون بودن گوشی شوند. ابعاد گوشی 13 پرو مکس تنها کمی بیشتر از مدل 12 Pro Max است، اما با کاهشدادن حاشیهها و ناچ در این مدل جدیدتر، اپل توانسته یک نمایشگر 6.7″ را در این گوشی تعبیه کرده و در نتیجه یکی از بزرگترین گوشیهای آیفون را بسازد. دوم اینکه واقعا اصلا انچنان تفاوتیم ندارن که بخوام خیلی بیشتر هزینه کنم و سومم اینکه تفاوت قیمتیشون به شدت زیاد ایفون 12 پرو مکس 42 میلیون و ایفون 13 پرو مکس 62 میلیون یعنی 20 میلیون اختلاف قیمتی 😤😤😤😤😤 اونم برای هیچ و هیچ و هیچ واقعا برای هیچه فقط و فقط بخاطر اینه که ایفون 13 هست و گوشی جدیده .از این قمیتا یه نتیجه عالی گرفتم اونم اینه که به جای اینکه برم 62 میلیون پول بدم گوشی ایفون 13 پرو مکس رو بگیرم 42 میلیون میدم و 12 پرو مکس رو میگیرم چرا ؟

من خودم شیائومی رو خیلی دوس دارم هم قیمتش خوبه هم کاراییش عالیه. برندهای معتبری که این روزها در بازار موبایل ایران طرفدار دارند اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند. اما یکی از بهترین قابلیتهای اضافه شده به جدیدترین گوشیهای اپل، ویژگی Cinematic Mode در زمان فیلمبرداری است. تنها مدت کمی از رونمایی اپل از سری جدید آیفونهایشان یعنی آیفون۱۴ مانده است. یک صفحه نمایش بزرگ روی صفحه دارد، به جز بریدگی شکاف در قسمت بالای آن که یک دوربین جدید TrueDepth در آن قرار دارد. آیفون 13 پرومکس بهترین عمر باتری را در بین انواع گوشی اپل دارد، اما آیفون 11 پرو نیز مانند آیفون 11 جدید دارای عمر باتری خوبی است.

البته در شرایط واقعی، ما انتظار داریم که گوشی 13 پرو مکس زمان بیشتری دوام آورد، زیرا این گوشی دارای بالاترین ظرفیت باتری در بین انواع گوشیهای آیفون است. باتری 13 مینی نیز بسته به میزان استفاده شما میتواند تا یک روز کامل دوام بیاورد. در ادامه قصد داریم به صورت جامع و کامل به بررسی و آشنایی با جدیدترین گوشی آیفون و قیمت گوشی آیفون با توجه به نوسان بازار میپردازیم. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت آیفون و یا سایر موارد، میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. از آنجا که طول عمر باتری ها بسیار اهمیت ویژه ای در انتخاب و خرید دارد،بد نیست که به راهکارهای افزایش عمر باتری موبایل هم توجه کنید تا بتوانید از خرید خود بهترین استفاده را ببرید.

همچنین با رونمایی آیفون 3 جی، فروشگاه محبوب اپل یعنی اپ استور هم معرفی شد که دنیایی از اپلیکیشن ها و بازی هارو در اختیار کاربر قرار میداد. البته این مشخصات خوب با یک نمایشگر نسبتا خوب نیز همراه شده است که تجربه مناسبی برای انواع بازیها در اختیار کاربر قرار خواهد داد. آیفونهایی با این پسوند از نظر مشخصات فنی، دوربین، تراشه و باتری تغییرات قابل توجهی را با نسخه عادی خود دارند و عملکرد بهتری را در این زمینهها از خود نشان میدهند؛ البته تغییرات زیادی در ظاهر مدلهای اس ایجاد نمیشود تا هنوز هم عضوی از همان خانواده محسوب شوند. طراحی این گوشی مشابه گوشی آیفون 8 است، اما اجزای داخلی آن با تغییرات زیادی مواجه شده و در نتیجه با یک گوشی قوی و در عین حال زیبا روبهرو هستیم. قبل از خرید، باید حتماً به نیاز های حال حاضر و آینده خود دقت کافی داشته باشید تا خریدی خوب و لذت بخش را تجربه کنید. دکمه پاور و دکمههای افزایش و کاهش صدا (Volume) آیفون خود را به طور همزمان فشرده و نگه دارید. آیفون ۶ پلاس همزمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب میآید.

پسوند پلاس کمی جدیدتر است و در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار از آن استفاده شد. این در حالی است که بر اساس آمار ارائه شده از سوی سامانه همتا در سال گذشته، حدود 1 میلیون 300 هزار از مجموع 15 میلیون و 600 هزار دستگاه تلفن همراه وارد شده به کشور، قیمت بالای 300 دلار داشتهاند و برای تأمین این گوشیها بیش از 920 میلیون دلار هزینه شده است. البته قیمت گوشی اپل نسبت به گوشیهای دیگر برندها کمی بالاتر است اما مزایایی که این گوشی به کاربر ارائه میکند، باعث میشود که ارزش خرید آن بالا باشد. نوسان قیمت ارز باعث شده که برخی از بهترین و جدیدترین گوشیهای دنیا با قیمتی بسیار بیشتر از حالت عادی در ایران به فروش برسند و متاسفانه گوشیهای اپل نیز تحت تاثیر این شرایط با بالاترین قیمت ممکن عرضه میشوند. اگرچه قیمت گوشی آیفون کمی بیشتر از دیگر برندهاست ولی ارزش پرداخت کردن قیمت گوشی اپل را دارد. همانطور که در گزینه ی ( د ) گفته شد برای انتخاب حالت بروزرسانی و یا فلش کردن حتما دکمهShift را نگه دارید در غیر این صورت فایل ها مستقیما از سرور اپل دانلود خواهند شد و پنجره ای برای نصب فایل های ریستور نشان داده نمیشود.

اپل علاوه بر بهکارگیری حسگرهای دوربین باکیفیت، پردازش تصویر فوقالعادهای انواع آیفون قرار داده است که باعث میشود، خروجی عکسی که با ایفون گرفته شده، عالی باشد. آیفون 12 Mini، بهترین گوشی اپل برای افرادی است که علاوه بر خرید یک گوشی هوشمند پیشرفته، به دنبال مدلی با صفحه نمایش کوچک و سایزی مناسب هستند. آیفون 12 به ویژگیهایی مجهز است که تاکنون محدود به مدلهای Pro بودهاند، بنابراین یکی از بهترین گزینهها برای افرادی است که به دنبال بهترین گوشی آیفون با مدل مناسب هستند. تنها در نمای روبهرو این بار اپل از با عرض کمتری به نسبت نسل قبلی بهره برده است. در قسمت پشتی تنها یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل را شاهد هستیم که توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را هم دارد. آیا آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس در برابر نفوذ آب مقاوم اند؟ اکنون می توانید از زمان معرفی آیفون 12 پرو ارزان تر آن را بیابید ، بنابراین ممکن است بخواهید این مورد را از طریق جدیدترین گوشی در نظر بگیرید. پس از این دو پسوند هم شاهد کلمه مکس هستیم که همانند پسوند پلاس عمل میکند.

آیفون 7 پلاس 5.5 اینچی از سری 2016 اولین دستگاهی بود که دوربین دو لنز داشت. اما این سرعت بالا در iPhone 11 Pro رنگ و بوی تازهای به خود گرفته است و بنظر نمیرسد تا مدتها گوشی دیگری بتواند در مسابقه سرعت از iPhone 11 Pro سبقت بگیرد. این کمپانی با ارائه با کیفیتترین و بروزترین لوازم الکترونیکی در جهان، طرفدارانی همیشگی برای خود پیدا کرده است و موضوع جالب اینکه این افراد بطور ویژهای از این برند طرفداری میکنند؛ البته حق هم دارند چرا که این کمپانی بطور نامحسوسی بر اساس شعار ویژه و نیز محصولات خاص و ارزشمند خود این حس را در ذهن مشتریان خود القا میکند که یک فرد خاص در این کره خاکی است. آیفون 4 اینچی SE یک نسخه کلاسیک از محصولات اپل است.

مهمترین تفاوت از لحاظ ظاهری با نسل قبل استفاده از لبههای تخت بجای لبههای خمیده آیفون 11 است که آیفون محبوب 5s را به خاطر ما میآورد. مهمترین مشخصههای گوشی SE شامل کیفیت ساخت فوقالعاده، نمایشگر قدرتمند و عالی و البته قیمت مناسب آن است و در واقع iPhone SE 2020 بهترین گوشی میانرده آیفون نیز بهشمار میآید. با اینکه آیفون در برخی از موارد حساسیت بیش از حدی مانند عدم اتصال به گوشیهای دیگر به وسیله بلوتوث و یا عدم استفاده از صفحه نمایشگر بزرگ تا سال 2015 به خرج میدهد؛ اما همواره تکنولوژیهای به روزی اعم از شبکههای ارتباطی 4G و 5G، کیفیت ساخت بالا -بطوریکه همچنان احتمال اینکه کسی را در حال استفاده از آیفون 4s که یک دهه از تولید آن میگذرد ببینید کم نیست، استفاده از دوربین با کیفیتهای فوق العاده عکاسی و فیلمبرداری -که در ساخت برخی از فیلمهای سینمایی نیز از آنها استفاده شده است، سخت افزار قدرتمند با قلب تپندهی آن که پردازندههای سری A اپل که البته وظیفه ساخت آن بر عهده سامسونگ است.

بهطور کلی در حال حاضر هزینه رجیستر گوشیهای کمتر از 600 دلار، 17 درصد قیمت دلاری و گوشیهای بالای 600 دلار نیز 22.5 درصد از قیمت دلاری آنها در بازار آزاد است. قیمت آیفون در ایران شامل هزینه گمرک و رجیستری نیز میشود که قیمت تمام شده آن را نسبت به معادل دلاری آن افزایش میدهد. ما به شما توصیه می کنیم که در زمان خرید فقط گوشی رجیستر شده خریداری کنید و گول قیمت پایین گوشی آیفون رجیستر نشده را نخورید چراکه در زمان رجیستر کردن، همان هزینه حتی شاید بیشتر از آن را باید بپردازید. شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما تماس گوشی با آب هم یکی از رایج ترین مشکلات آیفون های اپل است. شاید زمانی که شما برای خرید گوشی آیفون اقدام می کنید با قیمتهای کمی بالای این گوشی مواجه شوید ولی فرقی ندارد ارزانترین آیفون یا گرانترین آیفون اپل را بخرید،چون انواع گوشی اپل صرف نظر از قیمت گوشی از کیفیت فوق العاده نیز برخوردار می باشند. آیفون ایکس به صورت جهانی در دو نسخه با حافظه ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه میشود و اپل به ترتیب قیمت ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلار برای این گوشی در نظر گرفته، به همین دلیل آیفون ۱۰ گرانترین گوشی عرضه شده اپل تا این تاریخ است.