قیمت گوشی آیفون ۱۱ خرید آیفون 11 و مشخصات

به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. آیفون 11 با بهره مندی از گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای سیستم پرداخت آسان اپل می باشد. اپل در پرچمداران جدید خود به طراحی دوربین ها توجه محسوسی نشان داده است.

  • در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود‌را در چیپست A13 bionic به‌تمامی کاربران نشان داد و‌حتی پس‌از گذشت 2 سال از معرفی، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.
  • برای تست دوربین، دو گوشیایفون 11 پرو مکس و سامسونگ Galaxy note 10 plus را هنگام دویدن در پارک باهاشون فیلمبرداری کردیم که در ابتدا سامسونگ عملکرد بهتری نشون داد، اما وقتی دقت کردیم دیدیم که ایفون جزئیات را خیلی بهتر نشان داد.
  • هنگامی‌که آیفون‌11 را در دستان خود بگیرید شما را یاد 2 سری اپل در یک قاب می‌اندازد، فریم آلومینیومی مات پیش‌تر در سری 7 و 8 دیده شده بود و البته پنل جلو و عقب که‌از جنس شیشه هستند سری بسیار دوست داشتنی 4 را به یاد ما می‌اورد.
  • نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

یک ویژگی دیگر آیفون 11 پرو مکس، حالت عکس برداری در شب است و حالت خودکار دارد و زمانی که پرتو نور کمتر از 10 lux باشد، بصورت خودکار به حالت شب می‌رود. به نظرم اپل بهتر بود فضای ذخیره بیشتری برای شروع، در گوشی ها قرار می‌داد. مثلا با 128 گیگ شروع می‌کرد و روی ظاهر جلوی گوشی بیشتر کار می‌کرد چون خیلی شبیه به نسل قبلیش یعنی آیفون x بنظر میاد.

گوشی موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس 256GB طلایی

پنل جلو و پشت iPhone 11 از جنس شیشه است و بین دو پنل شیشه ای، فریمی از جنس آلومینیوم سری 7000 قرار گرفته که به جذابیت بیشتر گوشی کمک کرده است. این دستگاه با ابعاد کلی 8.3 × 75.7 × 150.9 میلیمتر دارای 194 گرم وزن می باشد. صفحه نمایش این اسمارت فون با ابعاد 6.1 اینچ، از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد که در واقع به نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR به شمار می آید. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده و همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ دارای رزولوشن 1792 × 828 می باشد.

این گوشی با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت روانه بازار می شود. IPhone 11 از باتری قدرتمند 3110 میلی آمپر ساعت برخوردار است که قابلیت شارژ سریع 18 وات را دارد. این مدل از گوشی موبایل از سه دوربین مجزا با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره برده و دارای دو دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل می باشد که می تواند عکسبرداری و فیلمبرداری 9to5mac را با کیفیت بهتری ثبت نماید. این محصول دارای یک شیار سیم کارت است که قادر به پشتیبانی از سیم کارت های با سایز نانو سیم را دارد. شرکت اپل در دهم سبتامبر 2019 گوشی آیفون 11 پرو را وارد بازار کرده است، این گوشی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را دارد. سیستم عامل آن IOS ورژن 13 می باشد که تا ورژن 13.6 قابل آپدیت و بروز رسانی می باشد.

دیدگاه برای گوشی اپل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و اندرویدی شده است. اما نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد این است که درشب نمیتوانید از سنسور فوق عریض استفاده کنید که باعث تفاوت عکاسی در شب و روز میشود.

گوشی موبایل اپل مدل Iphone 11 ظرفیت 128گیگابایت رم 4گیگابایت