قیمت گوشی آیفون ۱۱ خرید آیفون 11 و مشخصات

سیستم عامل گوشی‌های اپل iOS است که رقیب اندروید محصوب می‌شود و فضای کاربری متفاوتی دارد. اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است. به صورت کلی ایفون 11 در این بخش اختلاف ناچیزی با گوشی‌های پرچمدار این خانواده نظیر آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max دارد و به صورت کلی نمرات قابل قبول را در تمامی بخش‌ها دریافت می‌کند. چیپست مهمترین قطعه‌ای است که در بخش پردازنده به آن توجه می‌شود، چیپست‌های کمپانی اپل تحت سری A معرفی می‌شوند و این برند هر ساله چیپست جدیدی را معرفی و در گوشی‌های خود بکار می‌گیرد. با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone 11 pro Max ZA) – ظرفیت 256 گیگابایت – دو سیم

گزینه‌ اسلوموشن حداکثر با رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت 240 فریم در ثانیه، درست مانند آیفون‌های X، XS و XR هستند. حالت High-Efficiency گوشی آیفون ۱۱ ضبط صدای استریو را برای فیلم‌ها ارائه می‌دهد که حالت فضایی داشته و در مقایسه با استریو معمولی از صدای غنی‌تر و عمیق‌تری برخوردارست. در حال حاضر، برخی از گارانتی های محبوب گوشی موبایل Apple در سایت آی تی بازار، گارانتی آداک، مدیا پردازش و ATC است. موبایل ایفون‌۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد و از ان پشتیبانی میکند. مدت‌ها پیش از معرفی رسمی ios 15، تمامی ارتقاء دهندگان اپل پیش‌بینی یک رابط کاربری بسیار روان و زیبا را داشتند و این حدس و گمان‌ها به واقعیت پیوست و پرسرعت‌ترین سیستم‌عامل حال حاضر گوشی‌ها با امکاناتی بی‌نظیر برای گوشی‌های آیفون عرضه شد. تنوع رنگی در این گوشی زیاد است و شامل مشکی، سبز، زرد، بنفش، قرمز و سفید می باشد که می تواند رضایت کاربران با سلایق مختلف را جلب کند.

آدرس سایت در پایین صفحه نمایان می‌شود و مدیریت پنجره‌های باز متفاوت‌تر از گذشته شده است. نباید این را فراموش کرد امنیت سافاری نیز به مقدار قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است. ۳.زومیت فروشگاه نیست و تنها ارائه‌‌دهنده‌ی قیمت‌ محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی است از این رو هیچ مسئولیتی در قبال مغایرت قیمت‌‌ها و مشخصات فنی ندارد. زومیت فروشگاه نیست و تنها قیمت محصول در فروشگاه‌های اینترنتی را ارائه می‌کند. استفاده‌ی شما از بخش محصولات به منزله‌ی قبول قوانین و مقررات این بخش است. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZA/A Not Active دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

در گوشی آیفون 11 پرومکس از پردازنده 6 هسته ای استفاده شده است که در آن 2 هسته 2.65 گیگاهرتز از نوع Lightninig و 4 هسته آن از نوع 1.8 گیگاهرتز از نوع Thunder می باشد. در آن از کارت گرافیک اختصاصی شرکت اپل استفاده شده است که 4 هسته ای می باشد. باتری آن از نوع Li-Ion 3969 mAh است که قابل جدا شدن نیست و برای تماس تصویری و Multimedia تا 20 ساعت و برای پخش موسیقی تا 80 ساعت دوام می آورد. این گوشی مطابق انتظارات با دوربین دوگانه و در رنگ بندی های بسیار جذاب و چشم نواز تولید شد. آیفون 11 با صفحه نمایش OLED و با اندازه ی 6.1 اینچ و تمام صفحه طراحی شده است.

  • دلایل قیمت بیشترایفون 11 پرو مکس عمر باتری بیشتر و صفحه نمایش شگرف6.5 اینچی هستش.
  • این گوشی دارای دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی در پشت است که زاویه دید 120 درجه ای به شما می‌دهد.
  • نقد و بررسی ایفون ۱۳ پرو 256 گیگایفون ۱۳ پرو مدل مورد بحث ما در این نقد و بررسی است که یکی از پیشرفته‌ترین آیفون‌های ساخته شده تا به امروز و یکی از غول‌های بازار در سال 2021 است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
  • تراشه A13 همچنین با مدیریت هوشمند برنامه های گوشی آیفون 11 موجب افزایش شارژدهی باتری و طول عمر بیشتر آن نیز می شود که در نتیجه آن می توانید تمام روز را با گوشی خود سپری کنید.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در‌مدت زمان کمی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند. قیمت آیفون‌11 کارکرده که‌هم اکنون در سایت موبایل‌کده عرضه می‌شود به بهترین قیمت خود رسیده است. قیمت گوشی کارکرده آیفون 11 در کنار پشتیبانی نرم افزاری اپل از این گوشی آنرا به یک گزینه عالی حتی در این زمان بدل کرده است. به طور وبلاگ 9to5mac.ir کلی باتری های آیفون نسبت به سایر رقبای خود کمی دچار ضعف بودند اما اپل قصد دارد تا این نقص را در سری جدید محصولات خود برطرف کند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.