قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۵ مهر + محصولات جدید اپل ایمنا

قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. بلاخره پس از مدت ها انتظار آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس توسط اپل در رویداد Far Out معرفی شدند. این دو آيفون نسبت به مدل های 13 پرو و پرو مکس المان های طراحی متفاوت تری را ارائه می‌دهند که این امر را می‌توان انقلابی در طراحی آيفون در نظر گرفت. در واقع می‌توان گفت در طی سال‌های اخیر این بیش‌ترین تغییری است که در طراحی گوشی های آیفون شاهد آن بوده‌ایم. باتری 3200 میلی آمپر ایفون 14 پرو مکس 256 یکی از قابل توجه ترین بخش های این گوشی به شمار می رود که تغییراتی نسبی را در مقایسه با 13 پرو مکس تجربه کرده است. باتری این گوشی اپل 2022 حدود 105 میلی آمپر ارتقا داشته و امکان ماندگاری شارژ را برای ارائه عملکرد پایدار در طول 24 ساعت شبانه روز فراهم آورده است.

قیمت آیفون 14 پرو مکس چقدر خواهد بود؟

آیفون 14 پرومکس با طراحی بدون ناچ یکی دیگر از انتظارات طرفداران این گجت ها است. اغلب گفته ها و پیش بینی ها بزرگ تر شدن صفحه نمایش و حذف بریدگی یا ناچ است. آیفون سرعت دانلود و آپلود فوق‌العاده سریع، پخش بهتر و اتصال بی‌درنگ با 5G را به کاربران ارائه می‌دهد تا به آنها کمک کند در تماس باشند، به اشتراک بگذارند و از محتوا لذت ببرند. پشتیبانی از 5G در آیفون اکنون به بیش از 250 شریک اپراتور در بیش از 70 بازار گسترش می‌یابد. ESIM به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی برنامه های موجود خود را به صورت دیجیتالی متصل یا سریع انتقال دهند، جایگزین ایمن تری برای سیم کارت فیزیکی است و امکان چندین طرح تلفن همراه را در یک دستگاه واحد فراهم می کند. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس سینی سیم‌کارت را برای مدل‌های آمریکایی حذف می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه خود را راه‌اندازی کنند.

  • البته باید اشاره کنیم که بهترین راهکار ممکن، برای کسانی که واجد شرایط هستند، این است که آیفون خود را ظرف مدت ۱۴ روز برگردانند و سپس یک آیفون جدید دیگر بگیرند یا درخواست تعویض آیفون از طریق وب‌سایت این شرکت را ثبت کنند.
  • روشنایی 1200 نیتی برای پنل گوشی های پرومکس و پرو نیز یک ویژگی جذاب است که کارشناسان منتظر آن هستند.
  • همچنین نکته قابل‌توجه، برطرف شدن باگ‌های احتمالی، مصرف بهینه‌تر و افزایش سرعت در هر آپدیت است که نسبت به رقبای اندرویدی قطعاً برتری و طول عمر استفاده بیشتری برای کاربر دارد.
  • آیفون ۱۴ پرو مکس از نظر ظاهری تغییرات قابل قبولی نسبت به نسل پیشین داشته است، اما از بزرگترین‌ آن‌ها می‌توان به طراحی ناچ در پنل جلویی و تبدیل آن به Dynamic Island اشاره کرد.

از ویژگی های جدید این گوشیها می توان به صفحه نمایش همیشه روشن، دوربین 48 مگاپیکسلی ، تشخیص تصادف، کمک فوری اضطراری از طریق ماهواره، و روشی نوآورانه جدید برای دریافت اعلان‌ها و فعالیت‌ها با استفاده از Dynamic Island به جای ناچ اشاره کرد. تمام دستگاه های آیفون 14 پرو مکس در مجموعه آی تی سیتی از نوع آیفون 14 پرو مکس رجیستر شده ،نات اکتیو و اکتیو بوده و ما تنها آیفون ۱۴ پرو مکس با گارانتی را عرضه می کنیم. البته باید اشاره کنیم که بهترین راهکار ممکن، برای کسانی که واجد شرایط هستند، این است که آیفون خود را ظرف مدت ۱۴ روز برگردانند و سپس یک آیفون جدید دیگر بگیرند یا درخواست تعویض آیفون از طریق وب‌سایت وبلاگ 9to5mac.ir این شرکت را ثبت کنند. مشخص نیست چه تعداد از مدل‌های آیفون ۱۴ پرو تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، هرچند که مشکلات باتری پیرامون مدل‌های جدید آیفون ۱۴ پس از عرضه بسیار نگران‌کننده است. به گزارش خبرنگار ایمنا، چهارشنبه _شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۱_ رویداد معرفی محصولات اپل برگزار و در پی آغاز این رویداد، محصولات مختلفی از جمله اپل‌واچ سری هشت، SE و ULTRA، ایرپاد پرو، آیفون ۱۴، ۱۴ پلاس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس معرفی شد. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمراجعه نمائید.

بدنه شیشه ای Apple iphone 14 Pro Max

هنگامی که با Apple Watch ترکیب می شود، Crash Detection به طور یکپارچه از قدرت منحصر به فرد هر دو دستگاه استفاده می کند تا به کاربران کمک کند. هنگامی که یک تصادف شدید تشخیص داده می شود، رابط تماس خدمات اضطراری در اپل واچ ظاهر می شود، در حالی که تماس از طریق تلفن همراه میسر می شود تا بهترین اتصال را داشته باشد. سیستم دوربین حرفه‌ای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس، مرزهای ممکن را در یک گوشی هوشمند جابجا می‌کند و به هر کاربر – معمولی یا حرفه‌ای – این امکان را می‌دهد تا بهترین عکس‌ها و ویدیوها را ثبت کند.

از جمله قابلیت هایی که به این نسخه آیفون 14 پرو مکس اضافه شده می توان به شارژ بی سیم MageSafe اشاره کرد که با سرعت 15 وات گوشی را شارژ می کند. از تغییرات چشمگیر اپل در سری گوشی های آیفون 14 پرومکس باید به تراشه A16 بیونیک 4 نانومتری آن اشاره کرد. این تراشه در کنار پردازنده 6 هسته ای و پردازنده گرافیکی 5 هسته ای با 50% پهنای باند بیشتر نسبت به نسخه پرو مکس 2021، کمک می کند تا بازی های گرافیکی سنگین با بهترین سرعت و عملکرد ممکن اجرا شوند.

مزایا گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس