قیمت گوشی آیفون ۱۴، ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس با نرخ دلار امروز ۲۰ شهریور + محصولات جدید اپل ایمنا

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاس خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. گفته می شود که اپل آیفون 14 پرو 512 گیگابایت رم 6 گیگابایتی سیستم عامل iOS v15 را اجرا می کند و دارای باتری 3115 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این به شما امکان می دهد در هنگام گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم، بازی کردن و موارد دیگر، از تلفن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید.

گوشی بلو

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در مورد باتری آیفون ۱۴ پرومکس هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود از همان باتری نسل گذشته استفاده شود و بیشترین تغییر به فست شارژ آن مربوط شود.

مزایای گوشی موبایل اپل iPhone 14 Pro Max

روی پنل پشتی این گوشی‌ها شاهد تعبیه‌ی سه دوربین هستیم با این تفاوت که این‌بار، سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 است تا کاربران اپل بعد از سال‌ها طعم تغییر را بچشند. لازم است بدانید این دوربین در نور کم، تصاویری با دو برابر کیفیت بیشتر ثبت می‌کند. فناوری ۱۲۰ هرتزی به این معنا است که با خرید آیفون 14 پرو مکس می‌توانید ۱۲۰ بار در ثانیه صفحه نمایش را به‌روزرسانی کرده و فریم‌های مربوط به هر محتوایی که مشاهده می‌کنید را روان‌تر کنید. اطلاعات تصویر سریع‌تر به‌روزرسانی شده و در نتیجه، تاری صفحه هم کمتر خواهد شد. این امر در محتوای سریع‌تری مانند بازی‌های اکشن و سریع بیشتر به چشم می‌خورد. اگر تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌اید، حتی با اسکرول کردن در منوها هم چنین امری‌ برای‌تان ملموس خواهد شد.

غول فناوری آمریکایی نیز ضمن تأیید این مشکل ،به‌روزرسانی حل این مشکل را منتشر کرده و به کاربران اطمینان داده که این مشکل سخت‌افزاری نیست. اخه کی زدفولد فورو ول میکنه بیاد سراغ این یه پابچیو به زور ۶۰هرتز میده ولی زدفولد فور ۱۲۰هرتز واقعیه! گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. Apple Music مجموعه گسترده‌ای از موزیک‌های فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر آیفون خود را با ایرپادزهای اپل جفت کنید، شاهد شنیدنی‌ترین صدا در بین همه گوشی‌های موبایل می‌شوید. همانطور که A15 جزء قوی‌ترین‌ها بود و از پس تمامی بازی‌های سنگین گرافیکی به بهترین نحو برمی‌آمد، مسلماً تراشه A16 نیز از قدرتی برخوردارست که حداقل تا سال‌ها هیچ اپلیکیشن و یا بازی سنگینی قادر نباشد تا قدرت آن را به چالش بکشد. لازم به ذکر است که این میزان حافظه را نمی‌توان با مموری کارت افزایش داد زیرا در این محصول اپل اسلات قرار دادن کارت حافظه تعبیه نشده است.

  • اپل دوربین سلفی دوگانه را برای سری گوشی های آیفون 14 پرو مکس 256 در نظر گرفته است.
  • تراشه A16 Bionic در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسل‌ها جلوتر از رقبا است و تجربه‌های بی‌نظیری مانند جزیره دینامیک ، عمر باتری تمام روز را تامین می‌کند و قابلیت‌های عکاسی محاسباتی چشمگیری را ارائه می‌کند.
  • همچنان دو مدل نسخه استاندارد و دو مدل نسخه Pro برای امسال برنامه‌ریزی شده است و گویا تفاوت این مدل‌ها هم بیشتر از سال گذشته خواهند بود.
  • Fitness+ به طور کامل با برنامه Fitness همراه با iOS 16 ادغام می شود و در برگه وسط قرار دارد، جایی که کاربران می توانند انگیزه خود را برای بستن حلقه حرکت خود از طریق جوایز، اشتراک گذاری فعالیت و موارد دیگر حفظ کنند.

در قسمت جلو نیز این موبایل دارای دوربین 12 مگاپیکسلی + یک لنز SL سه بعدی به ترتیب برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است. طبق آنچه که از منابع موثق شنیده ایم، در این موبایل پرچمدار، دوربین سه گانه وبلاگ 9to5mac.ir 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین عکس های زندگی تان را بگیرید. قابلیت دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره، فوکوس خودکار باشد.