قیمت گوشی آیفون 11 اپل Apple iPhone 11 زومیت

در گوشی آیفون 11 پرومکس از پردازنده 6 هسته ای استفاده شده است که در آن 2 هسته 2.65 گیگاهرتز از نوع Lightninig و 4 هسته آن از نوع 1.8 گیگاهرتز از نوع Thunder می باشد. در آن از کارت گرافیک اختصاصی شرکت اپل استفاده شده است که 4 هسته ای می باشد. باتری آن از نوع Li-Ion 3969 mAh است که قابل جدا شدن نیست و برای تماس تصویری و Multimedia تا 20 ساعت و برای پخش موسیقی تا 80 ساعت دوام می آورد. این گوشی مطابق انتظارات با دوربین دوگانه و در رنگ بندی های بسیار جذاب و چشم نواز تولید شد. آیفون 11 با صفحه نمایش OLED و با اندازه ی 6.1 اینچ و تمام صفحه طراحی شده است.

اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در‌مدت زمان کمی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند. قیمت آیفون‌11 کارکرده که‌هم اکنون در سایت موبایل‌کده عرضه می‌شود به بهترین قیمت خود رسیده است. قیمت گوشی کارکرده آیفون 11 در کنار پشتیبانی نرم افزاری اپل از این گوشی آنرا به یک گزینه عالی حتی در این زمان بدل کرده است. به طور وبلاگ 9to5mac.ir کلی باتری های آیفون نسبت به سایر رقبای خود کمی دچار ضعف بودند اما اپل قصد دارد تا این نقص را در سری جدید محصولات خود برطرف کند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

یاران در شبکه های اجتماعی

حتی وزن و ابعاد هم‌در این دو گوشی مشابه هستند و فقط تعداد دوربین قاب پشتی است که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند. دوربین‌های گوشی روی یک مربع مات روی بدنه درخشان گوشی قرار گرفته‌اند (در گوشی‌های Pro، این وضعیت کاملاً برعکس است و مربع دوربین‌ها با رنگی درخشان روی سطحی مات بدنه گوشی جا خوش کرده است. قابلیت Night mode از ویژگی های چشم گیر گوشی آیفون 11 می باشد که می تواند در محیط های تاریک حداکثر نور را جذب کرده و تصاویری واضح را ثبت کند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

سیستم عامل گوشی‌های اپل iOS است که رقیب اندروید محصوب می‌شود و فضای کاربری متفاوتی دارد. اپل امسال ورژن 13 این سیستم عامل را معرفی کرده و در کنار گوشی‌های سال جدید خود، نسخه آپدیت مربوط به این سیستم عامل را برای گوشی‌های پیشین خود نیز منتشر کرده است. به صورت کلی ایفون 11 در این بخش اختلاف ناچیزی با گوشی‌های پرچمدار این خانواده نظیر آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max دارد و به صورت کلی نمرات قابل قبول را در تمامی بخش‌ها دریافت می‌کند. چیپست مهمترین قطعه‌ای است که در بخش پردازنده به آن توجه می‌شود، چیپست‌های کمپانی اپل تحت سری A معرفی می‌شوند و این برند هر ساله چیپست جدیدی را معرفی و در گوشی‌های خود بکار می‌گیرد. با توجه به نمودار‌های منتشر شده از مقایسه چیپست‌های سال 2019، حکایت از آن دارد که A13 Bionic چیزی از رقبا کم ندارد و در برخی موارد حتی برتری نیز دارد.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone 11 ZA) – مشکی – ظرفیت 128 گیگابایت – دو سیم

کیفیت دوربین سلفی TrueDepth ایفون 11 پرو، 12 مگاپیکسل می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سرعت 120 فریم در ثانیه در حالت اسلوموشن و یا 60 فریم در ثانیه در حالت 4K فیلمبرداری کنید. اپل با ارتقا دادن 11 پرو مکس، به یکی از معدود شکایاتی که به ایفون XS MAX می‌شد، پاسخ داد. بخاطر تراشه A13 و صفحه نمایش کارآمد تر و باتری بزرگتر، این گوشی یک ساعت بیشتر از ایکس اس مکس در تست باتری ما دوام آورد در حالی که در حال وبگردی با اینترنت 4G LTEو با روشنایی صفحه 150 nits بودیم. دوربین سه گانه آیفون پرو مکس، اپل رو به بهترین دوربین در گوشیا تبدیل کرده و خب اینو مدیون عکس برداری در حالت شب فوق العاده اش و پیشرفت در Smart HDR هستش. اگر شما از کاربران قدیمی اپل هستید که از نسخه‌های قبل‌تر آیفون استفاده می‌کنید و قصد خرید ایفون ۱۱ دارید، این مدل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. رم در نظر گرفته شده برای این گوشی 4 گیگابایت بوده و انواع حافظه 64 و 128 و 256 گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است.

  • اگرچه خودم با آیفون 11 پرو بخاطر کوچکتر بودن و خوشدست تر بودنش خیلی حال می‌کنم ولی پرومکس رو به خاطر صفحه نمایش بزرگ تر و طول عمر باتری بیشتر ترجیح می‌دم.
  • اپل این گوشی‌ها را در ماه سپتامبر معرفی کرده است و در‌مدت زمان کمی گوشی‌های جدید این برند راهی بازار ایران شده‌اند.
  • جالب است بدانید فناوری Dolby Digital Plus که پیشتر در تلوزیون ها بکار گرفته می شد، در این گوشی نیز دیده می شود و رزولوشن و کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش می دهد.
  • اما نمی‌توان از این حقیقت به‌سادگی گذشت که آیفون 11 ارزش خرید بالایی دارد حتی اگر به دنبال خرید آیفون‌11 کارکرده باشید.
  • آیفون 11 پرو مکس از نظر ظاهری شبیه ایفون XS MAX است و شکاف بالا که شامل دوربین و FACE ID می‌شه، همچنان وجود داره و دیگ باید بهش عادت کنیم.