قیمت گوشی آیفون 11 اپل Apple iPhone 11 زومیت

به علاوه از پردازنده گرافیکی Apple GPU بهره می برد که موجب شده است تا بار دیگر شرکت اپل در زمینه پردازش های گرافیکی گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. نمایشگر آیفون 11 از نوع Liquid Retina IPS LCD، با ابعاد 6.1 اینچ بوده که دارای رزولوشن 1792 × 828 است و طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده است که کمی از جذابیت آن کاسته است و همچنین دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است. حداکثر روشنایی این دستگاه می تواند به 625 نیت برسد که در استفاده زیر نور مستقیم خورشید کاملا مناسب است و همچنین می توان تعادل رنگ سفید را تنظیم کرد تا با رنگ نور محیط مطابقت داشته باشد. صفحه نمایش iPhone 11 دارای ویژگی Haptic Touch می باشد که جایگزین 3D Touch در گوشی های نسل قبل شده است.

در قسمت بالایی نمایشگر، شیشه ضد خش به کار رفته است که از آسیب محافظت می کند. قاب پشت و پنل جلو نیز از شیشه های بسیار محکم که پوشش oleophobic دارند و کمترین مقدار چربی را به خود جذب می کند، تشکیل شده اند و زیبایی ظاهری مضاعفی به آیفون 11 بخشیده است. قاب پشتی علاوه بر فلش LED چهارگانه Dual-Tone، محل قرار گیری دوربین اصلی دوگانه هم می باشد همچنین لوگوی اپل در وسط پنل پشت خودنمایی می کند.

  • به کمک این قابلیت می توان هنگام رانندگی یا در حال راه رفتن، تماس گرفت یا پیامک ارسال کرد.
  • به طور کلی عدم وجود لنز telephoto مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی‌کند و دوربین آیفون 11 تمامی انتظارات شما را از یک گوشی اپل برآورده می‌کند.
  • به طور کل، آیفون‌11 یک تلفن هوشمند قدرتمند، با کیفیت، زیبا و ویژه است که با قیمت بسیار عالی آماده عرضه شده است.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم.

همین باعث شده است که اپل تمام توان و منابع‌اش را برای بهبود عملکرد دوربین‌های سری گوشی‌های آیفون 11 به کار بگیرد. آیفون 11 پرو مکس اپل iPhone 11 Pro Max دارای اولین سیستم دوربین سه گانه است که دوربینها Wide, Ultra Wide و Telephoto نام دارد. این سیستم 9to5mac دوربین سه گانه فریم های بیشتر و تا 4 برابر زوم اپتیکال به شما می دهد. دوربین سلفی دستگاه هم از 7 به 12 مگاپیکسل ارتقاء پیدا کرده و علاوه بر عکاسی بسیار شفاف تر و با کیفیت تر؛ حالا میتونه با کیفیت 4K توی نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنه.

با عضویت در خبرنامه، از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید:

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سنسور بزرگ نور که در طراحی این دستگاه استفاده شده است امکان را به کاربران میدهد در نور شب بتوانند ویدئوهایی با کیفیت فوق العاده ضبط کنند و لذت ببرند. در این تاریخ برای خرید گوشی آکبند باید حدود 27 تا 28 میلیون هزینه بفرمایید. وقتی با دوربین در حالت استاندارد عکس برداری می‌کنید، دوربین عکس های زنده رو به شما پیش نمایش می‌دهد تا بتوانید بهترین عکس را بگیرید. دوربینآیفون هنچنین فیلم های4k با ظاهری زیبا و دامنه گسترده، تصویر پویا و تثبیت کننده فیلمبرداری، فیلم های فوق العاده ای را ثبت می‌کند. مثلا خودم به شخصه دوربین سه گانه پرومکس رو ترجیح می‌دم تاآیفون 11 که دوگانه است.

رنگ‌بندی آیفون 11

سنسورهای دوربین اصلی هر دو دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی بوده که هر کدام با پشتیبانی از قابلیت های متفاوتی که در همین مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد، باعث شده تا آیفون 11 از دوربین فوق العاده بهره مند شود. دوربین سلفی دوگانه این گوشی که شامل سنسور 12 مگاپیکسلی و همچنین ماژول ToF 3D می باشد نیز روی پنل جلویی قرار گرفته است. سیستم عامل این گوشی 13.0 iOS می باشد که قابلیت ارتقا تا 13.1 iOS را نیز دارد. پرچمدار جدید اپل به تراشه قدرتمند Apple A13 Bionic (7 nm+) با پردازنده 6 هسته ای مجهز شده است.

تجهیزات جانبی