قیمت گوشی آیفون 11 پرو مکس طلایی 256 گیگابایت اپل آی تی بازار

لنز 12 مگاپیکسلی شاید در ابتدا شما را به شک بیاندازد، اما این لنز با دیگر لنز‌های 12 مگاپیکسلی کاملاً متفاوت است. دیافراگم بزرگ‌تر و لنز باکیفیت‌تر قطعاً قدرت عکاسی این گوشی را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. A13 که قویترین تراشه استفاده شده در گوشی های هوشمند است با به حداقل رساندن وقفه و لگ در بازی ها، عملکردی صاف و روان را ایجاد می کند و در نتیجه حتی سخت ترین بازی ها نیز به صورت روان و بدون نقص اجرا می شوند. تراشه A13 همچنین با مدیریت هوشمند برنامه های گوشی آیفون 11 موجب افزایش شارژدهی باتری و طول عمر بیشتر آن نیز می شود که در نتیجه آن می توانید تمام روز را با گوشی خود سپری کنید. همچنین شما را قادر ساخته است که با حالت Ultra Wide چهار برابر دید وسیع تر و گسترده تری را برای ضبط فیلم داشته باشید. هنگامی که بخواهید از تعداد بالایی از افراد در یک قاب عکاسی کنید قطعا نیاز به فضای بسیار زیادی خواهید داشت تا بلکه تمامی افراد را در یک قاب برای عکسبرداری داشته باشید که در واقع این موضوع نمیتواند بسیار خوشایند باشد.

  • مقاومت بیشتر، پنل‌های شیشه‌ای محکم‌تر، باتری بزرگ‌تر، ارتقاء صدا و دوربین سلفی نیز همگی از جمله مواردی هستند که در این آیفون جدید به چشم می‌خورند.
  • ثبیت‌کننده تصویر، فیلم‌برداری 4K با ضبط 60 فریم بر ثانیه در همه دوربین‌ها ویژگی است که هر علاقه‌مند به فیلم‌برداری را به خوب جذب خواهد کرد.
  • ۳.زومیت فروشگاه نیست و تنها ارائه‌‌دهنده‌ی قیمت‌ محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی است از این رو هیچ مسئولیتی در قبال مغایرت قیمت‌‌ها و مشخصات فنی ندارد.
  • از آنجایی که ایفون ۱۱ از دوربین دوم برای کمک به جزئیات بیشتر نقشه عمق استفاده نمی‌کند، تفکیک سوژه در عکس‌های پرتره به خوبی انجام می‌شود، اما با این حال بی‌نقص هم نیست.
  • حالت شب ویژگی جدیدی است که به موبایل آیفون 11 اضافه شده است که به طور خودکار برای عکس های کم نور به کار گرفته می شود.

حالت پرتره از دوربین اصلی برای عکس‌ها استفاده می‌کند، در حالی که نقشه عمق به طور کامل توسط تراشه A13 Bionic اپل و NPU آن مدیریت می‌شود. وقتی در حالت پرتره هستید، می‌توانید بین جلوه‌های مختلف نور و قدرت تاری یکی را انتخاب کنید (پیش‌فرض f/2.4 است). موتور عصبی جدید در تراشه Apple A13 هم جداسازی سوژه و هم افکت‌های نور را کنترل می‌کند. اکنون می‌توانید قدرت نور شبیه‌سازی‌شده را تنظیم کنید و این کار رنگ پوست فرد و صافی آن را به همان روشی که در یک استودیو واقعی اتفاق می‌افتد، تغییر می‌دهد. از آنجایی که ایفون ۱۱ از دوربین دوم برای کمک به جزئیات بیشتر نقشه عمق استفاده نمی‌کند، تفکیک سوژه در عکس‌های پرتره به خوبی انجام می‌شود، اما با این حال بی‌نقص هم نیست. جزئیات و رنگ‌ها و همچنین بوکه خوب هستند، بنابراین اکثر افراد از این تصاویر راضی خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی گریین کالا

این یعنی پردازنده گوشی به کمک این لنز قدرتمند اومده و همه نیاز های شمارو برای ضبط انواع ویدئو و مکالمات تصویری رفع میکنه. دلایل قیمت بیشترایفون 11 پرو مکس عمر باتری بیشتر و صفحه نمایش شگرف6.5 اینچی هستش. آیفون 11 پرو مکس به شما امکان فیلمبرداری SLOW MOTIONتا حداکثر 120 فریم بر ثانیه را به شما می‌دهد که اپل ان را SOLFIES می‌نامد. اگر بین آیفون 11 پرو مکس و 11 شک دارید، پس متوجه تفاوت فاحش روشنایی خواهید شد. می‌توان گفت وقتی دو گوشی ایفون 11 پرو مکس وGalaxy note 10 plus رو کنار هم گذاشیم، صفحه نمایش 6.5 اینچی SUPER Retina XDR ایفون 11 پرو مکس بسایر بزرگتر از Galaxy Note 10 plus هستش.

بله درکل همه آیفون ها برای تصویر برداری و عکاسی کیفیت بسیار مناسبی دارند. در آخر با توجه به عکس هایی که گرفته شد، از رنگ آمیزی شکلات M&M گرفته تا رنگ قهوه ای کوکی، دوربین اپل به سادگی عکس های خوشمزه تری گرفت. اپل بالاخره fast charge رو در جعبه گوشی هاش گذاشت و شما می‌تونید تقریبا 50 درصد شارژ رو فقط در 30 دقیقه به دست بیارید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ظرفیت 128 گیگابایت مشکی تک سیم کارت و رجیستر شده

بله در حال حاضر جعبه دستگاه بزرگ هستش و به همراه شارژر و هندزفری ارائه میشه. نسخه های آکبند موجود SmallBox هستن یعنی فاقد آداپتور و هندزفری ولی 9to5mac نسخه موجود در سایت BigBox هست. منتظر پاسخ باشید، به دلیل تعداد بالای پیام ها و جلوگیری از افت کیفیت پاسخ دهی کمی تاخیر در پاسخ دهی هست.

گوشی سونی Xperia SL | حافظه 32 رم 1 گیگابایت (اصلی)