قیمت گوشی سامسونگ دوشنبه 17 بهمن ماه 1401 قیمت گوشی سامسونگ چند شد؟ | 9to5mac Farsi

تلفن‌های هم فورجی در چند سال اخیر صنعت گوشی‌های هوشمند را به‌طور گسترده‌ای در اختیار گرفته‌اند. با توجه به مزایایی که موبایل های 4G LTE نسبت به همتایان 2G یا 3G دارند، همه در جستجوی خرید بهترین تلفن همراه فورجی هستند که متناسب با نیازهایشان باشد. در فروشگاه اینترنتی دارسو می توانید انواع گوشی هوشمند 5G را خرید کنید. خرید گوشی هوشمند 5G سبب اتصال شما با بالاترین سرعت به شبکه اینترنت می شود. با اوج گرفتن سری A و افزایش امکانات و طبیعتا قیمت موبایل سامسونگ در این سری، شرکت کره‌ای برای پاسخ به نیاز بازارهایی همچون هند به گوشی میان رده، سری M را معرفی کرد.

  • گلکسی A73 نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد.
  • شیائومی از آن دسته برندهایی است که با سیاست ارائه قابلیت های عالی در کنار قیمت مناسب توانسته سهم خوبی از فروش بازار موبایل را در دست بگیرد.
  • بهترین گوشی های سامسونگ از لحاظ کیفیت را معمولا در سری اس، سری نوت و سری زد می‌توان جستجو کرد.
  • شما می‌توانید ساعت و محل تحویل را نیز انتخاب کرده و البته از قابلیت‌های ضمانت و حتی مرجوع‌کردن کالا استفاده کنید.
  • همچنین تعیین کنید که چه میزان ظرفیت رم و حافظه ذخیره سازی کار شما را راه می اندازد.یک نمایندگی معتبر فروش گوشی را انتخاب کنید.
  • باتوجه‌به زیادشدن مشغله‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خرید آنلاین، این نوع خرید در بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده و همچنین نسبت به گذشته اطمینان بیشتری به خرید آنلاین دارند.
تقاضا برای خرید گوشی ارزان کم نیست؛ چرا که هنوز هم با وجود تمام گوشی‌های جذاب پرچمدار، عده زیادی به قیمت موبایل توجه بیشتری می‌کنند و خرید گوشی ارزان را ترجیح می‌دهند. شرکت‌های سازنده هم برای تصاحب این بخش بازار مدل‌هایی را روانه بازار می‌کنند که مشخصات بسیار خوبی داشته باشند، اما اکثر این گوشی‌ها برای کارهای متداول بوده و نباید زیاد از آنها انتظار داشت. همچنین اگر ارزان ترین گوشی را می‌خواهید کلاس دیگری هم وجود دارد که اقتصادی‌های این بازار شلوغ را در برمی‌گیرند و برای اشخاصی ساخته می‌شوند که توقع چندانی از گوشی ندارند و نیاز آنها به برقراری تماس، ارسال پیام و سرزدن به شبکه‌های اجتماعی محدود می‌شود. اگر یک موبایل تمام عیار را جست‌و‌جو می‌کنید بهترست که عنوان ارزانترین قیمت گوشی را فراموش کرده و آپشن‌های خود را در کلاس‌های بالا‌تر جست‌و‌جو کنید. گوشی‌های رجیستر نشده به صورت پیش‌فرض امکان استفاده از شبکه مخابراتی کشور را ندارند ولی در شرایط خاص با پرداخت هزینه گمرک و دیگر موارد امکان استفاده از محصول وجود خواهد داشت. هر دو نوع محصول رجیستر شده و نشده در لیست فروشندگان به چشم می‌خورد با این حال توصیه می‌کنیم تا حدا امکان برای جلوگیری از هرگونه مشکل، محصول رجیستر شده خریداری کنید.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ

قیمت گوشی امروز چند است؟ به دنبال قیمت روز موبایل موردنظرتان هستید؟‌ اگر محصولی در بازار کشورمان موجود باشد می‌توانید پایین‌ ترین قیمت روز گوشی را در این بخش پیدا کنید. برای گوشی های موبایل جدیدی که هنوز وارد کشورمان نیز نشده‌اند، قیمت بر حسب یورو و دلار برای تخمین بهتر ذکر شده است. در کنار ارزانترین قیمت، می‌توانید مقایسه قیمت گوشی موردنظرتان را با مدل‌های مشابه و در فروشگاه‌های مختلفی که این گوشی را در بازار ایران ارائه می‌دهند، انجام دهید. قیمت گوشی روز به روز در حال تغییر است پس با دقت بهترین زمان خرید را با توجه به فاکتورهای ذکر شده، انتخاب کنید. چه به دنبال جدیدترین مدل با مشخصات بالا و چه گوشی با قیمت مناسب باشید، گوشی سامسونگ متناسب با نیازها و بودجه همه وجود دارد. در طول سال ها، سامسونگ گوشی های هوشمند مختلفی را با قیمت های مختلف طراحی های شیک و ویژگی های باکیفیت روانه بازار کرده است.

قیمت گوشی آیفون

برای مشاهده قیمت گوشی انواع برند ها به فروشگاه آنلاین دارسو مراجعه کنید. یکی از نقاط قوت منابع و فروشگاهای آنلاین کالایی مثل موبایل اینست که آن‌ها هماهنگ با بازار، لحظه‌ای لیست قیمت گوشی خود را به روز می‌کنند و همواره دقیق‌ترین قیمت‌ها را دارند. دومین دلیل برای استفاده از لیست قیمت آنلاین گوشی قبل از خرید این است که می‌توانید مشخصات هر مدل را ببینید و یا قیمت انواع گوشی در منابع مختلف را بررسی کنید، سپس بهترین تصمیم را بگیرید. امروزه به لطف اینترنت برای خرید گوشی نیازی به اتلاف وقت در بازارهای فیزیکی هم نخواهید داشت و چک کردن قیمت آنلاین گوشی در سایت‌های معتبر به شما کمک خواهد کرد. به علاوه یکی دیگر از امتیازات چک کردن قیمت آنلاین گوشی این است که می‌توانید در کمترین زمان ممکن قیمت انواع گوشی را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کرده و بهترین قیمت روز گوشی را در نظر بگیرید. همان طور که می‌دانید، قیمت انواع گوشی ‌بسته به قابلیت‌های آنها فرق می‌کند.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G52 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

این گوشی سبب شد که سامسونگ به راحتی، رقبای دیگر را در بازار گوشی‌های هوشمند، کنار بزند. در اواخر سال ۲۰۱۱، گوشی سامسونگ تقریبا ۲۴ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند را به خودش اختصاص داد و سهم گوشی‌های آیفون، ۱۵٪ از این بازار بود. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری گوشی سامسونگ را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … این شرکت، سالانه ده‌ها گوشی وارد بازار می‌کند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشی‌های سامسونگ است.

http://1gamer.ir

همه این کارها را بدون نگرانی در مورد صف های طولانی در فروشگاه حضوری فروشگاه دارسو که در مجتمع تجاری چارسو واقع است، انجام دهید. کارکنان فروشگاه آنلاین دارسو از جدیدترین محصولات مطلع می شوند و اطلاعات بی طرفانه و آگاهانه ای را در مورد هر چیزی که می خواهید در اختیار شما قرار می دهند. قیمت گذاری اصولی در مجله خبری محصولات اپل فروشگاه اینترنتی دارسو به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود حدس بزنید چقدر می توانید برای محصولی که مدنظرتان است، پرداخت کنید. سیاست قیمت گذاری در فروشگاه اینترنتی دارسو همواره بطور شفاف است به همین دلیل می توانید انواع گوشی هوشمند با قیمت مقرون به صرفه را در فروشگاه اینترنتی دارسو پیدا کنید.