قیمت گوشی سامسونگ + مشخصات فنی 9to5mac Farsi

حافظه جانبی این گوشی در نسخه پایه 256 گیگابایت با رم 8GB و در بهترین نسخه 512GB با رم 12GB است که بیشک جزو بهترینهای دنیا قرار میگیرد. با وجود اینکه این تلفن اندرویدی در جمع میان ردهها قرار میگیرد اما حتی گاها برای حرفهایها نیز میتواند محصولی کاربردی باشد. اما شومپیتر، با ارائۀ نظریۀ تخریبِ خلاق، با این بخش از نظرات مارکس به مخالفت پرداخت: اگر بازارها با گذشت زمان یکدست میشدند، ممکن بود این گفتۀ مارکس کاملاً درست باشد، اما از قرار معلوم در واقعیت اینطور نیست. سامسونگ به فرمول خوبی برای مدیریت رفرش ریت موبایلهایش رسیده است که به کاربر اجازه میدهد با حداقل افزایش مصرف به حداکثر کیفیت برسند. تبلیغات گوشی سامسونگ از تلویزیون گرفته تا زمینهای ورزشی مدام در برابر چشممان خودنمایی میکند.

حسگرهای اولتراسونیک سرعت و دقت بسیار بالایی دارند اما به همان نسبت قیمت خیلی بالایی هم دارند. علاوه بر اینها ضد آب نیست و روی آن محافظ اضافی عرضه نشده است پس اگر میخواهید تا سه سال دیگر که سامسونگ از این موبایل پشتیبانی میکند از آن استفاده کنید باید خیلی با دقت بیشتری از آن محافظت کنید. این شرکت با فروش 119 میلیون تلفن هوشمند در سال 2018 بر صنعت گوشیهای هوشمند تسلط یافته است. ایران در مجموع بیش از ۲۲۰ پتنت مرتبط با فناوری نانو تا سال ۲۰۱۸ در دفاتر ثبت پتنت اروپا و آمریکا ثبت کردهاست که این مقدار حدود یک سوم از کل پتنتهای ایران در حوزههای مختلف میشود. یا آنها که کمی جوانترند ممکن است صدای غِژغِژ مودمهای دایلآپ یا صدای جویدهشدن یک فلاپیدیسک در درایوِ مربوط را یادشان بیاید. به هر حال ما هم قصد نداریم موبایل خود را داخل استخر بیندازیم یا بیدلیل در معرض آب قرار دهیم اما خوب بود که اگر به طور ناخواسته آبی روی موبایل ما پاشید آسیب کمتری ببیند یا اصلا آسیبی نبیند. از سوی دیگر در صنعت مد، با در نظر گرفتن این واقعیت که جهان در حال حاضر 80% از جنگلهای خود را از دست داده است و در 30 سال آینده یک پنجم از همه گونههای زنده امروزی منقرض خواهند شد.

بنابراین اگر به دنبال گوشی با قیمت زیر 5 میلیون تومان هستید، توصیه میکنیم این مدل گوشی هواوی را مد نظر قرار دهید. عکسایی که با دوربین می 11 اولترا گرفتم، خیلی واضح بودن و جزئیات خیلی زیادی رو نشون میدادن. حال ترکیب این فناوری با نسخه بهینه شده لرزشگیر AIS Pro ِمبتنی بر هوش مصنوعی و عملکرد ویژهای که خصوصاً در شرایط نور کم و جلوگیری از ایجاد تاری به همراه دارد، پدید آورنده جزئیات بالا حین فیلمبرداری یا گرفتن عکس در هنگام حرکت است. پیشرفت بخش موبایل شرکت هواوی به قدری زیاد بوده است که در حال حاضر پرچمداران هواوی جزو بهترین گوشیهای ساخته شده در بازار بهویژه در بخش موبایل هستند. گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند. این سری جزء پیشرفتهترین گوشیهای جهان میباشد، که از نظر قیمتی با آیفون در رقابت هستند. قیمت گوشی سامسونگ سری Z بسیار بالا میباشد، به همین دلیل علیرغم تکنولوژی خیرهکننده هنوز جزء پر فروشترینهای سامسونگ قرار نگرفته.

همواره گوشیهای هوشمند سامسونگ توانستهاند در زمینه صفحهنمایش عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را بهنمایش بگذارند. ملل دیگر ممکن است در صنعتی خاص برتر باشند، اما هیچ کشوری در این زمینه به وسعت و عمق ایالات متحده نمیرسد. در هر تاییدیه ذکر شده است که تا چه عمق و چه مدتی آسیب نمیرسد اما حتی این قول هم ممکن است نقض شود. قاب پشتی و فریم دور بدنه ٬٬ پلاستیکی هستند اما یک تفاوت مثبت قابل ذکر وجود دارد؛ قاب ٬٬ گلاستیکی است. این انجمن گفته این مساله هم در وبسایت شیائومی آمده و هم هنگام روشن کردن و فعالسازی اولیه گوشیهای شیائومی ذکر شده است. برای اطلاع از قیمت روز موبایل، کافیست وبسایت یا شبکههای اجتماعی تکنولایف را دنبال کنید تا از قیمت گوشی مطلع شوید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. برای کار، تصویربرداری و عکاسی، فعالیت در شبکههای اجتماعی و سهولت در انجام کسب و کار اینترنتی تنها به یک گوشی اندروید یا بر پایه IOS نیاز داریم. برای پخش صدا تنها یک اسپیکر در زیر گوشی و در کنار درگاه شارژ و میکروفون قرار دارد.

محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوبترین برندهای بازار ایران شناخته میشوند، البته قیمت گوشی های سامسونگ در مقایسه با رقبای چینی کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات و قابل اطمینان بودن برند سامسونگ، موجب شده است که خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. این حسگرها سرعت مناسبی ندارند، ممکن است تعداد دفعات زیادی به کاربر اعلام خطا کنند و در نور زیاد عملکرد آنها مختل میشود. حال اگر این قابلیت در آن مختل شود، نه میتوانید از اینترنت گوشی خود استفاده کنید و نه امکان ارسال پیامک و مکالمه را خواهید داشت. دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسل و پشتیبانی از شبکه اینترنت 4 و 5G انتخابی خوب و مقرون بصرفه بنظر میرسد. آنها کیفیت صدای خوب، دوربین مناسب با حداقل ۱۶ مگاپیکسل و سرعت اینترنت ۵G را به شما می دهند. این گوشی به 4 دوربین 48، 2، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده و امکان فیلمبرداری 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه را به همراه دارد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که سایز صفحه نمایش گوشی جدید مقداری نسبت به گذشته بزرگ تر شده است، گلکسی زد فولد ۴ از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و دوربین های جانبی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است. بدون شک در جایگاه یک گوشی میانرده، حضور چنین سنسور دوربین قدرتمندی، توقعات شما را برآورده میکند. یکی از معایب آن این است که پشتیبانی شرکت سازنده از محصولات قبلی زود تمام میشود و بعد از چند سال موبایل شما آپدیتهای نرم افزاری جدید را دریافت نمیکند. آخرین محصولی که امروز رونمایی شد گلکسی زد فولد ۴ بود که در ظاهر تقریبا شباهت زیادی به مدل قبلی داشت. تلفن گواهینامه IP67 رو داره که نشون میده تلفن تقریبا بصورت کامل در برابر نفوذ آب مقاومه اما %100 ضدآب نیست. مدلهای گلکسی سری A که در جمع پایین ردهها و میان ردهها قرار میگیرند انتخابی ایدآل برای افرادی هستند که قصد صرف هزینه بالا ندارند اما امکانات معقول و تقریبا بروز را از تلفن همراه خود میخواهند.

موبایل a22 سامسونگ از فناوری فست شارژ (شارژ سریع) استفاده میکند که ۷-۸ سال پیش ساخته و نام گذاری شده است. پیش از این بخشی با عنوان قیمت گذاری سیم کارت ایجاد شده بود و حالا امکان جدید مای رند که یک امکان منحصر به فرد، جدید و بسیار کار آمد است یعنی قیمت گذاری گوشی تلفن همراه راه اندازی گردید. با بهرهمندی تلفنهای همراه از فناوری هوشمند ما از تلفن همراه خود بیش از یک وسیله برقراری تماس انتظار داریم. امروزه تلفنهای هوشمند، رسانههای اجتماعی و اپلیکیشنهای گفتگوی مجازی با سرعت بسیار زیاد در دسترس ما هستند و برقراری ارتباط را بسیار سادهتر کردهاند. امروزه، تلفنها در ساختهای مختلف مانند شیشه، فلز و پلاستیک در دسترس هستند. نکته منفی درمورد گوشی Mix Fold 2 این است که فقط در چین در دسترس خواهد بود و بعید به نظر میرسد که وارد بازارهای جهانی شود.

اگر اپل هنوز هم مشغول تولید این مدل آیفون بود در واقع داشت یک محصول عقب مانده به درد نخور تولید میکرد. در نتیجه در a22 با یک تجربه خوب و سریع احراز هویت روبرو هستیم. در نتیجه با توجه آسیبپذیر بودن صفحه نمایش که در بالا به آن اشاره شد و همچنین پلاستیکی بودن بدنه دستگاه که آن هم به معنی مقاومت ضعیف در مقابل خط و خش است، باید فراموش نکنید که از همان ابتدای خرید ٬٬ یک گلس و یک قاب محافظ هم برای آن استفاده کنید. از معایب دیگر a22 ارتفاع زیاد دکمههای ولوم آن است و در نتیجه هنگام کار با یک دست تغییر دادن صدای دستگاه میتواند دشوار یا ناممکن باشد. با این حال باید توجه داشته باشیم این سری از گوشیها بیشتر مناسب افرادیست که نیاز به طراحی یا یادداشتبرداریهای مدام با گوشیشان دارند. اما در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی و افزایش چشمگیر قیمت این کالای دیجیتال، روال کمی تغییر کرده است. ین صفحهنمایش توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که بدون شک با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده و در جایگاه یک گوشی هوشمند میانرده، این صفحهنمایش عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی ارائه میکند.

این میتوانست یک ویژگی خوب باشد اگر هیچ کدام از آنها دور از دسترس نبودند اما حالا که اینطور هست شاید بهتر بود دکمههای ولوم و دکمه پاور را در دو جهت متفاوت قرار دهند. در واقع هر سه دکمه افزایش ولوم، کاهش ولوم و پاور در یک جهت دستگاه قرار گرفتهاند. اما در واقع چیزی که اتفاق افتاده است، استفاده از یک سنسور خازنی روی دکمه پاور این دستگاه است. در برخی موارد حتی خرابیهای شدیدتری هم در دستگاهها مشاهده شده است که خلاف قول شرکت است اما اتفاق میافتد. یک نکته نه چندان مهم اما قابل اشاره این است که در جعبه a22 خبری از یک قاب ژلهای و محافظ نیست و همچنین در کارخانه یک محافظ صفحه اضافه روی این دستگاه اعمال نشده است؛ بر خلاف اتفاقی که در دستگاههای میان رده روند معمولی است و کاربر انتظار آن را دارد. در واقع تمام وسایل الکترونیکی در قالب یک گوشی در جیب همراه ماست.

اگر پایین بودن قیمت گوشی سامسونگ را ملاک انتخاب قرار دهیم، با توجه به تکنولوژیهای به کار رفته در سری A، این گوشیها میتوانند بهترین انتخاب خریدار باشند؛ به ویژه مدلهای جدید این سری که جزء بهترینهای بازار هستند. در واقع اگر بخواهیم نگاهی به موبایلهایی با چیپست پردازشی کم توان Dimensity 700 و ظرفیت باتری حدود ۰۵,۰۰ mAh بیندازیم متوجه میشویم که ٬٬ در ته این لیست قرار دارد. ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلیآمپر ساعت است که در نوع خود باتری قدرتمندی است. که نشان دهنده ظرفیت مناسب این گوشی میانرده است. قدرتی که خود را در این گزاره نشان میدهد؛ این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است.

امروزه این نوع محافظ صفحه در همه موبایلها بسیار متداول است اما در a22 اینطور نیست و در عوض از یک محافظ بی نام و نشان با مقاومت نه چندان بالا استفاده شده است. اگر نرخ نوسازی را کلا روی ۶۰ هرتز تنظیم کنیم a22 در تست مقاومت به ۱۱۹ ساعت و در تست وبگردی به نزدیک ۱۷ ساعت میرسد. در واقع در تست مقاومت که شامل اعمال مختلفی مثل یک ساعت مشاهده فیلم است، مشاهده فیلم با ۶۰ هرتز و بقیه کارها با ۹۰ هرتز انجام شد. زمان انتخاب و خرید تلفن همراه حتما یکی از فاکتورهای خرید برای افراد این است که بنابر نیاز و انتظار خود از یک تلفن همراه بهترین برند تلفن همراه را انتخاب کنند.

هر یک از مدلهای موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیتها طراحی و ساخته شدهاند. قابلیتهای موجود در مدلهای جدید این سری، مانند Galaxy S21 گوی سبقت را از رقیب تاریخیاش گرفته. یعنی شما پول پلاستیک را میدهید اما موبایل شما به نظر شیشهای (Glass) میآید که خیلی شیکتر و مرغوبتر است. بر خلاف برخی برندها که با اولین شکست، ناامید شده و چرخه تولید را متوقف می نمایند،samsung در تلاش بود مسرانه ، اولین موبایل خود را روانه بازار نماید. علاوه بر ساعت هوشمند، بسیاری از ابزار های پوشیدنی با فناوری وجود دارند که قادر به انجام هر کاری هستند، مانند ارائه اطلاعات مربوط به آسیب دیدگی، سلامتی، ایمنی، ابزار تمدد اعصاب و بسیاری موارد دیگر. شرکتهای متفاوتی مانند انویدیا، مایکروسافت، Gaikai و OnLive در زمینه ارائه سرویسهای پخش آنلاین بازی فعالیت میکنند. یکی از مهمترین فناوریهای ارائه شده توسط این نام، گیربکس اتوماتیک است که Hydra-Matic نام داشت.

در میان مدلهای مختلف گوشیهای سامسونگ، سری گلکسی و نوت این برند بیش از همه مورد توجه قرار دارد. تراشه استفاده شده توی این مدل، اسنپدراگون 695 هست که عملکرد خوبی داره و میتونه از پس اجرای برنامه و بازیهای مختلف بربیاد. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازندهی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. گوشی های ردمی اغلب کیفیت ساخت و مشخصات فنی پایینتری را نسبت به گوشیهای می دارند و در ردهی موبایلهای میانرده به پایین هستند، ولی با توجه به قیمت مناسبی که دارند در بین کاربران بسیار محبوب هستند و به آنها این امکان را میدهند که با کمترین هزینه بتوانند یک موبایل بهروز و مناسب را داشته باشند. سنسور دوربین فوق عریض با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۲۳ درجهای امکان ثبت تصاویر جذاب با زاویه دید گسترده را برای شما فراهم کرده است. زمانی که سامسونگ با تکنولوژی صفحهی افقی تاشواش چشم جهان را خیره کرد. قاب گلاستیکی و فریم مات ویژگیهایی نیستند که در یک موبایل میان رده رو به پایین زیاد به چشم بخورند.

خود ما انسانها بودیم که تکنولوژی را پایه نهادیم و آن را روز به روز سایت 9to5mac گسترش میدهیم. در نور روز با استفاده از این سنسور، خروجی تصاویر بسیار جذاب با کنتراست خوب، داینامیک رنج جذاب و جزئیات دقیق را شاهد خواهید بود. عمر باتری در این گوشی مناسب است هرچند که بهترین عملکرد باتری را شاهد نیستیم. در واقع اگر همه مواد و سیستمها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنشها سریعتر و بهینهتر صورت میگیرد و توسعه پایدار پیش گرفته میشود. این اصطلاح بر مجموعه دانش قابل دسترس برای ساختن ملزومات و مصنوعات از هر نوع، برای پرداختن به حرفهها و مهارتهای دستی و برای استخراج یا جمع آوری انواع مواد دلالت دارد.

به همین دلیل است که روی نمایشگر دستگاه از یک محافظ شیشهای صفحه مثل Gorilla Glass استفاده میشود. چندین سال است که در محصولات سامسونگ از همین آداپتور استفاده میشود اما حداقل توان آن در خیلی از مدلها بیشتر از ۱۵ وات است و ورودی سیم آن تبدیل به type-c شده است که سریعتر است. آداپتور ۱۵ واتی و سیم شارژر type-c به type-a. حکایت فست شارژ ۱۵ واتی سامسونگ هم همین است. اما اگر طرفدار پرچمداران سامسونگ هستید می توانید از میان گوشی های سری S یکی را انتخاب کنید. شما می توانید انواع تلفن همراه سامسونگ در ردههای پایین تا بالا را در فروشگاه اینترنتی آلین لند مشاهده، انتخاب و خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد گوشی های شیائومی می توانید به سایت دیدنگار مراجعه کنید. حتی باتری غولآسایی مثل باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده در M51 هم برای شارژ کامل به زمانی کمتر از دو ساعت نیاز دارد. اما جدیدترین مدلهای سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی A۷۱ و گلکسی A۵۲ هستند که نرخ مناسبی دارند. جدیدترین موبایل شیائومی در این سری، می نوت ۱۰ پرو (Mi Note 10 Pro) است که کیفیت ساخت بالایی دارد و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار میدهد.