قیمت گوشی شیائومی خرید بهترین گوشی های ‎‌شیائومی 18 بهمن فونر | 9to5mac Farsi

برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. آقایان لی جون و لین بین به همراه ۶ تن دیگر شرکتی را تأسیس کردند که تنها چند سال برای رشد و رقابت با برندهای مطرح زمان لازم داشت. با مشاهده عکس مجله خبری محصولات اپل که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

اکثر گوشی‌‌های شیائومی Mi 11 دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام هستند که پردازنده‌ی پرچمدار سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. البته تمامی این گوشی‌های خانواده‌ی Mi دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G هستند. رده‌ی Mi گوشی‌های شیائومی منبع اصلی درآمدزایی این غول فناوری چینی است. هر سال یک شماره‌ی جدید از این رده وارد بازار می‌شود و جدیدترین آن‌ها، Mi 11 است.

  • شرکت شیائومی با زیرمجموعه‌های بزرگی که دارد هرکدام از آن‌ها در تولید و طراحی محصول جدید کمک می‌کنند و یا خود شرکت شیائومی به ساخت و طراحی یک مدل جدید می‌پردازند اگرچه هرکدام از این محصولات بانام شرکت شیائومی به فروش می‌رسد.
  • رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است.
  • این کار سبب شد که شیائومی بدون پیچیده‌تر کردن دسته‌بندی محصولاتش، گوشی‌های متنوع‌تری تولید کند.

این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد. قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند.

یکی از مواردی که شیائومی در نظر داشته، تولید موبایل برای سلیقه و بودجه‌های متفاوت هست. درنتیجه با هر بودجه‌ای که درنظر دارین، پیشنهاد می‌کنم لیست قیمت گوشی شیائومی رو بررسی کنین و درنهایت تصمیم به خرید بگیرین. اگه قصد خرید موبایل شیائومی رو دارین، با چک کردن روزانه سایت ایسل می‌تونین قیمت گوشی‌های شیائومی امروز رو با روزهای قبل مقایسه کنین و از تخفیف‌های احتمالی باخبر بشین.

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

Xiaomi Redmi Note 8 pro 6/128GB Mobile Phone

قطعا در نگاه اول، لوگوی شیائومی کمی ساده به نظر می‌رسد اما در حقیقت این طور نیست! کمپانی شیائومی اعلام کرده که mi، مخفف عبارت Mobile Internet و یا Mission Impossible (مأموریت غیرممکن) است چرا که این کمپانی در طول سال‌ها فعالیت خود، با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو شده است. یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد لوگوی شیائومی، آن است که با چرخش 180 درجه‌ای، تبدیل به یک حرف چینی می‌شود و معنای قلب می‌دهد. شیائومی در راه تبدیل شدن به یک برند اصلی در اروپا است که بخشی از آن به دلیل استراتژی قیمت گذاری تهاجمی خود است. مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد. احتمال این وجود دارد که شیائومی در آینده نزدیک جایگاه بیشتری در بازار اروپا پیدا کند و در نتیجه به رقیب واقعی سامسونگ، هواوی و اپل تبدیل شود.

به جرأت می‌توان شیائومی را یکی از بهترین شرکت‌های جهان از نظر شارژ سریع دانست و این برتری به وضوح در گوشی‌های این برند قابل مشاهده است. اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ شارژ سریع 25 واتی دارند و پرچمداران جدید این سازنده به فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز شده‌اند. شرکتی مانند اپل نیز برای ایفون‌های خود شارژ سریع 20 تا 30 واتی را در نظر گرفته و این در حالیست که شیائومی برای گوشی‌های اقتصادی خود هم از شارژ سریع 33 واتی استفاده می‌کند. منتهی به دلیل نوسانات بازار قیمت گوشی شیائومی امروز با روزهای گذشته متفاوته و به همین دلیل اگه قصد خرید دارین باید همیشه قیمت‌ها رو چک کنین. به همین دلیل انواع سری‌های گوشی شیائومی ایجاد شده و توسعه پیدا کردن تا اگه قصد خرید آنلاین گوشی شیائومی رو دارین، بهتره به‌ صورت مختصر با هر کدوم از اون‌ها آشنا بشین و بعد با توجه به نیاز و بودجه‌تون، مناسب‌ترین مدل رو انتخاب کنین. در بعضی کشور‌های آسیایی مثل هند و چین گوشی xiaomi طرفدارهای زیادی داره؛ طوری که برند شناخته شده‌ای مثل سامسونگ هم توان رقابت با قیمت موبایل شیائومی رو نداره.

Mi mix4 آخرین سری از شیائومی

همچنین، در حالی که قیمت محصولات شیائومی ممکن است از فناوری به ویژگی دیگر متفاوت باشد، ما در تلاش هستیم تا کاتالوگ گسترده ای از محصولات شیائومی را با بهترین قیمت ها برای هر بودجه ارائه کنیم. به هر حال، هدف اصلی دارسو تبدیل تک تک رویاهای مشتریان از خریدی راحت به واقعیت است. سری T از گوشی‌ های شیائومی مختص به محصولات قاتل‌ پرچمدار است، گوشی‌هایی که با قیمتی کمتر از پرچمدار امکاناتی در حد و اندازه آن‌ها دارند.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128GB Mobile Phone

از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. شیائومی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری به شمار می‌آید که کار خود را با عرضه‌ی گوشی شیائومی Mi آغاز کرد بعدها با تولید لپ تاپ شیائومی و تلویزیون شیائومی فعالیت خود را گسترش داد. در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند. Lei Jun، مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده که حاشیه سود این کمپانی از فروش محصولات خود از جمله گوشی هوشمند، تنها 5 درصد است. این رویکرد شیائومی، درست برعکس رقبایی است که قیمت محصولات خود را همواره افزایش می‌دهند.

http://1gamer.ir