قیمت گوشی موبایل تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

دریافت قیمت گوشی شیائومی ممکن است یک پروسه سخت برای شما باشد چرا که محصولات شرکت شیائومی در دو نسخه چین و گلوبال عرضه شده اند، اما شما خیالتان راحت است، چون در فروشگاه اینترنتی دارسو، نسخه گلوبال گوشی های شیائومی عرضه می شود. خرید نسخه گلوبال گوشی شیائومی یا گوشی ردمی آنچه هست که شما به آن نیاز دارید. گوشی شیائومی با نسخه گلوبال از تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شیائومی بهره مند است. با این که خرید آنلاین گوشی چند وقتیه که تو ایران داره مرسوم میشه اما هنوز سهم فروش مغازه ها خیلی خیلی بیشتر از سهم فروش آنلاین گوشی موبایل از طریق فروشگاه های اینترنتی یا پیج های اینستاگرام فروش موبایله. البته که خیلی از افراد، نقد و بررسی گوشی رو به صورت آنلاین میبینن (پرچم موبونیوز بالاست تو این زمینه!) و با چک کردن قیمت روز گوشی، از مغازه یا پاساژهای موبایل به صورت حضوری گوشی رو خریداری میکنن.

  • شما می توانید بر اساس نیاز خود، موبایل اپل مورد نظر خود را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دارسو خریداری کنید.
  • موبایل یک ابزار ارتباطی برای برقراری ارتباط با دیگران با استفاده از رسانه‌های اجتماعی است.
  • با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید.
  • قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.
  • اگر آیفون را در نظر نگیریم، دیگر رقیب بزرگ سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، شرکت LG است.

عملا گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip اولین گوشی سری Z خانواده‌ی گلکسی بود اما گوشی گلکسی فولد به عنوان نیای تمام گوشی‌های گلکسی Z شناخته می‌شود. برند مطرح سامسونگ در ایران واردکنندگان رسمی متعدد و فعالی دارد که معمولا با فاصله‌ی کمی پس از عرضه‌ی جهانی گوشی های جدید سامسونگ، در کشورمان قابل خرید می‌شوند. چنان‌چه هنگام خرید گوشی های سامسونگ، نسخه‌ی دارای گارانتی را تهیه کنید می‌توانید از مواردی مانند اصل بودن گوشی و رجیسترشده بودن آن مطمئن باشید.

Redmi K50 Gaming / Poco F4 GT – بازی در سطحی بالاتردر جست‌وجو برای یافتن اولین نشانه‌های یک گوشی مخصوص بازی یا گیمینگ فون که به‌صورت ویژه با امکانات … آیا شما از آن دسته کاربرانی هستید که احتمالاً چندین برنامه را به طور همزمان باز می‌کنند؟ مصرف‌کننده شدید برنامه‌های پخش ویدیو یا بازی‌ها هستید؟ اگر جزو این دسته از کاربران هستید، پس بهتر است به سراغ گوشی هایی با باتری بادوام بروید. موبایل به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی با برنامه‌های تقویم متنوع، یادآوری قرارهای مهم، الویت‌بندی کارها و اشتراک برنامه با دوستان و همکاران استفاده می‌شود. با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد.

http://1gamer.ir

جدیدترین گوشی شیائومی، گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra است که اگر به مشخصات فنی آن نگاهی بیندازید متوجه خاص بودن آن خواهید شد، یکی از این ویژگی‌ها وجود نمایشگر کوچک در برآمدگی دوربین پشت است که تابه‌حال در هیچ تلفن همراه هوشمندی شاهد آن نبودیم. شما می‌توانید لیست به روز قیمت گوشی‌ های این برند را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. شما می توانید بر اساس نیاز خود، موبایل اپل مورد نظر خود را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دارسو خریداری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد. در دهه‌ای که گذشت، نمی‌توانید سالی را بیابید که در آن، سری گلکسی اس سامسونگ، حداقل یک نامزد در میان نامزدهای گوشی اندرویدی برتر سال نداشته بوده باشد. به علاوه، گوشی‌های این سری سامسونگ، معمولا همه‌ساله از پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12/512GB Mobile Phone

آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند. این گوشی‌ها برای دانش‌آموزان یا کسانی که مدام در سفر هستند و نمی‌خواند در صورت آسیب دیدن یا گم کردن گوشی خود، ضرر زیادی متحمل شوند، بسیار مناسب هستند. یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند. گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود.

مجله خبری محصولات اپل موبایل آیفون در فروشگاه اینترنتی دارسو همواره جزو مقرون به صرفه ترین ها و بهترین ها در سراسر ایران است. شما می توانید فیلترهای مختلف را بر اساس نیاز خود اعمال کنید تا جستجوی خود را محدود کنید. خرید گوشی اپل یا خرید آیفون در فروشگاه اینترنتی دارسو به راحتی تمام میسر است و می توانید گوشی آیفون را بصورت آنلاین خرید کنید. قیمت گوشی هوشمند اپل با خریدی مناسب قطعا چیزی هست که شما به دنبال آن هستید و امیدوار هستید که گوشی آیفون جدیدتان را با قیمت مناسب تهیه کنید.

کیفیت و ضمانت اصل بودن و همچنین قیمت مناسب گوشی از ویژگی های یک خرید خوب است که میتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. شما میتوانید با خرید از فروشگاه دارسو به سادگی تمام امکانات و نیاز های دیجیتالی خود را فراهم کنید. لیست قیمت این گوشی ها با کمک و همکاری فروشگاه های منتخب بازار تهیه شده است. قابل توجه است این قیمت ها برای هر گوشی به صورت مجزا و روزانه از چندین منبع متفاوت تهیه می‌شوند و میانگین آنها در جدولی که مشاهده نمودید جمع آوری شده است. از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند.

Xiaomi Poco X4 Pro 5G 8/256 GB Mobile Phone