قیمت گوشی موبایل خرید و لیست قیمت روز انواع گوشی موبایل کالاتیک | 9to5mac Farsi

در واقع کاری که سایت ایمالز می‌کند منجر به ساده‌ترشدن فرآیند خرید گوشی می‌شود. ایمالز با به‌وجودآوردن یک فضای رقابتی بین فروشندگان به خریداران کمک می‌کند به ارزان‌ترین قیمت دسترسی داشته باشند. همچنین خریداران تمام گزینه‌های موجود برای قیمت امروز گوشی را یک‌جا مشاهده می کنند و این باعث خرید بهتر و ارزان‌تر می‌شود. با توجه به نمودار قیمت می‌توانید وضعیت قیمت گوشی در امروز را با روزهای گذشته مقایسه کنید و برای انتخاب زمان مناسب برای خرید تصمیم‌گیری کنید.

به‌طورکلی هیچ‌وقت نمی‌توانیم بگوییم کدام گوشی بهتر است یا بدتر چون اگر بخواهیم بهترین را انتخاب کنیم می‌شود گران‌ترین و پرچم دار ها، اما انتخاب و خرید گوشی موبایل باید باتوجه‌به نیاز فردی ما باشد. پس همواره سعی کنید که باتوجه‌به نیاز و بودجه خود بهترین گوشی موبایل را خرید کنید، تا هم از هزینه بیهوده جلوگیری کنید و هم بتوانید از تمام کارایی و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود نهایت استفاده را کنید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که اعتمادها نسبت به خرید اینترنتی بیشتر شده رصد وضعیت سفارش است. قیمت گوشی ‌های موبایل به‌گونه‌ای است که جزو کالاهای باارزش محسوب می‌شود پس نگرانی از اینکه آیا گوشی فرستاده می‌شود یا فروشگاه مطمئن است، در بین خریداران وجود دارد اما بررسی مجوز‌های اخذ شده و امکان رصد مرسوله با کد پیگیری و… کالاتیک این امکان را وجود آورده تا کاربران بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند. شیائومی از برندهای تازه‌وارد به دنیای تکنولوژی است که نسبت به سامسونگ یا اپل قدمت چندانی ندارد، اما گوشی‌های این برند در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کردند؛ زیرا قیمت گوشی شیائومی نسبت به مدل‌های هم‌رده خود در بین سایر برند‌ها، مناسب‌تر است.

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ به همین منظور ایجاد شده است تا شما در هر موقع از شبانه روز برای خرید گوشی موردنظر خود اقدام کنید و با کمک لیست مجله خبری محصولات اپل ارائه شده در این فروشگاه به راحتی از قیمت روزانه گوشی ها باخبر شوید. فروشگاه اینترنتی دارسو بهترین انتخاب را به شما برای قیمت انواع گوشی هوشمند سامسونگ، گوشی هوشمند شیائومی، گوشی هوشمند ردمی، گوشی هوشمند ریلمی، گوشی هوشمند اوپو و گوشی هوشمند اپل یا همان گوشی اپل ارائه می دهد اگر در بازار به دنبال یک گوشی موبایل جدید هستید. به هر حال گوشی هوشمند وسیله ای است که با آن به دنیای گسترده‌تری ارتباط برقرار می‌کنید. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی دارسو انواع تلفن همراه هوشمند با سیستم‌عامل‌های Android یا iOS اپل، خرید کنید. شما در فروشگاه آنلاین دارسو می توانید جدیدترین گوشی هوشمند های جهان را با بهترین قیمت خریداری کنید. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

بررسی کنید که کدام مدل از عکاسی را ترجیح می‌دهید و کدام یک برای شما مهم‌تر است تا بتوانید گوشی موبایل متناسب خود را خریداری کنید. امروزه تقریبا اغلب گوشی‌ها با رابط کاربری اختصاصی خود به بازار عرضه می‌شوند. One UI 2 در گوشی های سامسونگ، MIUI در گوشی های شیائومی، OxygenOS در OnePlus و انواع رابط‌های کاربری دیگر وجود دارد که هرکدام طراحی اختصاصی خود را به کاربر ارائه می‌دهند. مثلا گوشی جی ال ایکس برندی ایرانی‌ست که با وارد کردن قطعات از کشور چین و مونتاژ آن‌ها در ایران موفق شده موبایل‌هایی با کیفیت مقبول و قیمتی اقتصادی به بازار عرضه کند.

samsung j7pro سامسونگ جی هفت پرو ۳۲گیگ

با این حال، هنوز هم اطلاعاتی در رابطه با این برند وجود دارد که بد نیست بدانید. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف، بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی وسایل الکترونیکی در دنیا است. در واقع، این شرکت، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی تجاری در کشور کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود و ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خودش اختصاص می‌دهد.

http://1gamer.ir

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. محصولات کمپانی شیائومی تنها به گوشی و لوازم الکترونیکی ختم نمی‌شود، تنوع محصولات شیائومی به‌گونه‌ای شده است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است و نشان داده که توانایی زیادی در تولید و عرضه دارد. اگر تصمیم به خرید گوشی ارزان قیمت ولی با کیفیت دارید، پیشنهاد کالاتیک گوشی‌های شیائومی است، البته این ارزان بودن در مقایسه با دیگر برندها است. یعنی اگر مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی شیائومی را با برند دیگری مقایسه کنید متوجه پایین‌تر بودن قیمت گوشی های شیائومی خواهید شد. کیفیت ساخت و طراحی گوشی های شیائومی قابل‌تحسین است همه این دلایل سبب شده تا بتواند بازار گوشی موبایل را تسخیر کند و رقیب سرسختی برای تولیدکنندگان گوشی موبایل شود.

گوشی گلکسی A72 سامسونگ

سایت 19کالا با ارائه بهترین برچسب قیمتی و بدون واسطه بهترین قیمت گوشی را به خریداران خود ارائه داده به علاوه اینکه تخفیفات مناسبتی و جشنواره های زیادی نیز در در طول سال برگذار می‌کند که برای خریداران می‌تواند بهترین فرصت را جهت خرید موبایل فراهم می‌کند. خوشبختانه از آنجایی که رقابت بین شرکت‌های سازنده بالاست همواره سعی می‌کنند جدا از ارائه دادن ارزانترین قیمت گوشی در این محدوده‌ها هم مدل‌های رضایت‌ بخشی را تولید کنند. گوشی موبایل گران‌تر از قبل شده است و باید انتخابی عاقلانه و متناسب با نیاز داشت.

پس هنگام خرید موبایل بهتر است شناخت کافی از انواع پردازنده داشته باشید. می‌توان گفت رده‌بندی گوشی‌های هوشمند بر اساس پردازنده‌ی آن‌ها صورت می‌گیرد و به همین اعتبار گوشی‌های پایین رده، میان رده و پرچمدار به ترتیب، قیمت ارزان متوسط و گران دارند. در حال حاضر شرکت‌های اپل، کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و هواوی مطرح‌ترین تولیدکننده‌های SOC هستند. گلکسی S22 FE 5G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S22 نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد.

گوشی هوشمند با گارانتی معتبر از دیگر دغدغه های مشتریان ما بوده که در فروشگاه اینترنتی دارسو همواره محصولات با گارانتی معتبر شرکتی ارائه می شود. می توانید مجموعه گوشی های سامسونگ را بسته به رم، حافظه داخلی، اندازه صفحه نمایش، تک سیم کارت یا دو سیم کارت و اندازه دوربین به صورت آنلاین مرور کنید. گوشی موبایل اپل که به خاطر فناوری نوآورانه و طراحی‌های ظریفش شناخته می‌شود، مورد علاقه حرفه‌ای‌ها، کارآفرینان و تجار است.

این اطلاعات به ترتیب از ارقام آخر سریال گوشی و مدل نامبر قابل استخراج هستند؛ اما برای راحتی کار می‌توانید به سایت imei.info مراجعه کنید. با ورود به بخش Check IMEI در این سایت و وارد کردن سریال گوشی سامسونگ می‌توانید به راحتی اطلاعات دقیقی از جمله کشور سازنده، بازار عرضه و حتی تاریخ تولید دستگاه را به دست بیاورید. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد. پردازنده‌های اکزینوس این شرکت در بسیاری شاخصه‌ها مثل فناوری ساخت با پردازنده‌های شرکت‌های رقیب برابری می‌کند. در بخش دوربین، حسگرهای سامسونگ از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین حسگرهای موبایل هستند و در گوشی‌های سایر برندها نیز از آن‌ها استفاده می‌شود.

  • شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی موبایل که نمایندگی فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ را دارند، باعث ایجاد تفاوت در قیمت گوشی سامسونگ می‌شوند.
  • همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است.
  • پس از ورود به بخش موبایل در محصولات زومیت کافی است برند و بازه‌ی قیمتی مدنظر خود را انتخاب کنید تا گوشی‌های موجود را مشاهده کنید.
  • انواع گوشی موبایل سامسونگ از سری اس و نوت به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین امکانات گوشی‌های هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ به‌طوری‌که اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاه کنید، قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ با آیفون های اپل برابری می‌کند.