قیمت گوشی موبایل هواوی یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ 9to5mac Farsi

اگر باتری یا بدنه گوشی اچ تی سی شما به صورت غیر عادی داغ میشود طوری که نمیتوان به آن دست زد، تعویض باتری اچ تی سی خود را به تاخیر نیندازید. با این حال، قیمت بسیار مناسب پوکو ایکس 3 پرو باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از خریدارانی تبدیل شود که برای خرید یک گوشی رده بالا بودجه محدودی دارند. صفحه نمایش می 10 بسیار باکیفیت و جذاب بوده و از لحاظ خروجی هیچ کم و کسری نسبت به پرچمدارهای بازار ندارد. قیمت گوشی هواوی : ما در این صفحه از سایت رایااستور، قیمت به روز جدیدترین گوشیهای هواوی در بازار را برای شما قرار دادهایم. طبق گزارش های دریافتی از سامانه همتا، هواوی با ۹ درصد پس از سامسونگ یکی از برندهایی است که بیشترین سهم بازار موبایل ایران را به خود اختصاص داده است .

اگر میخواهید گوشی سامسونگ بخرید میتوانید مطمئن باشید به اندروید بعدی اپدیت خواهید شد و به روز رسانی رابط کاربری ONE UI و اپدیتهای امنیتی را برای چند سال خواهید گرفت. یک گوشی موبایل که تمام کار های شما را روان انجام دهد و هزینه آن برای شما مهم نیست و یا قیمت آن هم برای شما مهم است! از معدود نقاط ضعف شیائومی می 9 میتوان به باتری آن اشاره کرد که ظرفیت پایینی دارد و در مقابل رقبا ممکن است کم بیاورد. البته، برخی نقاط ضعف را نیز میتوان برشمرد که طراحی نه چندان جذاب پنل پشتی، نرخ تازهسازی 60 هرتز نمایشگر و اسکنر اثر انگشت کند، از جمله آنها هستند. تنها چیزهایی که با خرید این گوشی از آنها بیبهره خواهید بود، امکان شارژ بیسیم و دوربین درجه یک است. سنسورهای خازنی طی سالیان گذشته به بلوغ خوبی رسیدهاند و برای ساختن یک مدل خوب از آنها نیاز به صرف هزینه بالایی نیست. به علاوه، دوربین این گوشی در بزرگنمایی چندان خوب نیست و در حالت عکاسی پرتره هم بافتها کمی بیش از حد روتوش شده و غیرطبیعی به نظر میرسند. و البته سنسور اثر انگشت هم کمی کند به نظر میرسد.

سنسور اثر انگشت این مدل در زیر نمایشگر آن قرار دارد و از نوع اپتیکال است. دوربین سهگانه این گوشی به واسطه یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی، عملکرد فوق العاده داشته و قادر به بزرگنمایی اپتیکال 120 برابری میباشد. طراحی می 11 به خصوص در قسمت جلوی بدنه هیچ تفاوت خاصی با مدل قبلی یعنی می 10 ندارد، اما شکل دوربین پشتی این دو گوشی را از هم متمایز میکند. جزیره دوربین در می 11 بسیار زیباتر و مدرنتر طراحی شده و به جای چینش عمودی لنزها، دوربین به صورت مربعی طراحی شده است. در مجموع، می 11 اولترا قدرتمندترین پرچمدار حال حاضر شیائومی و یکی از برترین گوشیهای عرضه شده در سال 2021 است که مطمئناً ارزش خرید بسیار بالایی دارد. این گوشی را میتوان یکی از بهترین میانردههای بازار دانست که از تراشه پردازشی قدرتمند، ظاهر زیبا، دوربین باکیفیت و اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و کارآمد بهره میبرد.

هم اکنون جزئیات کاملی درباره در دسترس بودن این گوشی وجود ندارد، اما به نظر میرسد این گوشی در کنار سایر بازارهای بین المللی به بازار آمریکا خواهد آمد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه این گوشی اعلام نشده اما بهنظر میرسد که ماه دسامبر، زمان ورود اکسپریا Pro-I به بازار باشد. البته باید توجه داشت که این گوشی کاملاً مختص گیمرها طراحی شده و حتی شکل ظاهری آن هم خاص و متفاوت است. چنانچه به دنبال بهترین گوشی هوآوی هستید باید آن را در خانوادههای پرچمدار Mate و P جستجو کنید. پروفایل BoomSound نیز حضورداشته که به گفته htc با استفاده از اپلیکیشن پیشفرض موسیقی، بهترین نتیجه را میدهد. شرکت اپل، شرکتی منحصر به فرد و بینظیر در زمینهی فروش انواع گوشی های پیشرفته به شمار میآید که توانستهاست نیاز مشتریان خود را تا حد زیادی برطرف نماید. برای خرید گوشی شیائومی لازم نیست دقت زیادی را به خرج دهید. پشتیبانی از شبکههای فایو جی و دوربین سهگانه قدرتمند نیز از دیگر ویژگیهای بارز شیائومی بلک شارک 4 پرو است. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هستهای ن بسیاری از برنامههای سنگین را پشتیبانی میکند.

با وجود عمر دو ساله، این گوشی از سخت افزار کاملاً قدرتمندی بهره میبرد که حتی در سال 2021 هم میتواند پاسخگوی نیاز اکثر کاربران سایت 9to5mac باشد. توی چند روز تستی که گوشی رو در اختیار داشتیم، هیچ کندی یا داغی از تلفن ندیدیم. توجه شما را به آخرین قیمت روز تلفن همراه در بازار به تاریخ ۶ اسفند ۹۹ و مقایسه با روز گذشته جلب میکنیم. شیائومی می 9 به همراه گلکسی اس 10 اولین گوشیهایی بودند که از تراشه اسنپدراگون 855 استفاده کردند و البته در این رده قیمت کمتر گوشی هوشمندی را میتوانید پیدا کنید که دوربین سهگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشد.

در زمان خرید موبایل تصمیم با شماست که انتخاب شما جدیدترین مدل و بالاترین قیمت گوشی سامسونگ همراه با قابلیتهای پیشرفته باشد و یا یک گوشی برای کارهای معمولی روزانه نیاز داشته باشید. دقت داشته باشید خرید گوشی ، مثل هر چیز دیگری نیاز به دانش و راهنمایی کامل دارد. گذشته برند سامسونگ نشان میدهد که آنها در هر صنعتی دستی بر آتش دارند. سعی کنید تمام مراحل تعمیر را عینا مطابق با توضیحاتی پیش ببرید که در هر مرحله ارائه شدهاند، در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. با این حال، هر سه نسخه قبلی به اندازه گوشی سامسونگ گلکسی S4 فروش نداشتند. با اینکه خدمات پس از فروش هیچ شرکتی، از دیدگاه مصرفکنندگان عالی نیست ولی شرکت سامسونگ معمولا خدمات پس از فروش خوبی به مشتریان گوشی سامسونگ ارائه میدهد. صفحه نمایشگر آن هیچ حاشیهای نداشته و کیفیت و میزان نور آن نیز در هیچ یک از موبایلهای مشابهاش دیده نمیشود. اما در کنار همه این خوبیها، دوربین شیائومی ردمی نوت 11 اصلاً نمیتواند انتظارات را برآورده کند و نباید توقع زیادی از آن داشته باشید. طراحی بدنه این محصول در مقایسه با قیمت آن بسیار عالی است و اصلاً یک گوشی ارزان قیمت به نظر نمیرسد.

متوجه شدیم که قیمت گوشی Huawei به نسبت رقیبان مناسب است و دلیل آن نیز کاستن از کیفیت نبوده و مشاهده می شود که در مقایسه گوشی هوآوی با امکانات یکسان با یک گوشی از برند دیگر، این محصول دارای قیمت ارزان تری است و تجربه کاربران ثابت کرده که خدماتی که این گوشی ها ارائه می کنند رضایت بخش است. اما مسوولان این کمپانی اعلام کردهاند که گالری اپلیکیشن مخصوص خود را ساختهاند و هزاران توسعه دهنده وب و اپلیکیشن نیز با آنها همکاری کرده و اپهای خود را در اختیارشان قرار دادهاند. امروز میخواهیم در این مطلب یکی از فروشگاههای معتبر را برای خرید گوشی موبایل به شما عزیزان معرفی کنیم که میتوانید موبایل همراه خود را با قیمتی بسیار مناسب از آنها خریداری کنید و یا به فروش گوشی موبایل قدیمی خود بپردازید. با این کار اکانت شما ساخته میشود که در ادامه کار باید به اپلیکیشن موجود در گوشی خود بروید تا بهتمامی برنامههای قابل سرچ و قابل دانلود این گوشی دسترسی پیدا کنید. این موضوع در هنگام خرید حضوری به راحتی قابل تشخیص است. دوربین سه گانه این گوشی، با ویژگی های زوم دیجیتال، فلش خودکار و سنسور تشخیص چهره، دنیایی از امکانات خلاقانه را پیش روی شما قرار می دهد.

شیائومی معمولاً گوشیهای میانرده رو به بالا تولید میکند و بنابراین، مدل فوق العاده ارزان قیمتی مانند گلکسی ای 01 کور (Galaxy A01 Core) را نمیتوان در بین محصولات این شرکت یافت. حسگر اثر انگشت گوشیهای سامسونگ، برعکس هوآوی و شیائومی که در پشت گوشی قرار دارند، در زیر صفحه قرار دارد. پس اگه وجود حسگر اثر انگشت، نمایشگر و طراحی براتون اولویت داره، میتونین Redmi 10A رو انتخاب کنین. این مرجع قیمت گوشی انلاین به شما پیشنهاد میکند که قبل از انتخاب، خصوصاً انتخاب گوشی ارزان قیمت ، اولویت خود را مشخص کنید؛ برای مثال اگر عملکرد گیمینگ برای شما در اولویت قرار دارد نباید انتظار داشته باشید که یک گوشی ارزان جوابگوی نیاز شما باشد، گرچه موبایلهای اقتصادی هم این روزها عملکرد بسیار خوبی دارند، اما بیشتر برای کاربردهای متداول روزانه ساخته شدهاند و ممکن است عملکردهای سنگین را به خوبی اجرا نکنند و به اصطلاح هنگ کنند و یا لگ بزنند. در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هوآوی طی یک سرمایهگذاری مشترک با شرکت ۳کام که یک شرکت آمریکایی در زمینه ارتباطات و شبکه بود، تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه داده متمرکز کردند. شیائومی می 11 جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که اخیراً نسخه گلوبال آن معرفی شده و برای عرضه در ماه مارس برنامهریزی گردیده است.

اسکنر اثر انگشت این مدل هم که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته، یک قابلیت اضافی به همراه دارد که آن هم امکان تشخیص ضربان قلب است. در سالهای بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند. این گوشی اولین سری گوشیهای سونی است که با یک دوربین سهگانه عرضه میشود، همچنین میتوان آن را یکی از سرسختترین رقبای گوشیهایی همچون هواوی پی 30 و گلکسی اس 10 پلاس از نظر عکسبرداری و دوربین نامید. در P30 Pro، شما تجربه عکسبرداری چشمگیری با زوم 5x، 10x و 30x خواهید داشت و هم چنین عکسبرداری فوق العاده ای در نور کم می توانید انجام دهید.

بنابراین، اگر به دنبال صرف کمترین هزینه برای خرید یک گوشی شیائومی هستید، تنها گزینه پیش روی شما رفتن به سراغ مدلهای نسبتاً قدیمیتر مانند ردمی نوت 8 است که در این مقاله توضیحات مربوط به آن را ارائه کردهایم. اما در مجموع میتوان شیائومی 11 تی پرو یک گوشی میانرده بسیار خوب نامید که مسلماً ارزش خرید دارد. پردازنده این گوشی واقعاً عالی است، صفحه نمایش آن خوب به نظر میرسد و نرخ تازه سازی بالایی دارد و البته باتری بزرگ آن میتواند امکان چندین ساعت بازی کردن مداوم را مهیا کند. در انواع گوشیها حداقل 6 ساعت استفاده با صفحه نمایش روشن در گوشیهای میانرده به کاربر ارائه شده و میزان باتری بیشتر یعنی 8 الی 10 ساعت صفحه روشن نیز، در پرچمدارها و حتی گوشیهای میانرده قابل دستیابی است. گوشی جدید سونی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که از طریق درگاه MicroSD قابل افزایش است.

صفحه نمایش بزرگ آن با وجود LCD بودن، کیفیت بسیار خوبی داشته و خروجی آن کاملاً راضی کننده است. هواوی در بازار موبایل امروز یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند است که در کنار آن سرویس های ارتباطی موفقی را در سرتاسر جهان ارائه داده است. شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترینهای بازار محسوب نمیشود، اما همچنان با عرضه مدلهای کلاسیک و هوشمند تلاش میکند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد، در حال حاضر از مدلهای موجود در بازار ایران این شرکت میتوان به نوکیا ۸، ۸.۱، ۷ پلاس، ۷.۱ و دیگر مدلهای میانرده نوکیا اشاره کرد که از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند. گوشی پوکو اف 1 در سال 2018 عرضه شد و به سرعت توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. پوکو اف 2 پرو کاملاً ارزش خرید بالایی دارد اما با این حال برخی معایب و نقاط ضعف آن ممکن است برای بعضی از خریداران مهم باشد.

شیائومی 11 تی پرو از یک سو نسخه میانردهای از می 11 محسوب میشود و از سوی دیگر جایگزینی برای گوشی سال گذشته می 10 تی پرو است. باد کردن باتری اچ تی سی هم شامل گارانتی خواهد بود. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که محتاطانه عمل کرده و اگر قصد خرید گوشی های هوآوی را دارید حتما این خرید را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید که در قبال خرید به شما کارت گارانتی محصول می دهند. پوکو ایکس 3 NFC یک گوشی فوق العاده خوش قیمت است که رقبای زیادی در بین محصولات سری شیائومی می یا ردمی ندارد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد.

یکی از مهمترین برندهای جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است. اگر بخواهید برای خرید بهترین گوشی سامسونگ کمتر هزینه کنید، بهتر است سراغ S20 Plus بروید. اگر بخواهیم سه تا از بهترین ها تا سقف ۵میلیون تومان را نام ببریم می توان به گوشی های زیر اشاره کرد. انتخاب بهترین گوشی هواوی برای کاربر بستگی به انتخاب شخصی فرد دارد، به طوری که کاربر می تواند با توجه به مشخصات گوشی های هواوی و قیمت آنها به یک دسته بندی بر اساس نیازهای خود دست یابد. در ضمن، برای آن دسته از کاربرانی که نمیخواهند زیاد هزینه کنند، یک مدل معمولی و غیر پرو از بلک شارک 4 هم در نظر گرفته شده که به جای تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888، از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 870 استفاده میکند و گزینههای حافظه رم آن هم 6، 8 و 12 گیگابایت میباشند.

البته در این دوربین لرزشگیر دیجیتال گنجاندهشده که البته خیلی هم کارآیی ندارد. دوربین پشتی هم با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و سه لنز کمکی، یکی از بهترینها محسوب شده و میتوان علاقهمندان به عکاسی با موبایل را کاملاً راضی کند. سنسور اصلی دوربین نیز همان سنسور 108 مگاپیکسلی سری می 10 است و از این حیث هم هیچ افتی را شاهد نیستیم. قیمت گوشی های هواوی در سری میان رده Nova بالاتر است زیرا این گوشی های کیفیت بالاتری نیز دارند. ممکن است دلیل ریستارت شدن گوشی هواوی کمبود حافظه باشد. دلیل پایین بودن قیمتگوشی شیائومی چیست ؟ در واقع همانطور که گفتیم هوآوی تمرکز اصلی خود را روی دوربین این گوشی گذاشته و به همین دلیل هم جزو بهترینهای بازار خواهد بود. در زمان خرید گوشی سامسونگ به این نکته توجه داشته باشید که چندین ویژگی مانند دیافراگم دوربین، میزان ISO، اندازه پیکسل، فوکوس خودکار و تعدادی موارد دیگر نیز ضروری است.

سه لنز 50، 48 و 48 مگاپیکسلی در پشت بدنه این گوشی، امکان بزرگنمایی 120 برابری را مهیا کرده و در این زمینه حتی گلکسی اس 21 اولترا را نیز پشت سر گذاشته است. اگر همه چیز خوب پیش برود هارمونی او اس ۳ در تابستان امسال عرضه میشود و اولین دستگاهی که میتواند آن را دریافت کند، هواوی میت ۵۰ خواهد بود. قیمت گوشی هم به نسبت می نوت 0 کمی افزایش پیدا کرده است که همین مسئله میتواند یکی از نقاط ضعف آن باشد. اگر حافظه گوشی هوآوی شما کم است و به دنبال فضای دوم گوشی هواوی هستید، تنها راهی که برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات خود میتوانید امتحان کنید، استفاده از کارت حافظه خارجی یا یک فلش یا هارد جداگانه برای پشتیبانی گرفتن از اطلاعات و ذخیره اطلاعات در آن است. برترین مدل از این سری با عنوان شیائومی می 10 تی پرو از لحاظ قدرت سخت افزاری و قابلیتها بین دو گوشی می 10 و می 10 تی قرار میگیرد اما کیفیت ساخت آن و کیفیت صفحه نمایش کمی کاسته شده تا قیمت تمام شده محصول پایینتر بیاید. این پیشنهاد فقط برای فروش اقساطی موبایل اچ تی سی نیست.