قیمت گوشی های موبایل سامسونگ، آیفون، شیائومی امروز 9to5mac Farsi

سایت کالاتیک بهجز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به سایت 9to5mac خریداران میدهد. سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پستهای آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد. همانطور که بالا هم توضیح دادم کمپانی شیائومی تبلیغات خود را کاملا از طریق شبکههای اجتماعی انجام میدهد و به همین دلیل تا حد زیادی میتواند با استفاده از این روش قیمت گوشیهای خود را کاهش بدهد، و جدا از این مسئله این کمپانی بر روی سود حداقلی تمرکز خود را قرار داده است و تا حد زیادی توانسته خواسته طرفداران تکنولوژی را مبنی بر پول کمتر و کارایی بالا را تا به این جای کار به خوبی به اجرا در آورد. اگر نیاز شما عکاسی و فعالیت در شبکههای اجتماعی است سری Galaxy S خلاقانهترین دوربینهای سامسونگ را ارائه میدهد.

مدل 5G این گوشی به عنوان ارزان ترین گوشی با این تکنولوژی در جهان شناخته میشود و حاوی یک باتری 3800 و چیپست اسنپدراگون 855 قدرتمند است. این گوشی دوربین 3 گانه دارد. دوربین مدلهای اولیه نسبت به سایر گوشیهای سامسونگ سری A و S کیفیت کمتری دارد. این کار دقیقاً آسان نیست، زیرا شیائومی اساساً در انگلیس و ایالاتمتحده حضور ندارد و در سایر کشورها بسیار محدود است. البته در نظر داشته باشید که با وجود قیمت مناسب و ارزان، از کیفیت این سری موبایل ها کاسته نشده است. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی با اندروید 6 و در عین حال، ارزان قیمت هستید، این مورد را در نظر داشته باشید. 6.67 اینچ اندازه صفحه نمایش گوشی Redmi K30 که از قبل نیز شاهد کیفیت فول اچ دی در محصولات دیگر این شرکت بودهایم در این گوشی هم قرار داده شده است که کیفیت خوبی از تصاویر با نرخ فریم 129 هرتز را به کاربر ارائه میدهد و طبق ادعای کمپانی شیائومی این محصول کمترین ضرر را برای چشم دارد و تا جای ممکن نورهای مضرر از این گوشی حذف شدهاند.

این گوشی با قیمت مناسب خود نسبت به برندهای دیگر امکانات بسیار زیادی را در خدمت کاربر قرار میدهد. برای آگاهی از مشخصات و قیمت گوشی شیائومی تا آخر این مقاله همراه ما باشید. یکی از بهترین نمایشگرهای موجود توی بازار رو همین گوشی ردمی شیائومی داره، صفحه نمایشی که توی این مدل استفاده شده یه صفحه نمایش 6.67 اینچ بزرگ از نوع Super AMOLED با نرخ تازهسازی 120 هرتزه که روشنایی 1300 نیت رو نشون میده و زیر نور آفتاب خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد و همه چی مشخصه. تا جایی که هم اکنون بیش از 6 درصد بازار گوشی جهان را در دستان خود گرفته است و با توجه به خلاقیتهای منحصر به فرد این کمپانی باید منتظر پیشرفت روزافزون این شرکت بزرگ چینی باشیم. اگر گوشی شما زود شارژ خالی میکند، خواندن مقاله زیر میتواند در این زمینه به شما کمک کند. اگرچه ممکن است نگه داشتن برنامه های پس زمینه از نظر چند وظیفه ای یا بارگیری مجدد برنامه های مشابه به نفع شما باشد ، عواملی وجود دارد که باعث خراب شدن آنها می شود. شیائومی Mi 9T Pro یکی دیگر از گوشیهای این شرکت میباشد که از دوربین مکانیکی استفاده میکند ولی چیزی که خیلی در این گوشی به چشم میآید باتری گوشی است که با قدرت 4000 میلی آمپری برای کسانی که در رنج قیمت پایین به دنبال چنین کاربردی هستند بهترین گزینه میباشد.

فروشگاه اینترنتی همه چی آنلاین در راستای تسهیل خرید اینترنتی محصولات دیجیتال ایجاد شده تا تمامی هموطنان عزیز دسترسی راحت­تری به بازار این محصولات داشته باشند. این گوشی برای رقابت با محصولات جدید سامسونگ و اپل به بازار عرضه شده است ولی بیشتر با s20 اولترا سامسونگ به خاطر شباهت سخت افزاری و قیمت بسیار پایینتر تا به امروز مشهور شده است. این گوشی به باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری مجهز شده است که قدرت 4500 میلی آمپری دارد و با 50 وات شارز میشود. این جزئیات بالا در بزرگنمایی حداکثری مرهون استفاده از فناوری اختصاصی HUAWEI XD Optics است که میتواند تحت هر شرایطی به خوبی جزئیات سوژه را مدیریت کند. مهمترین ویژگی این نمایشگر، 12 بیتی بودن پنل آن است، یعنی این پنل میتواند 68.7 میلیارد رنگ را نمایش بدهد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 که هماهنگی بین اجزا و کارای دستگاه را بسیار بالا برده است و صفحه نمایش 6.39 اینچی AMOLED برای خود انتخاب کرده است که رزولوشن فول اچ دی پلاس را ساپورت میکند.

باتری این دو مدل از گوشی ها ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. باتری 5000 میلی آمپر و چیپست متوسط این دستگاه برای کاربرانی طراحی شده است که زیادی به جزئیات گوشی دقت ندارند و فقط یک گوشی متوسط با طول عمر بالای باتری آنها را راضی نگه خواهد داشت و این زمانی خیلی بیشتر به چشم خواهد آمد که با قیمت مناسب نیز همراه باشد. چرا سامسونگ آنقدر گوشی های شبیه به هم تولید می کند ؟ موبایل به فرد کمک می کند تا برای عکاسی نیازمند دوربین نباشد، چرا که دوربین های موجود در گوشی های هوشمند دارای کیفیتی برابر با دوربین های عکاسی ابتدایی هستند. چرا گوشی زود شارژ خالی میکند؟ مثلاً کوچکترین ضربهی مختصری که به بدنه گوشی وارد شود میتواند ایجاد فرورفتگی کرده یا قاب پشتی شیشهای آن را بهراحتی بشکند. اما بعضی مواقع با اجرای بعضی از قوانین تغییراتی در روند ثبت سفارش و واردات گوشی صورت میگیرد که منجر به کاهش حجم واردات و کم شدن موجودی کالا در بازار میشود، همین کمبود موجودی میتواند قیمت گوشی موبایل را به صورت صعودی افزایش دهد، تا وقتی که موجودی بازار تأمین و بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود. بسیاری از کسانی که به دنبال خرید تلفن هوشمند هستند، قیمت برای آنها مهم بوده و اگر اسمارتفونی گران قیمت باشد، شاید از خرید آن صرف نظر کنند که خوشبختانه شرکت شیائومی محصولات مورد نظرش را با قیمت ایده آل روانه در بازار ارائه میدهد.

اما با احتساب تمام این موارد، اگر نگوییم پوکو ایکس 3 NFC بهترین گوشی مقرون به صرفه بازار است، حتماً یکی از بهترینها خواهد بود. به گزارش رکنا، در حال حاضر مهمترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب میشود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن میگذرد. گوشیهای گلکسی اس 22 اولین گوشیهایی بودند که به طور گسترده با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شدند. پردازنده 4 هستهای Cortex-A53 که با سرعت 2.0 عمل می کنند. این گوشی سیستم نرم افزاری قدرتمندی را به همه معرفی کرد و همچنین از نطر سرعت اجرا، قدرت خود را به رخ بسیاری از پرچم داران کشید.

را به راحتی و با کمترین دردسر از طریق این فروشگاه تهیه کنید و از گوشی شیائومی خود لذت بیشتری ببرید. بیشتر بخوانید : چگونه مشکل کند شارژ شدن گوشی خود را برطرف کنیم؟ البته گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که این گوشی به صورت بیسیم تا 30 وات بر ثانیه شارژ میشود و راحتی را برای کاربران کاملا در نظر گرفته است. این گوشی همچنین از باتری بسیار خوبی برخوردار است قدرت 4000 میلی آمپری باتری این گوشی در هر تلفن همراهی با این قیمت بارنکردنی است. دوربین سلفی کشویی یکی از مهمترین نقاط قوت این گوشی است که باعث شده صفحه نمایش هیچگونه بریدگی یا حفرهای نداشته باشد.

همچنین کلاس دیگری هم وجود دارد که اقتصادیهای این بازار شلوغ را در برمیگیرند و برای اشخاصی ساخته میشوند که توقع چندانی از گوشی ندارند و نیاز آنها به برقراری تماس، ارسال پیام و سرزدن به شبکههای اجتماعی محدود میشود. شیائومی اولین گوشی خود را با نام Xiaomi Mi1 در سال 2011 وارد بازار کرد و برای تبلیغ برند خود فقط به شبکههای اجتماعی متکی شد، در ادامه شرکتی که بسیار کوچک شمرده میشد را به برندی جهانی تبدیل کرد. پوکو به عنوان یک برند زیرمجموعه شیائومی در سال 2018 به بازار عرضه شد. پس از چند سال فعالیت تحت عنوان شرکت شیائومی، ردمی سرانجام در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک برند جداگانه از شیائومی شناخته شد و به صورت نیمه مستقل و به عنوان یک زیرمجموعه از شیائومی به تولید و طراحی موبایلهای خود پرداخت. برعکس آیفون اپل که سالانه یک مدل را عرضه میشد، سری گلکسی سامسونگ برای تمام اقشار مردم یک گوشی خاص و با کیفیت داشت، به همین دلیل فرقی نمیکرد ارزان ترین گوشی سامسونگ را بخرید یا گرون ترین گوشی سامسونگ را. در این بخش میخواهیم بدنه و نمایشگر این گوشی را بررسی کنیم.

قدرت گرافیک بالا و پردازش مناسب یکی دیگر از مشخصه های بارز در موبایل های شیائومی است و وضوح نمایش تصاویر و پردازنده های قوی گرافیکی توانسته درصد بالایی از مخاطبان را ترغیب به خرید محصولات برند شیائومی نماید. گاهی ممکن است گوشی هواوی شما مدام ری استارت شود. گوشی شیائومی mi mix 3 دارای یک دوربین سلفی مکانیکی است که بسیار مورد پسند کاربران این گوشی قرار گرفته است و سیستم قدرتمند تشخیص چهره این گوشی همه را حیرت زده میکند. شیائومی بر روی تکنولوژی فست شارژ و باتریهای قدرتمند و با طول عمر بالا حساب ویژهای باز کرده است و این یکی از اهداف این کمپانی بزرگ چینی میباشد. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی است که از وسط تا میشود و میتوانید گوشی را به صورت تا شده در داخل جیب خودتان بگذارید. بدون شک ارزان قیمتترین گوشی که میتوان با پردازنده Snapdragon 845 و باتری 4000 میلی آمپری خرید همین شیائومی Pocophone F1 میباشد. این گوشی دارای باتری 5,260 میلی آمپری میباشد و با توجه به شارژر 30 واتی ساعتها برای شما کار آمد خواهد بود و هم عمر بسیار زیادی خواهد داشت. در میان گوشیهای میان رده شیائومی تقریبا این گوشی حرف اول را میزند.

تا حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و انجام کلیه عملیات مورد نظر اربر تنها با حرکات تعریف شده بر روی نمایشگر، رابط کاربری گوشی شیائومی موسوم به miui کاربر خود را راضی و خشنود میکند و با اپدیت های مداوم قطعا یکی از بهترین هاست. جالبترین و متفاوت ترین ویژگی MIUI مربوط به دوگانگی استفاده از برنامهها و یا حتی تقسیم کلی گوشی همراه است به گونهای که میتوانید برای هر کدام از حالتهای گوشی خود یک گونه به خصوص قفل بگذارید تا در زمان باز کردن تصمیم بگیرد که به کدام حالت از گوشی خود احتیاج دارید.

رابط کاربری miui شیائومی شاید یکی از بهترینها در میان رقباست، که امکانات و ابزارهای بسیار زیاد و قابل شخصی سازی در اختیار کاربر قرار میدهد، از فضای دوم موبایل گرفته تا قابلیت dual app که به شما اجازه نصب دو برنامه از هر اپلیکیشن را میدهد نظیر دو واتساپ یا دو فیسبوک و… طبق اعلام کمپانی شیائومی این گوشی تا 7 ساعت و نیم میتواند به صورت متداوم یک فایل ویدیویی پخش کند که زمان بسیار زیادی برای استفاده مداوم از یک دستگاه الکترونیکی است. برخی ها گوشی هایی می خواهند که پنل پشت آن شیشه ای باشد، بعضی به دنبال گیمینگ هستند و افرادی هستند که دوربین موبایل دوست دارند.اینها همه شرط هستند.

این گوشی خاصیت ضد آب ندارد و از حافظه خارجی نیز پیروی نمیکند پس در هنگام خرید توجه کنید که به گوشی بدون این امکانات نیاز دارید. هواوی Huawei Honor 7S محافظت کنید. گوشی Honor 20 View دارای یک Optimizer مخصوص است اما اگر به هر دلیلی از آن خوشتان نمی­ آید می­توانید از داخل Play store یکی دیگر دانلود و نصب کنید. شیائومی در این گوشی برای اولین بار پسوند می را حذف کرد و از این پس دیگر شاهد این عبارت در انتهای نام گوشیهای این شرکت نخواهیم بود. در فناوری لرزشگیر اپتیکی شاهد بکار گرفتن موتورهای مکانیکی هستیم.

دوربین این گوشی با توجه به دستگاه های امروزی در ردهی پایینتر قرار میگیرد وآنچنان چنگی به دل نمیزند البته اگر خیلی به آن توجه داشته باشید و دائما برای عکس گرفتن از آن استفاده کنید. این گوشی با وجود اینکه دو سال از عرضه اولیهاش میگذرد اما همچنان بسیار پرفروش است (به خصوص در کشور ما) و قیمت مقرون به صرفهای که در مقایسه با مدلهای بهروزتر دارد، باعث شده تا برای طیف گستردهای از خریداران یک گزینه مناسب باشد. گوشی شیائومی از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است. وزن این گوشی بسیار سبک است و صفحه نمایش متوسطی دارد. این دوربین سلفی در حفره ای که در صفحه نمایش ایجاد شده است قرار گرفته است.

گوشی های جدید سری A یعنی A52 و A72 بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال 2021 هستند. این سری از موبایلهای شیائومی دارای سخت افزار خوب و طراحی منحصر به فرد است که نیاز گیمرها را برطرف میکند. جالب است بدانید که قیمت پرچمدارهای شیائومی نسبت به گوشیهای میان ردهی کمپانیهای رقیب کمتر است. لازم به ذکر است که در دوره ی پیشرفت فعالیت عموم مردم در حوزه عکاسی و فعالیت در شبکه های اجتماعی این نیاز را به به وجود آورده است که اکثریت مخاطبین به دنبال بالاترین کیفیت دوربین با بودجه محدود باشند که شیائومی با عرضه کردن گوشی هایی که کیفیت دوربین بالایی دارند توانسته با رقیبان خود هم سرعت پیش رود. رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی این گوشی تراکمی بالغ بر 409 پیکسل بر اینچ را به همراه دارد که برای گوشی با این قیمت بسیار بهصرفه است.

در ابتدا شرکت شیائومی تمرکز خود را بر روی تلفن همراه گذاشته بود و به نظر نمیرسیدکه یک کمپانی تازهکار فراتر از این برود، ولی خلاقیت و جسارت مدیران این کمپانی و بازخورد مثبت فروش محصولات شیائومی، آنها را متقاعد کرد که سازههای خود را بیشتر کنند، به طوری که شرکت شیائومی در محصولاتی همچون تصفیه هوا، پاور بانک، ترازو، انواع هدفون، هدست و هندزفری، اسپیکر، تلویزیون، دوربین، لپ تاپ، تبلت و دستبند هوشمند خط تولید خود را دارد و به یک باره و بعد از 6 سال فعالیت، بزرگترین خط تولید گوشیهای چینی را به راحتی به دست گرفته است. محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند و لپ تاپ در مدلها و پیکربندیهای مختلف هم ارائه میشود که میتوانید به سراغشان بروید. فراموش نکنید که اپلیکیشن واسط کالا مناسبترین گزینه برای خریدوفروش گوشی هوشمند و کالاهای دستدوم شما با نازلترین قیمتها است. این گوشی را با A50 سامسونگ مقایسه میکنند و بسیاری اعتقاد دارند که این گوشی بسیار بهتر و به صرفه تر از A50 میباشد. موبایل های سامسونگ گلکسی A01 ، گوشی A10، سامسونگ A20 ، گلکسی A30، گلکسی A40 ، سامسونگ A50 ، گلکسی A60 ، سامسونگ گلکسی A70 و گلکسی A80 محبوب ترین های میان رده سامسونگ هستند.