قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

در این مورد هم باید در زمان خرید گوشی هایی را مد‌نظر قرار دهید که از سخت‌افزار قوی‌تری برای دوربین استفاده کرده‌اند. در مورد باتری و انتخاب یک موبایل با باتری مناسب هم باید گفت که جدیدترین گوشی ها معمولاً از باتری‌های بسیار خوبی برخوردارند به طوری که حتی با وجود نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا باز هم طول عمر بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. می‌توان گفت که طول عمر باتری دیگر این روزها در زمان مجله خبری محصولات اپل خرید گوشی چالش نیست؛ اما در نظر داشته باشید به مرور زمان، این خود شما هستید که تعیین می‌کنید که عمر باتری گوشی موبایل شما چه قدر باشد. اگر استانداردهای شارژ شدن را رعایت کنید، قطعاً به مدت طولانی‌تری می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. گوشی موبایل یکی از مهمترین دستگاه‌هاییست که امروزه هر کسی با آن سروکار دارد. برندهای نام‌آشنای بازار موبایل ایران اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی هستند.

این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند. قیمت گلکسی A13 که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار به‌حساب می‌آید، دست‌کم پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. رقمی که مفاف خرید گلکسی A13 با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت را می‌دهد و فروشنده‌های موبایل نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن را حدود شش میلیون می‌فروشند. فروشگاه اینترنتی دارسو اکثریت گوشی های هوشمند خود را تضمین می کنند و آنها را بصورت کاملا نو و آکبند به فروش می رساند. خرید گوشی رجیستر شده، چیزی است که این روزها در بازار ایران کاملا به آن نیاز دارید. گوشی های هوشمند میان رده از سری POCO مشخصات خوبی را با قیمت رقابتی ارائه می دهند.

http://1gamer.irشما با خرید از گوشی شاپ می توانید از بابت اصالت کالا و ضمانت آن مطمئن باشید و حتی خرید خود را به صورت اقساطی انجام دهید. ما به عنوان یک مرجع موبایل شناخته شده در سطح کشور در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور خلاصه شما را با مدل‌های مختلف و ویژگی‌های این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید گوشی بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید. اگر شما هم در انتخاب گوشی موبایل مناسب خود تردید دارید و یا نمی‌دانید کدام محدوده قیمت گوشی برای شما مناسب‌‌ترست برای خرید گوشی موبایل با 19کالا همراه شوید. در واقع شناخت همه جانبه محصول به مشتری را هدف اصلی خود قرار داده تا خریداران بتوانند رضایت بیشتری را از خرید داشته باشند. و یا حتی اگر کیفیت عکس گوشی برای شما مهم است نباید انتظار داشته باشید که یک گوشی پایین رده و با یک لنز معمولی پاسخگوی نیاز شما باشد.

Xiaomi Poco M4 Pro 8/256GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G – بزرگی در مقیاس اعدادحتی پیگیرترین طرفداران شیائومی نیز این روزها در تشخیص دقیق و بلافاصله گوشی‌های متعدد و مختلف این برند … به عنوان یک اصل کلی عموما در شرایط مساوی از نظر رزولوشن، نمایشگرهای اولد نسبت به LCD‌ها برتری دارند؛ البته ممکن است نمونه‌های اولد بدی هم در بازار (به خصوص بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها) وجود داشته باشد. روشنایی بسیار بالا، کنتراست عالی و طراوت رنگ‌ها از جمله ویژگی‌های نمایشگر اولد است و عموما این نمایشگرها خوانایی بیشتری در فضای باز نیز ارائه می‌کنند. تقریبا تمام پرچمداران بازار از نمایشگر اولد استفاده می‌کنند و بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها نیز خوشبختانه در سال‌های اخیر از این نوع نمایشگر بی‌نصیب نمانده است. هر زمان که به مکان‌های عجیب و غریب می‌روید، نگران حمل نکردن دوربین DSLR خود نباشید زیرا گوشی های هواوی به شما امکان می‌دهند با دوربین اصلی خود مناظر خیره‌ کننده را با رنگ‌های غنی و زنده ثبت کنید. تلفن های همراه سامسونگ دارای ویژگی های پیشرفته و فناوری پیشرفته هستند تا خواسته های طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را برآورده کنند.

  • سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پست‌های آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد.
  • روزی روزگاری، گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته‌ای محسوب می‌شدند که هزینه زیادی داشتند.
  • اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد.
  • این موضوع تا حدودی طبیعی است چون برند‌سازی خود پروسه زمان‌بر و پرهزینه بوده و همچنین اعتماد مردم به آن به دلیل معروفیت و تجربه کاری بیشتر است.

باتری گوشی های ابتدایی ظرفیت چندان بالایی نداشتند، البته تکنولوژی های به کاررفته در آن ها نیازی به باتری های حجیم نداشت، اما پیشرفت فناوری مانند سخت افزارهای قدرتمند و دوربین های حرفه ای باعث شد تا کمپانی ها، باتری هایی با ظرفیت بالا را در محصولات خود قرار دهند. باتری های جدید این توانایی را دارند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و نیاز نباشد که تا کاربر به طور مداوم از شارژر استفاده کند. از دیگر ویژگی های خوب باتری های جدید می توان به پشتیبانی آن ها از شارژر سریع اشاره کرد به طوری که برخی از آن ها تنها در 17 دقیقه از صفرتا صد شارژ می شوند.

با گشتن و جستجو در بخش موبایل دیوار می‌توانید این گوشی‌های تمیز ولی دست دوم و با قیمت به صرفه را پیدا کنید. قیمت گوشی سامسونگ را دارید انتخاب فروشگاه دارسو مناسب ترین گزینه پیش رو است. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد.

قیمت موبایل و سیاست‌های قیمت‌گذاری

اگر طرفدار آیفون و سیستم‌عامل iOS هستید گزینه‌های کمتر و انتخاب راحت‌تری خواهید داشت؛ در بین پرچمدارهای اندرویدی نیز سامسونگ گران‌ترین گزینه‌ها و شیائومی ارزان‌ ترین گوشی ها را دارد. می‌توانید پس از تماشای عکس گوشی ها و انتخاب چند گزینه، از بخش مقایسه محصول امکانات و قیمت گوشی های مدنظر خود را مقایسه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید. گلکسی A53 نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل جانشین A52s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند. گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند. برای خرید گوشی موبایل سامسونگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد که با توجه به امکانات و مشخصات، قیمت متفاوتی دارند.

در این چهار سال اخیر، قیمت روز گوشی دائماً در حال نوسان است، زیرا به غیراز بالا رفتن دلار، عوامل مختلفی مانند میزان عرضه و تقاضا، سیاست های مربوط به واردات گوشی و تعرفه گمرکی تأثیر چشمگیری بر قیمت گوشی دارند. در کنار تمام این موارد، مشخصات کلی گوشی ازجمله میزان حافظه، قدرت پردازنده، حجم باتری و کیفیت صفحه نمایش همه از عواملی هستند که بر قیمت گوشی تأثیرگذارند و هنگام خرید گوشی باید شما تمام این موارد را در نظر بگیرید. ✔ اگر قیمت گوشی در بازار را جست و جو می کنید و به دنبال یک موبایل ارزان قیمت هستید بهترین راه برای یک انتخاب خوب این است که اولویت خود را قبل خرید و چک کردن قیمت روز گوشی مشخص کنید به این دلیل که گوشی‌های ارزان قیمت ‌تر همه قابلیت‌ها را در حد پرچمداران ندارند.

دسترسی به مقایسه قیمت گوشی و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. یکی از راه‌های منطقی برای پایین آوردن بودجه خرید گوشی دست دوم و کارکرده از فروشندگانی است که به اصطلاح گوشی باز هستند و گوشی سالم و بی‌نقص را تندتند عوض می‌کنند.

گوشی شیائومی 12T ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت