قیمت گوشی هوآوی Huawei امروز ۱۸ بهمن ترب | 9to5mac Farsi

شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید. موارد زیر نکات مهمی هستند که باید در هنگام خرید با توجه به نیاز کاربر در نظر گرفته شود. سری mate هم بیشتر در زمینه پردازنده و نمایشگر با کیفیت در بازار عرضه شد. سری آنر بخشی از تولیدات این شرکت بود که توانست فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد. گوشی هوآوی مدل NOVA 9 هم دیگر محصولی است که می‌توان آن را در دسته بهترین‌های این برند قرار دارد.

در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد. مهم‌ترین فاکتورها برای خرید یک گوشی هواوی، شامل مواردی مثل نمایشگر، باتری، پردازنده، رم و حافظه می‌شه. این فاکتورها در همه گوشی‌هایی که در بالا معرفی کردم، عملکرد خیلی خوبی دارن. هواوی P30 پرو یکی از بهترین گوشی‌های این برند به شمار می‌ره که قابلیت‌های خیلی خوبی در اختیار شما قرار می‌ده. اگه خیلی اهل فیلم و عکس گرفتن هستین، به احتمال زیاد این گوشی می‌تونه شما رو از خودش راضی کنه. این اسمارت‌فون قابلیت زوم فوق‌العاده 5 برابری، 10 برابری و حتی 50 برابری برای زوم دیجیتال داره که می‌تونین از اون برای سوژه‌های دور هم استفاده کنین.

با استقبال روزافزون از گوشی‌های موبایل، برندهای مختلفی هم شروع به تولید و عرضه محصولات خود کردند. در بین برندهای متعدد تولیدکننده موبایل، هوآوی یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها است. Huawei سعی می‌کند با تولید و ارائه محصولات جدید و مطابق با آخرین تکنولوژی‌ها روز، از رقیبان خود عقب نماند و در بازار رقابت کند. گوشی‌های هواوی وای (سری Y) نسبت به آن دو سری ارزان‌تر هستند اما همچنان ویژگی‌های بسیار خوبی دارند.

  • در این مطلب در خصوص این برند مطرح و انواع موبایل‌های ساخته‌شده توسط آن صحبت خواهد شد.
  • این موضوع سبب می‌شود که ترکیب این سخت‌افزارها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.
  • این فاکتورها در همه گوشی‌هایی که در بالا معرفی کردم، عملکرد خیلی خوبی دارن.
  • بیشتر تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های تلفن همراه در دنیا توسط هواوی ساخته شده است.

آمار جدیدی که از سوی هوآوی اعلام شده بیان می‌کند که این شرکت تنها در شش‌ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ موفق به فروش ۱۰۵ میلیون گوشی هوشمند و رسیدن به رتبه اول در میان تمام شرکت‌های فعال در این حوزه شده‌است. البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشی‌های جدید هواوی فاقد اپلیکیشن‌های گوگل است. بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد.

آخرین امتیازات محصولات

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

هواوی پی اسمارت – 32 گیگابایت – دو سیم کارت

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میان‌رده‌های چون سری Nova و Y به فروش می‌رسد. برای مطلع شدن از قیمت گوشی هواوی کافی است تا به وب‌سایت کلاتیک سر بزنید و قیمت موبایل هواوی را در لحظه مشاهده کنید.

هواوی، پردازنده‌ها، مودم‌ها، پردازنده‌های گرافیکی و دیگر سخت‌افزارهای گوشی‌های خودش را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که ترکیب این سخت‌افزارها، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این گوشی از نظر طراحی و مشخصات بسیار شبیه به گوشی هواوی P40 پرو است اما قیمت پایین‌تری دارد.

شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه مجله خبری محصولات اپل کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

با این حال، دوربین این گوشی از نظر سخت‌افزاری نسبت به میت ۴۰ پرو بسیار ضعیف‌تر است و مشخصات این گوشی‌ها با هم دیگر قابل مقایسه نیستند. برای خرید گوشی های موبایل هواوی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های هواویمراجعه نمایید. در صفحهٔ هر محصول بخشی وجود دارد که قیمت روز گوشی هواوی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از میان فروشگاه های اینترنتی اقدام به انتخاب و خرید گوشی Huawei مدنظرتان کنید.

http://1gamer.ir